Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kytha schreef:Even een update;
Dat bedrijf blijkt inderdaad niet verzekerd te zijn, en de auto stond pas 4 dagen op hun naam overgeschreven. Nu blijkt het in de wet zo te zijn dat de schade dan tot 2 weken na overschrijving nog verhaald kan worden op de 1e eigenaar.
Nu kan dus iemand die er helemaal niks mee te maken heeft (en die auto aan dat bedrijf verkocht heeft) voor mijn schade op gaan draaien(nouja, de verzekering dus). Lekker banketstaaf dus!
Dat gaat sneller als via het waarborgfonds e.d. maar er gaat nog flink wat tijd overheen voordat ik mijn geld daadwerkelijk heb
En die man wordt vervolgd voor onverzekerd rijden / doorrijden na aanrijding, maar dat is politiewerk dus daar hoor ik verder niet veel meer over denk ik.
MaaikeMo schreef:Ik denk ook dat die pool niet verzekerd dit. Zijn de meeste niet.
Reed hij wel in een bedrijfsbusje? of had hij een busje met pools kenteken?
Niicole__ schreef:Kytha schreef:Even een update;
Dat bedrijf blijkt inderdaad niet verzekerd te zijn, en de auto stond pas 4 dagen op hun naam overgeschreven. Nu blijkt het in de wet zo te zijn dat de schade dan tot 2 weken na overschrijving nog verhaald kan worden op de 1e eigenaar.
Nu kan dus iemand die er helemaal niks mee te maken heeft (en die auto aan dat bedrijf verkocht heeft) voor mijn schade op gaan draaien(nouja, de verzekering dus). Lekker banketstaaf dus!
Dat gaat sneller als via het waarborgfonds e.d. maar er gaat nog flink wat tijd overheen voordat ik mijn geld daadwerkelijk heb
En die man wordt vervolgd voor onverzekerd rijden / doorrijden na aanrijding, maar dat is politiewerk dus daar hoor ik verder niet veel meer over denk ik.
Is dat écht zo? Appart zeg! Had de politie dat gemeld? Sneu voor de gene die dan de auto verkocht heeft..
Maar hopen voor jou dat alles snel geregeld is!
MariekeB schreef:MaaikeMo schreef:Ik denk ook dat die pool niet verzekerd dit. Zijn de meeste niet.
Reed hij wel in een bedrijfsbusje? of had hij een busje met pools kenteken?
Wat een onzin, de meeste polen werken hier gewoon netjes. Met dit soort opmerkingen stigmatiseer je al die hardwerkende polen hier. Ja er zitten rotte appels tussen, die heb je overal.