Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karina1977 schreef:schoonmoeders breek me de bek niet open .
Ik heb sinds kort een nieuwe ( de moeder van mijn vriend is 9 jaar geleden overleden ) een bloedzuiger ohnee geldslurpende heks die voor verblijfsvergunning mijn schoonpa ingepalmd heeft ( die terminaal is ) en nog eens een vriendin ( ze is lesbisch ) erop na houd ook .
De ind geloofd gelukkig geen reet van het huwelijk maar buiten zetten kunnen ze dr helaas ook niet .
spatter schreef:schoonmoeders zijn het probleem niet, die zwakke mannen die hun moeder niet willen kwetsen(en vervolgens dus wel hun partner, altijd vreemde logica) en maar naar moeders pijpen blijven dansen
zogauw zoonlief zegt dat als ze nog één keer lelijk doen tegen of over zijn vriendin , hij niet meer komt en dat vervolgens een keertje uitvoert, zijn schoonmoeders ineens een stuk beter te behappen
Snor schreef:Ik heb een GEWELDIGE schoonmoeder!! Maar ik heb ex-schoonouders gehad waar ik ook niet mee kon, Gristelijke mensen. Ik kreeg iedere keer te horen dat ik zou branden in de hel omdat ik niet gelovig ben. Gezellig!
spatter schreef:schoonmoeders zijn het probleem niet, die zwakke mannen die hun moeder niet willen kwetsen(en vervolgens dus wel hun partner, altijd vreemde logica) en maar naar moeders pijpen blijven dansen