Vanaf 18 wordt het interessant en dat gaat meestal door tot jaar of 24?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savasan schreef:Ik vind dat heel lastig te zeggen, ik kijk eerder naar in wat voor levensfase iemand zit. Ik ben namelijk 15 (bijna 16) en zit in het eerste jaar van een HBO studie. Dus wanneer ik een andere student zou tegenkomen van laten we zeggen 24 jaar, zitten we toch in dezelfde levensfase en zou ik er gewoon mee daten als het zover zou komen.
Maar wanneer ik iemand van 20 tegen zou komen die al 2 jaar full time werkt zou ik het niet doen, omdat die dus duidelijk in een andere levensfase zit dan ik.
Fiffill schreef:Ach, dat ligt ook aan jezelf. Toen ik 17 was was mijn vriend 23. Leeftijd is zo persoonsgebonden.
Bellatrix schreef:Dat ligt geheel aan hoe de beide personen in het leven staan. Als ze allebei even ver zijn dan maakt leeftijd niet zoveel uit.
Maar als het meisje van 16 nog aan het uitgaan is en de partner van pak hem beet 26 wil zich settelen dan gaat het niet.
Maar als zij 16 is en houdt niet van uitgaan en is mentaal ook al wat verder dan kan het leeftijdsverschil best wat groter zijn.
Maar nogmaals leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat erom hoever de beide personen mentaal zijn.
Yessy schreef:__Charlotte schreef:Ik ben zelf 16 en de maximumleeftijd ligt voor mij wel rond de 22. De echt uiterlijke leeftijd vind ik 25. Ik moet zeggen dat ik absoluut niet op jongens van mijn eigen leeftijd kan vallen en denk dat wel meer meiden dat herkennen.
Hier ben ik het wel mee eens.
Aan de andere kant, ik ben nu 23 en zou echt heel gek opkijken als een vriend van me met een minderjarig meisje aan kwam zetten. Ik zou echt denken wat zie je daar dan weer in? Zelf ben je master afgestudeerd en zij zit halverwege de middelbare school...
__Astrid schreef:How, nog steeds?
Hoelang ben je dan al met m samen?