Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en qua geld heb ik het ook niet bepaald breed, dus asl ik als alleen staande het kan, moeten anderen dit ook wel kunnen. er zijn vaak zat aanbiedingen, en bv kip of gehakt is qua prijs ook prima te doen 
vevina schreef:Leeuwnie schreef:Recessie of niet, ik koop diervriendelijk biologisch vlees. Ik weiger de kiloknallers te halen, ik vind het niet verantwoord. Dan eet ik liever een paar keer in de week geen vlees.
Waarom als ik vragen mag?

heeft het drukker lijkt wel 
ipv tafelen in een bistro gaat men nu naar de cafetaria die tegenwoordig ook een veel uitgebreiderde kaart heeft ten opzichte van jaren geleden en hiermee nog meer verantwoord voedsel op de kaart heeft staan!
Kattenbak schreef:Kuggur schreef:Arme zielige nederlanders, misschien moeten we Haiti of bijvoorbeeld Pakistan om hulp vragen....
Beetje gevoel voor perspectief proberen te houden.
Ja laten we anders alle discussies liëren aan de situatie in Pakistan, dan zijn we snel uitgepraat.

) SusanH schreef:Ik merk daar niks van hoor, en ook niet als ik stiekem bij andere mensen in het karretje kijk. Daar ligt net als bij mij gewoon vlees in. Geen kiloknallers omdat ik het vlees bij de kiloknallersupermarkt niet lekker vind, en we eten er (nog) met zijn 2-en van. Om nou de hele vriezer vol vlees te stouwen....(daar ligt bij ons de friet en de frikadellen, dus past niet meer)

Ik probeer altijd op de aanbiedingen te letten met vlees (geen kiloknallers), vlees wat op datum is bijvoorbeeld kan ik diezelfde avond nog prima eten 
Wel op luxe eten, zoals koekjes en chips en dat soort dingen. Frikandellen, hamburgers en kroketten heb ik echt wel in de vriezer omdat we altijd zelf onze patatjes bakken, 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken
Voor de rest alleen goed vlees en het allerliefste nog gewoon van de slager