Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sidera schreef:Dit wil ik echt niet zeggen om rot te doen, maar in dat topic had ik je op 15 geschat.
Ik zou gewoon altijd met een beker koffie lopen, dat is tenminste voor mij het kenmerk van docenten
Anne. schreef:Jullie begrijpen me echt verkeerd.
Net liep ik het schoolplein af met mijn fiets aan de hand richting de docentenuitgang. HEt was net pauze geweest, dus er stonden nog wat leerlingen. Niet mijn leerlingen, ik kende ze niet. Ik was druk bezig met mijn sleutels zoeken en hoor ineens "Waar ga je naartoe, je kan er hier niet uit" waar ik als reactie met mijn docenten-sleutel zwaai. Zegt een gastje "Ohh, u bent docent, ik dacht net even dat u in de tweede klas zat" Dat is natuurlijk niet gemeend, maar wel dat ze me jonger vinden lijken dan een echte docent.
Anne. schreef:Kijk, begrijp me niet verkeerdIk ben 19 en ik wil echt niet ouder geschat worden dan die 19 jaar. En het gebeurd ook niet iedere dag. Vandaag toevallig toen ik weg reed met mijn hippe vestje aan. Ik vond het ook niet raar, ik stond ook te twijfelen toen ik het vanochtend aantrok
En ik word ook weldegelijk serieus genomen en zodra ze het weten hebben ze ook zoiets van 'Oh shiit, hoe heeft dat kunnen gebeuren'
Sidera schreef:Ik ook eerlijk gezegdDit wil ik echt niet zeggen om rot te doen, maar in dat topic had ik je op 15 geschat.