In coma maar wel online :?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinee__

Re: In coma maar wel online :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 13:35

Sms hem anders?
Ik hoor dit en dat en zus en zo, wil je asjeblieft reageren, want ik raak zo echt in paniek.
Dan mag ik aannemen dat als het bull is dat hij dan toch wel even reageerd ?
Oid.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 14:20

Ik vind het een kwestie van respectloos zijn: de jongen heeft je duidelijk gezegd dat hij geen contact meer met je wil. Accepteer en respecteer dat toch gewoon!

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 15:39

Een hele slechte en rare grap, wie verzint nou zoiets?
Geen aandacht aan besteden :n dit is alleen maar zielig.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:01

GamblersCup schreef:
Ik vind het een kwestie van respectloos zijn: de jongen heeft je duidelijk gezegd dat hij geen contact meer met je wil. Accepteer en respecteer dat toch gewoon!

Enerzijds wel, ik ken de situatie waarin ik één persoon totaal niet meer wil spreken en hij blijft het proberen.
Echter heeft hij écht nare dingen (in mijn gezicht) gezegd over mijn familie en dergelijke.

Dat vind ik wat anders dan ruzie hebben over dingen die anderen zeggen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:21

Zou ik ook zo ervarne, maar misschien deze jongen niet? Als een "kerel" zegt dat ie een griet niet meer wil zien of spreken, is dat meestal ook wat hij bedoeld. Die liggen er minder wakker van als de dames onder ons.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:25

GamblersCup schreef:
Zou ik ook zo ervarne, maar misschien deze jongen niet? Als een "kerel" zegt dat ie een griet niet meer wil zien of spreken, is dat meestal ook wat hij bedoeld. Die liggen er minder wakker van als de dames onder ons.

Klopt, heb echter met m'n ex ook de andere kant van het verhaal gezien...
Stiekem wist hij dat het beter was om geen contact meer te hebben, maar het is nooit afgerond voor hem... Dus kwam hij weer terug... Uiteindelijk is het gelukkig (voor ons beide) over, maar ik hoor wel dingen waarvan ik hoop dat het grapjes zijn...
Enniewee, mannen zijn soms ook gevoeliger dan wij vrouwen denken.

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:16

Als er echt iets zou zijn dat zouden er toch ook wel reacties op zijn hyves staan?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 00:08

jullie hebben ruzie, hij wil je niet meer spreken.
tja, ik weet niet. ik zou het laten rusten.

overigens zijn dit soort grappen helemaal NIET leuk. (als het dus een grap is)
paar jaar terug had ik een meisje aan de telefoon hangen die op ons huisnummer belde. of het klopte dat mijn broertje was overleden. dat meisje was ook helemaal in paniek.
en ik daardoor ook natuurlijk. opgehangen met de mededeling dat ik van niets wist en ging proberen mn broertje te bereiken.
broertje nam zn telefoon niet op.
ouders gebeld. vader heeft zn school gebeld, die zeiden dat hij al lang weg was en dus al thuis had moeten zijn.
toen belde er nog iemand op de huistelefoon, met dezelfde vraag. (of het echt waar was dat hij overleden was omdat ie in elkaar was geslagen).

een jaar daarvoor is een goede vriend van mij in elkaar geslagen en overleden (op het schoolplein, om 1 uur smiddags). het roddelcircuit op msn en hyves was toen gewoon sneller op gang gekomen dan zijn eigen ouders het wisten.

je kan begrijpen dat ik dus nogal in paniek raakte door dat 'grapje' met mn broertje.
hij bleef onbereikbaar tot ie een uur later vrolijk de bijkeuken binnen kwam lopen. hij wist van niets.
wat bleek nou achteraf, een of andere 'vriend' van hem (die ie daarna nooit meer gesproken heeft) vond het grappig om zo'n bericht te verspreiden om te zien hoe snel het zou gaan.

anyway: ik zou dus niet zomaar zn ouders opbellen. als het wel een grap is bezorg je die mensen een hartverzakking

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 00:23

Ik zou naar zijn huis bellen. Als er echt wat aan de hand is dan zullen ze je dat wel zeggen en bied je excuus aan voor het storen en wens je sterkte en anders krijg je m te spreken en kan je vertellen wat er over m wordt verteld.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:25

Best apart: Zwitsal zit net met een heel erg duidelijk en eigenlijk afschuwelijk verhaal te vertellen waarom je NIET de ouders moet gaan bellen. En Zodiacje zet vrolijk in de volgende reactie neer dat je de ouders moet bellen om duidelijkheid te krijgen. Zodiacje, lees je dan gewoon niet of ben je het gewoon niet met de vorige post eens?

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:29

Jij leest niet. Ik zeg toch niet dat je moet bellen en vragen of hij in coma ligt. Ik zeg bellen en vragen of hij thuis is.
Of je het daar mee eens bent is wat anders maar van nietezen kan je me niet beschuldigen...

ayhno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:30

lastig..
ken je geen vrienden van hem die je ff kan bellen?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:31

Nee, je schrijft "ik zou naar zijn huis bellen". Niet om te vragen of hij thuis is.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:33

Excuus, dat bedoelde ik daarmee. In mijn hoofd was dat duideijk ;-)

Anyway, ts succes ermee!

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:27

GamblersCup schreef:
Best apart: Zwitsal zit net met een heel erg duidelijk en eigenlijk afschuwelijk verhaal te vertellen waarom je NIET de ouders moet gaan bellen. En Zodiacje zet vrolijk in de volgende reactie neer dat je de ouders moet bellen om duidelijkheid te krijgen. Zodiacje, lees je dan gewoon niet of ben je het gewoon niet met de vorige post eens?

Ja hoe durft zodiacje? :roll:

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:06

Je kan inderdaad naar zijn huis bellen en vragen of hij thuis is, als het echt blijkt te zijn dan komen ze zelf wel met het verhaal.. Ken je niet iemand die nog dicht bij hem staat die het zou kunnen weten evt. wat er zou kunnen zijn gebeurd?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:08

Ik zou zeggen bel naar zijn huis, stel je voor als " huppeldepup" en vraag of hij thuis is. zeg dat je een oud-klasgenoot bent ofzo :+ dan merk je vanzelf wel of die komt of niet en als die komt gewoon ophangen :+

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 12:38

lifaya schreef:
Ik zou zeggen bel naar zijn huis, stel je voor als " huppeldepup" en vraag of hij thuis is. zeg dat je een oud-klasgenoot bent ofzo :+ dan merk je vanzelf wel of die komt of niet en als die komt gewoon ophangen :+

Heb een paar keer gebeld maar of er word niet opgenomen of je hoord mensen op de achtergrond praten :?
Iemand die het durf te proberen en durf te praten?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:40

ik zou als ik jou was met een onbekende telefoon bellen of met je mobiel en dan eerst #31# intypen. dan bel je onbekend :)

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:46

Als hij echt in coma zou liggen dan zouden vrienden van hem wel een reactie plaatsen op zijn Hyves over zijn toestand. Het ligt eraan wat voor een ruzie je hebt want hij zou je inderdaad van Hyves af kunnen gooien maar doet dat ook weer niet. Misschien wil hij daarmee jou 'in de gaten' blijven houden.
Of, zo als eerder gezegd, onbekend bellen.

Laat gaan, het draait wel weer bij!

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 12:52

lifaya schreef:
ik zou als ik jou was met een onbekende telefoon bellen of met je mobiel en dan eerst #31# intypen. dan bel je onbekend :)

Ja dat deed ik maar dan hoor je mensen op de achtergrond. En durf niet te praten voor als hij het zelf is en hij me herkend zegmaar :$

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:11

Ik zou dan bellen en als je stemmen hoort gewoon zeggen
Hallo? is daar iemand ofzoo

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:43

Heb je het nog een keertje geprobeerd?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:32

Ik denk dat dit een erg flauwe grap is.

Kun je niet via via erachter komen of dit echt is? Dit bellen lijkt mij ook niet echt succesvol..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:45

ik denk dat het is omdat ie geen contact meer wil, dat anderen van hem dat moesten verspreiden oid. maarja je weet maar nooit, kan altijd echt zijn.
maar als hij al 2/1.5 week in coma zou liggen denk ik niet dat de batterij nog vol zou zijn, en lijkt me ook niet dat zijn ouders of wie dan ook zijn telefoon gaan opladen om vervolgens niet op te nemen. lijkt me sowieso sterk, de telefoon van iemand in coma opladen. :P
kan je niet een keer stiekem langs zn huis fietsen ofzo? :P