Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gaat nu het tweede jaar in, en dat voor een aankoopbedrag van 300 euro. Heb er een keer 60 euro aan uit moeten geven, hij moest een nieuwe dynamo hebben. Ideaal. Voordeel is dat ik er ook niet zo zuinig op hoef te zijn, een deukje meer of minder maakt niet uit. Mn vriend zeurt nu ook niet meer als ik met mn rijlaarzen in de auto stap :p Ideaal.
heeft wat kleine mankementjes (lek dakraam, rubbertjes van een deur niet meer goed), maar die zijn niet storend en laat ik op termijn wel 's maken. 

Ik rij er nu een jaar in, en heb er 20.000 bij gereden!
Inmiddels heb ik al 17.000 extra kilometers op de teller gezet and He's still going strong!!
Volgens degene die onze auto's al jaren bij houdt (buurman) is het een prima wagentje welke de komende 5 a 6 jaar vrijwel onderhoudsvrij zal blijven. Goedkoop hoeft dus niet altijd troep te zijn, maar met dit autotje heb ik wel enigzins mazzel gehad
van '88

DebGizmo schreef:Ik kocht een autootje voor 450 euro (Nissan Micra, automaat, bouwjaar 1990) en heb daar 4 jaar in gereden en toen nog verkocht voor 250 euro. Autootje was heel zuinig en heeft me nooit stil laten staan.
Het verstandigste is denk ik om iemand met ervaring mee te nemen als je bij een autootje gaat kijken. Daarnaast zou ik, als je een leuk autootje vind, die rijden tot hij echt op is en naar de sloop moet, in die tussentijd kun je mooi sparen voor een andere auto.

)
)
Hoop dat ie door de APK komt (november) en anders stop ik er wat geld in want motorisch is ie tiptop
En geloof maar niet dat ik er echt zuinig mee ben
Mijn schoonmoeder koopt steeds nieuwe auto's en ruilt ze op 3 jaar in, want dan begint het gez**k.