Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Waarom is dat respectloos?
Ik vind jou respectloos dat je het toe eigent. Kijk, Face it, een vlinder op je rug is niet bijzonder origineel. Vind je het mooi? Prima, fijn voor je, maar de kans is groot dat een ander dat ook vind. Gewoon vast houden aan JOUW betekenis. Ze vroeg je mening, je hebt die gegeven. Klaar is kees, ze is niet verplicht er rekening mee te houden.
Ayasha schreef:Waarom is dat respectloos?
Ik vind jou respectloos dat je het toe eigent. Kijk, Face it, een vlinder op je rug is niet bijzonder origineel. Vind je het mooi? Prima, fijn voor je, maar de kans is groot dat een ander dat ook vind. Gewoon vast houden aan JOUW betekenis. Ze vroeg je mening, je hebt die gegeven. Klaar is kees, ze is niet verplicht er rekening mee te houden.
_Lola_ schreef:Ik denk dat ik het minder moeilijk had gevonden als zij nou een totaal andere mooie betekenis erbij had bedacht waarvoor hij voor haar speciaal zou zijn..
Ik laat bv dinsdag een nieuwe zetten, stel mijn beste vriendin belt mij morgen op en zegt Lau, ik wil ook heel graag die lotus, zullen wij hem samen laten zetten? Prima! Dan bevestigd dat gelijk mijn vriendschap met haar.. Dan nog heb ik daar nog mijn andere redenen voor om die te laten zetten, maar het zou een toevoeging zijn van..
@Ayasha: Ik beslis helemaal niets voor haar.. Als je even goed leest heb ik haar meerdere malen laten weten dat ik het niet tof zou vinden, maar dat ze het verder helemaal zelf moet weten. Vind het alleen gek dat ze mijn mening vraagt en er vervolgens niets om geeft.. Vind ik erg respectloos..
_Patriciaa schreef:Ayasha schreef:Waarom is dat respectloos?
Kan het ook wat minder bot?
& een beetje respect tonen naar je vriendin toe lijkt me toch niet meer dan logisch?
_Patriciaa schreef:het feit dat er geen betekenis is misschien