Nee, echt een speaker setje voor haar laptop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayuna schreef:@Just_Me: Voor iemand die je net kent? Ik vind het zo, persoonlijk... als het aan mij lag, en ik woonde op kamers en een jongen daar is jarig die ik net ken geef ik hem een leuk kaartje.
Just_Me schreef:Kayuna schreef:@Just_Me: Voor iemand die je net kent? Ik vind het zo, persoonlijk... als het aan mij lag, en ik woonde op kamers en een jongen daar is jarig die ik net ken geef ik hem een leuk kaartje.
Het is niet iemand die hij niet kentZe doen regelmatig dingen samen. Speakersetje vind ik een leuk cadeautje. Als het een weekendje weg was geweest, had ik het wel wat anders gevonden
Ik snap wel dat je wantrouwig bent hoor, als je in eerdere relaties bedonderd bent.
quibje schreef:het kadootje is geen probleem, maar samen koken, eten, spelletjes doen en tv kijken..
ik zou het er niet mee eens zijn en dat ze zoveel schelen wil niks zeggen, mijn beste vriendin die 11 jaar jonger is dan mij werd ook verliefd op mijn man die 11 jaar ouder is dan mij, das dus 22 jaar verschil ...nee, ik zou er niet blij mee zijn.
kennen haar ouders hem, omdat ze gevraagd hebben op haar te passen?
ps, mijn vriendin is nu niet meer mijn vriendin, die komt er niet meer in bij mij!
quibje schreef:het kadootje is geen probleem, maar samen koken, eten, spelletjes doen en tv kijken..
ik zou het er niet mee eens zijn en dat ze zoveel schelen wil niks zeggen, mijn beste vriendin die 11 jaar jonger is dan mij werd ook verliefd op mijn man die 11 jaar ouder is dan mij, das dus 22 jaar verschil ...nee, ik zou er niet blij mee zijn.
kennen haar ouders hem, omdat ze gevraagd hebben op haar te passen?
ps, mijn vriendin is nu niet meer mijn vriendin, die komt er niet meer in bij mij!
Pelryo schreef:Ik zou mij eerder zorgen maken om het meisje, omdat ze redelijk close zijn dat zij het niet verkeerd gaat opvatten. Of denk ik nu te ver na?