Kleine nieuwtjes adoptie uit China!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 22:42

Lieve Dorine, aan alle bovenstaande reacties heb ik weinig toe te voegen... behalve dan dat anderhalf tot twee jaar om is voor je het weet, en dan zijn jullie de gelukkige ouders van zo'n lief Chinees meisje... Succes morgen met het gesprek, maar ergens weet je toch al wel dat het gewoon gaat lukken, jullie zijn al zo ver!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 08:19

Maak je geen zorgen of je het allemaal wel of niet goed zult doen. Niemand is perfect (gelukkig niet zeg) maar als ik jou reacties op bokt lees, weet ik dat jij een fantastische moeder zult zijn.

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 15:13

Dorine, ik heb niets mee toe te voegen, behalve natuurlijk een dikke *smak* voor Peter Bloos, een nog dikkere *smak* voor jouw zelf Cool, en ik snap jouw twijfels, want alles is nog zo onzeker en zo ver weg en jullie willen het zo ontzettend graag...maar ergens heb ik een goed gevoel over jullie en jullie kindje. Ik kan het niet uitleggen en ik weet ook wel dat mijn gevoelens wat dat betreft helemaal niet goed ontwikkeld zijn, maar iets zegt me dat jij krijgt wat je verdient... Lips are sealed

En voor wat betreft de vraag of jij zo'n kindje kan geven wat ze verdient? Lieve Dorine, heel bokt houdt van je om alles wat jij ons geeft!!! Ongetwijfeld kun jij dat kleine meisje geven wat ze verdient!!!! Lovers

Ik heb geen idee hoe het voelt om "zwanger" te zijn, de twijfels zullen er wel bij horen vermoed ik, maar ik hoop dat ze over gaan, zo gauw jullie jullie dochter in jullie armen kunnen sluiten....... Dromen

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 13:05

Zo'n lief iemand als jij, die zo goed nadenkt over de dingen in het leven. Over gevoelens, emoties, maar ook over praktische dingen! Jij wordt een super moeder.

Ik heb zelf een geadopteerd zusje uit Korea en dat is niet altijd goed gegaan, maar de reden daarvoor was voornamelijk dat ze het enige geadopteerde kind in het gezin was met daarnaast 3 niet-geadopteerde (eigen klinkt zo naar).

Jouw meisje komt bij jou en Peter in een warm nest waar ze alle aandacht krijgt en je weet het: vanaf haar 3e jaar op het paard zetten!