Toen was ik nog lief!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Re: Toen was ik nog lief!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 19:49

:') Vonden je ouders vast leuk, ILOVE_TARA, :')

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:50

Breezke schreef:
Haha wat een leuke verhalen zeg!
Volgens mij hield ik dit soort dingen voor me maar mijn broertje had wel vaker van dit soort acties.
Toen ie 6 was en we met z'n allen in de trein zaten kwam er een man achter mijn zusje zitten (had een lange baard en was een beetje onverzorgd), was tegen een uurtje of 10 in de avond en de trein was dus vrijwel leeg. Meteen toen die meneer ging zitten schreeuwde mijn broertje door de hele trein : 'Nicole er is echt een hele enge man achter je gaan zitten!' :+

Haha, mijn oudste dochter heeft ook wel is zoiets gedaan. We gingen met de metro naar Rotterdam en feyenoord moest ook spelen. Heel de metro vol met hardcore Feyenoord achterban. Zegt mijn dochter keihard in de metro "Mam jij bent toch voor Ado " Uhhh .................... ja en bedankt he :o

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:51

Ik was ongeveer drie en had mijn oom een paar x horen zeggen

"Hassan, jas an!"

Sta je met dezelfde oom in de lift opweg naar oma... Stapt een getint persoon in en ja hoor...

"HASSAN JAS AN!!" :=

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:52

De oma van mijn ex is behoorlijk dement, en wij zeggen steeds minsje kan er ook niets aan doen dat dr hoofd niet meer mee wil...

En kinderen praten echt alles na, zo zei mijn zoontje van 5 pas... Mimi kan er ook niets aan doen, dr hoofd is kapot.... wijsneus...

En toen we gingen zwemmen zat hij voorin in zijn stoelverhoger...
Raam ging open, armpje in een driehoek uit het raam(snappen jullie het??? hij leunde op de deur zeg maar) kijkt in de zijspiegel, en zegt: OEHHHHH sexy heeee.... vond zichzelf al een hele kerel :D

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:53

Inney schreef:
:') Vonden je ouders vast leuk, ILOVE_TARA, :')

Ja, zeker. Ze schaamde zich kapot. Ze werden erop aangesproken door een oud stel.. die vonden dat ze 'dat kind' maar beter op moesten voeden. En bedankt, ben prima opgevoed hoor :+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:54

Mijn mams heeft trouwens een heel boekje volgeschreven met leuke dingen die mijn broer en ik vroeger zeiden :D Erg leuk om te lezen!

Zo noemde mijn broer een helicopter een "helitietecopter" :+ Ik zei vaak ipv klootzak, "kotszak"

Kom je aan als 4 jarige, "wat ben jij een kotszak zeg" :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 19:55

_O-

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:59

yrsa_karlijn schreef:
Breezke schreef:
Volgens mij hield ik dit soort dingen voor me maar mijn broertje had wel vaker van dit soort acties.
Toen ie 6 was en we met z'n allen in de trein zaten kwam er een man achter mijn zusje zitten (had een lange baard en was een beetje onverzorgd), was tegen een uurtje of 10 in de avond en de trein was dus vrijwel leeg. Meteen toen die meneer ging zitten schreeuwde mijn broertje door de hele trein : 'Nicole er is echt een hele enge man achter je gaan zitten!' :+

Haha, mijn oudste dochter heeft ook wel is zoiets gedaan. We gingen met de metro naar Rotterdam en feyenoord moest ook spelen. Heel de metro vol met hardcore Feyenoord achterban. Zegt mijn dochter keihard in de metro "Mam jij bent toch voor Ado " Uhhh .................... ja en bedankt he :o

Ai dat lijkt me idd een genânt moment :=

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:02

Kan ze nog wel van mijn zusje herrineren.
Een keer werd gevraagd wat we hadden gegeten, verteld mij zusje: Aardappels, groente en vlees van de slager!
En mijn zusje snapte echt niet wat daar grappig aan was :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:03

yrsa_karlijn schreef:
Breezke schreef:

Dan hoop je maar heel hard dat ze inzien dat jij een moeder bent inclusief kind, en dat ze zo'n opmerking maar laten voor wat het is...

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:09

Wat een geweldige verhalen.

Ik was denk een jaar of 7/8, mijn opa en oma waren 50 jaar getrouwd en we gingen in het Kurhaus eten. Een vriendin van mijn oma was er ook en die had een vriend bij zich die een heel stuk jonger was. Dat vond ik dus blijkbaar bijzonder, want ik zei heel hard tegen mijn moeder 'maar mam die zij is toch veel ouder dan die man'. Die vrouw hoorde dat dus en mijn moeder schaamde zich dood.

Mijn zus liep met haar petekind een chinees restaurant in, waarop die keihard verbaasd tegen mijn zus zei 'Kijk allemaal chinezen'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:14

Wij zaten ooit in de auto, en in een wei was een aardig dikke jongen aan het rijden op z'n pony. Dus mama zei voor de grap: 'Kijk Dik Trom op z'n pony!'
Broertje is in tranen uitgebarsten, want dat was zielig. :')

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:16

Vroeger toen ik nog een klein lief meisje was! (4 ongeveer)
Gingen wij eten, bij een turkse collega van mijn vader, maar deze alleraardigste man had geen bestek. Dit gerecht at je met je handen. Dus ik als onschuldig meisje, naar de man toe.

'Hallo! waar is mijn bestek dan? thuis mag ik niet met mijn handen eten hoor!'

En deze man legt nog steeds bestek voor mij neer :Y)

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:22

Prachtige reacties hier.
Denk dat ik vroeger ook zat van zulke opmerkingen heb gemaakt, kan ze nu nog weleens maken :+

Zo had ik het een keer met een collega over kleding etc.. Over nette kleding, in hoeverre je dat ook in je casual leven draagt zeg maar..

Zeg ik zoiets van, van boven ben ik altijd wel netjes, maar van onderen niet altijd.
Dus zij lachen.. bij mij viel het kwartje iets later :o

Zag op vakantie nog een jongetje, jaar of 4/5.. Die riep echt de hele tijd Adolfje, Adolfje.. en een grijns dat ie opzette! :D
Vader vond het stiekem wel grappig, maar mocht natuurlijk niet lachen van zijn vrouw, die hevig probeerde om haar zoontje te stoppen. :+
Maar ja, had ie blijkbaar ergens gehoord.. en sja dan blijven ze het zeggen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:28

celano schreef:
Wat is je bedoeling met dit topic? Laten weten dat je nu WEL oordeelt over bijvoorbeeld dikke mensen?

Zo wat een onaardige reactie, voel je je aangesproken ofzo? :Y)

Vroeger was ik ook heel lief en schattig, ik zei nooit wat grofs. Maar toen was ik een keer met mijn moeder in de trein, een jaar of 4/ 5 en ik bleef maar roepen; eeeeeeiiiiiiiiikelllllllll, eeeeeeeeeeeeeeeikel!! Ik was schijnbaar niet te stoppen. Daarvoor en daarna nooit meer gescholden, maar blijkbaar was het even nodig ofzo.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:37

Ik was zo betweterig.
In de kleuterklas was een kindje blijven zitten, ik er naartoe met mijn handjes in mijn zij.
'Zie je nu wel, ik heb het je gezegt hé'
Mijn moeder kwam niet meer bij van het lachen.

amber2588

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:47

Ow, hier zitten wel hele mooie tussen... Ik heb ook nog wel een pijnlijke.

Ik was een jaar of 3/4, volgens mij was ik nog niet naar school, toen 'ouwe oma' met een oom en tante op bezoek kwamen. De beide oma's werden onderscheiden door dat deze het voorvoegsel 'ouwe' had, en dat was niet voor niks, ik denk dat ze begin 90 was op dat moment. De relaties binnen de familie waren niet zo geweldig, maar eens in de zoveel tijd kwamen ze op bezoek, en dan was het toch wel de bedoeling dat je je een beetje gedroeg.

Nou was ik nooit zo knuffelig, dus ik weigerde om wie dan ook een kusje te geven, een handje was tot daar aan toe, maar daar hield het wat mij betreft ook echt wel mee op. En 'ouwe oma' gaf altijd van die verschrikkelijke natte zoentjes (ik gruwel nog bij de gedachte...). Ze waren er weer eens en 'ouwe oma' wou weer eens een zoentje, en ik weer eens beslist niet. Toen was ze zo dom om mij een 'centje' (ze had ook altijd van die termen als 'zoentje' en 'centjes' die je ter plekke jeuk bezorgden...) te beloven als ik haar een zoentje gaf.

Nou is het, ook als je nog maar 3 of 4 bent, echt niet handig om in een zwaar gelovig gezelschap van familieleden waar het toch al niet zo soepel mee loopt, keihard te roepen: "Ik ben toch geen h0er?!!!" :Y)

Oeps... O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:49

Amber wat een geniale opmerking hahahaha. Wat zei je oma toen en hoe reageerde je moeder?

amber2588

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:55

Oma was zo preuts dat ze geloof ik wel een half uur stil was van de schok. M'n moeder was het eigenlijk met me eens, want het was haar schoonfamilie en ze kon ze niet uitstaan, maar dat kon ze toch eigenlijk ook niet laten zien. M'n vader was 'not amused' :n :=

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:57

Amber: vertel vertel hoe liep t af? deze vind ik helemaal het einde hihihi.

slimme kindje dat snapt van: ik ben toch geen h0er? kusje en centje hahahaha

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:57

Hihi leuk he je pappie was not Amused en je moeder wat het ermee eens.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:00

mijn opa in 1910 toen hij 4 was at in een heel duur restaurant in die tijd dus erg byzonder, en toen de ober vroeg en wenst de jonge heer nog iets zei hij nee want ik barst bijna. redelijk hard

Dinges11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:20

Ik heb toen ik een jaar of 4? was gevraagd of mijn tante een heks was want ze had een heksenneus en kin :o . De relatie met mijn tante is nooit helemaal meer goed gekomen.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:26

Liep een keer een bus in vol met mensen met het downsyndroom die een dagje uit hadden.
Ik vroeg keihard aan mijn vader waarom die mensen er zo vreemd uitzagen.
Mijn vader kon wel door de grond zakken, ik was hooguit 4 jaar oud.

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:39

wij hadden vroeger en vrouw in de buurt wonen met een verstandelijke beperking. Die vrouw had haar tanden zo ver naar voren staan dat ze d'r mond niet meer dicht kon doen en alle tanden waren bruin of zwart.
Ik was een jaar of 4 toen wij die vrouw op straat tegen kwamen, ik liep naar haar toe en zei, vanavond wel goed je tanden poetsen hoor!!!
Mijn moeder schaamde zich dood :oo En dat terwijl ik vroeger heel verlegen was en nooit zomaar op iemand af stapte...

En vroeger als we op vakantie gingen dan filmde we dat vaak om later nog eens terug te zien.
We stonden op de boot naar Texel te wachten, mijn vader filmt terwijl de boot op ons af vaart, je hoort mij als volgt op de achtergrond:
Ik: Waarom???
Vader: Doe maar!
Ik: Waarom dan?
Vader: Doe maar gewoon!
Ik: Hallo, halloooo kapitein!!! Maar papa waarom moest ik dat van jou zeggen dan?
Vader: Dat was leuk voor de film.... maar nu niet meer :+
Laatst bijgewerkt door Nienke89 op 02-09-10 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt