Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annettu_ schreef:Anoniem schreef:wat ik ooit heb meegkregen is dat je tot 22:00 herrie mag maken, als je een vergunning hebt aangevraagd ligt dit tot 00:00 of 01:00, datw eet ik niet meer precies! Weet niet of het ook zo is hoor.
at is dan denkik meer voor uitgaanscentrums ? die mogen tot 5:00 herrie maken dachtik.
Anoeska schreef:Als het echt eenmalig is, en je verder nooit last van de buren hebt, dan zou ik niet zeuren voor een uur of 1. Ik denk eigenlijk dat ik voor een eenmalig feestje helemaal niet zou zeuren. Zulke dingen gebeuren overal wel eens.
Nienke89 schreef:Heey een lotgenoot!
Mijn buurjongen geeft nu ook een feestje... veel geschreeuw en lawaai en dan ook nog één of andere idioot die met een koebel door de straat loopt![]()
Vorige keer liep zijn feest enorm uit de hand (inclusief ambulances en ouders die kinderen half in coma op kwamen halen) Dus ben benieuwd!
Succes met jouw buren, hoop dat je nog een beetje aan je nachtrust toe komt
Bayazo schreef:Ik woon in een klein dorp en onze overburen hadden laatst ook een "feestje" !
Maar ze hadden iedereen keurig op de hoogte gesteld.
Parkeer vergunning aangevraagd voor parkeren op de Brink voor gasten.
En de gemeente hier heeft ze een vergunning voor (live) muziek verleend tot 24.00h.
En ik moet zeggen, ze hebben zich er keurig aangehouden.
Ook al kon ik vanaf mijn terras heerlijk meegenieten,jaren tachtig muziek/rock, de stekker ging er om 24.00h accuut uit !
TS.......succes !
Arabesk schreef:En anders gooi ik wel wat bloederige bekapte hoeven over de bosjes
Anoeska schreef:Als het echt eenmalig is, en je verder nooit last van de buren hebt, dan zou ik niet zeuren voor een uur of 1. Ik denk eigenlijk dat ik voor een eenmalig feestje helemaal niet zou zeuren. Zulke dingen gebeuren overal wel eens.