Ik ben het helemaal zat! Laptop/schooltassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:12

Olympus_ schreef:
Maar een laptoptas hoef je toch niet alléén voor je laptop te gebruiken? Als gewone tas kan ook.. Maar dan moet je het geld er alsnog wel voor over hebben :')

Haha ja precies.

Overigens ben ik wel blij dat ik ben overgestapt naar 12" laptop, hij zwemt welliswaar in mijn quick laptoptas, maar hij is zoveel lichter :))

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 17:20

Corelli schreef:
[***] schreef:

Die laatste is afgeprijsd voor 135, dat is niet veel over je budget heen :D (al vind ik het nog veel te veel :o)

Vond mijn budget zelf ook al hoog. :') Dat is echt het MAXIMALE wat ik er aan uit ga geven, vind het zelf al te veel eigenlijk :')

Zag net nog een mooie: <3 http://www.bagjunkieonline.com/catalog/ ... ucts_id=38 ook veel te duur..

En nummer 10 (als dat niet steeds veranderd) http://www.cowboysbelt.com/cowboysbag.html vind ik hier ook wel leuk.. alleen prijsloos. :(

En ook deze vind ik wel geinig: http://www.besportier.com/archives/leat ... -brown.jpg maar kan ik nergens vinden...

Corelli

Re: Ik ben het helemaal zat! Laptop/schooltassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:21

Nou stop met kijken naar te dure tassen dan, dat is kwellend :P

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:23

Ik heb een 15,7 inch, echt een ramp.. alles is voor 15,4/15,6, of meteen voor 17 inch.
Echt afschuwelijk :') Heb nu een tas van Case Logic, maar die is aan het doorscheuren..

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:24

Ik ben toevallig ook op zoek naar een mooie tas voor mn macbook, en ik heb een hele leuke gezien op http://www.knomobags.com. ZIjn wel prijzig maar sommige vallen wel binnen je budget :) en het zijn niet meteen van die lompe tassen :D
Denk dat ik de mijne daar ga bestellen :j

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 17:26

Laatst bijgewerkt door Springruit06 op 27-08-10 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:27

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:27

een tip, koop geen laptop groter dan 15.6 inch, om hier een tas voor te vinden is erg moeilijk je gaat dan echt al meteen na de zakelijke tassen toe weet niet of je nog op school zit, maar das eigenlijk niks voor op school
eastpack is erg aan te raden, hier hebben ze trouwens ook gewoon erg leuke schoudertassen van deze zijn zelfs in nog veel meer soorten en kleuren te verkrijgen dan de rugzakken..moet je wel het juiste winkeltje hebben. heb zelf mijn tas gekocht in een winkeltje dat alleen tassen verkoopt dus kon goed uitzoeken daar hadden ze echt over de 40 schoudertassen in verschillende kleuren en patronen, maar aangezien ik meer van rugzakken houd heb ik er zo eentje gekocht.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:28

Winged schreef:
Ik had altijd mijn laptop in een laptoptas zitten... En die tas dan weer in mijn gewone tas :') Beetje proppen... Maar wil wel.

Ah je brengt me op een geniaal idee! Ik gaat opzoek naar een goede sleeve en gebruik gewoon mn normale eastpakje van vorig jaar :D

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:28

Misschien kun je ook eens naar Dakine tassen kijken? Volgens mij hebben die ook speciale schoudertassen met een laptopvak. Ik heb zelf een rugtas met laptopvak van Dakine en ben erg tevreden, valt tenminste niet zo op dat er een laptop in zit! En anders gewoon een mooie tas + een laptop hoes kopen? Kan je je laptop gewoon in die hoes in je tas stoppen.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 17:29

xMendy schreef:
Ik ben toevallig ook op zoek naar een mooie tas voor mn macbook, en ik heb een hele leuke gezien op http://www.knomobags.com. ZIjn wel prijzig maar sommige vallen wel binnen je budget :) en het zijn niet meteen van die lompe tassen :D
Denk dat ik de mijne daar ga bestellen :j

Dat is wel een leuke site! Eventjes kijken of er wat betaalbaars tussen zit... :) Ga ook even op de site van Laura kijken.. Maar eerst even eten! :Y)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 17:29

Kaula schreef:
Misschien kun je ook eens naar Dakine tassen kijken? Volgens mij hebben die ook speciale schoudertassen met een laptopvak. Ik heb zelf een rugtas met laptopvak van Dakine en ben erg tevreden, valt tenminste niet zo op dat er een laptop in zit! En anders gewoon een mooie tas + een laptop hoes kopen? Kan je je laptop gewoon in die hoes in je tas stoppen.

Ga ik ook even naar kijken. :)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 17:33

Heb ook nog even gekeken naar die leren eastpak's.. Die zijn ook al weer 150 euro :') arg!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:33

Je kan ook gewoon een sleeve kopen en die in elke willekeurige tas mikken .... Vond ik zelf een stuk makkelijker, past zelfs in mijn grote handtas op deze manier. :)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:38

Belsje, enig idee welke merken sleeves er stevig zijn en voor 15,6 inch? :)

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:38

Zoals ik al tegen je zei; kijk even naar Crumpler. Zijn echt super degelijke tassen en precies hiervoor ontworpen!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:45

Loiz schreef:
Belsje, enig idee welke merken sleeves er stevig zijn en voor 15,6 inch? :)

Ik heb er eentje van case logic (?), ding koste geen drol (ik denk 25 euro?) en ik sleur mijn laptop daar al meer dan een jaar in mee van hot naar her zonder erg voorzichtig te zijn dus daar ben ik zéér tevreden van!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:47

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:49

Ik heb ook een 15.7 inch laptop, en moest ook even goed zoeken.
Uiteindelijk een Golla tas gekocht bij de Bcc, geweldige tas :+:

deze is eht;

Afbeelding

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:50

Ik heb een schooltas met ene laptopvak erin! Van Brunottie, alleen mijn laptop past er niet in haha :P

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:50

Ik heb even een ander vraagje, hopelijk heeft iemand hier ervaring mee :P ik heb eindelijk een toffe tas gevonden voor mn Mac, maar die is voor 15 inch en ik heb een 13 inch macbook. Zou 't echt niet kunnen, zou mn laptop teveel ruimte hebben in die tas? Tis echt de tas van mn dromen <3 maar ik wil natuurlijk niet dat mn laptop beschadigd raakt ofzo. Hij zit dan wel in een vak tegen de zijkant.. het is een handtas btw :) er komt ook een riem bij waar ik m dan evt. mee over mn schouders kan dragen.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:51

Waarom koop je niet gewoon een rugzak? Een sleeve om je laptop, die is dan beschermd, en alle ruimte voor je boeken.

Tis voor mij een Pre, moet ook nog een grote map met moodboards ed. meenemen, anders sjouw ik met 3 tassen. :Y)

Oh, las dat het al gegeven was. Ik heb een sleeve van een tientje op MP gekocht, met een leuk printje/iets.
Die gooi ik in mijn uber te coole rugzak, nergens last van, alleen een kromme rug omdat me tas zo zwaar is.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 17:54

fokfanaat schreef:

Sorry ook niet echt helemaal mijn smaak :o . Ben nu aan het googelen naar een NEP leren laptoptas (omdat de echte leren zo achterlijk duur zijn) en anders neem ik inderdaad gewoon een tas en een laptopsleeve.. Alleen.. Wordt het dan een leuke tas of een rugzak... Zucht, keuzes zijn niet echt mijn ding. :+

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:58

Moet je veel (zware) boeken mee naar school nemen? Kun je evt. wat boeken op school laten liggen? De keuze voor tas, schoudertas of rugtas kun je imo het beste af laten hangen van het gewicht wat je moet dragen! Als jij een hele zware boekentas moet dragen kun je het beste een rugtas nemen. Dan heb je er het minste last van ;)

En er zullen vast ook wel leuke rugzakken zijn ;)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:02

Ik heb in totaal maar 10 boeken, en maandag krijg ik mijn rooster. Behalve mijn laptop weet ik niet wat ik nog meer mee moet slepen op een dag. Ik zie net bij de V&D wel een leuke (goedkope) tas: http://www.vd.nl/vendWebShop/fh_detail. ... schrijving

(hoop dat 'ie het doet? ) Ik ga eens kijken wat mijn spaarrekening zegt.. Want anders kan ik misschien een eastpak en die van de v&d kopen, en wanneer ik dan een zware dag heb neem ik mijn eastpak mee, en anders de V&D tas.. (al twijfel ik of die groot en stevig genoeg is??!)