Zo, wel een mooi afscheid. Ik heb er tranen van in mijn ogen. Gecondoleerd. Veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je een leuk bedrag bij elkaar krijgt voor de KWF.
kimmie261
Geplaatst: 26-08-10 10:09
gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd...
en wat goed van je vader dat hij geld in laat zamelen voor het KWF,dat is zo'n goed doel...
en blijf heel veel over hem praten en schrijven,zo kan hij nooit vergeten worden...
Storm
Geplaatst: 26-08-10 10:09
Heel erg gecondoleerd. Ik hoop dat jullie maandag een prachtige uitvaart voor je vader hebben en ik wens jou en je familie veel sterkte toe.
Suzanne F.
Geplaatst: 26-08-10 10:10
Heel veel sterkte meid! Wat een mooi gebaar van je vader om te doneren aan KWF. Wat een vreselijke ziekte is het toch.
Kido
Geplaatst: 26-08-10 10:11
Heel veel sterkte
Ibalia
Geplaatst: 26-08-10 10:16
Heel veel sterkte. Ik weet precies wat je voelt.
Mijn vader is in februari overleden aan uitzaaiingen aan de lever van prostaatkanker. Net als jouw vader is hij ook nadat hij in slaap gebracht was, overleden.
jeetje wat erg, gecondoleerd meis! wat mooi dat je vader geld voor het kwf wil inzamelen ipv bloemen, dat is wel zoiets goeds! Wat ontzettend mooi ook dat je vader een soort van teken heeft gegeven dat hij veilig boven is en het goed heeft (onweer).. sterkte de komende tijd!
Wat erg zeg. Heel veel sterkte ermee. Ik weet waar je nu doorheen gaat, dus het grijpt me wel heel erg aan. Nogmaals heeeel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel erbij!