Online lenzen bestellen, welke site is het goedkoopste?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 12:12

thnx girely, jij snapt me. ;-) ik moet altijd lang wachten bij de opticien en ze zijn vaak niet op voorraad (heb gewoon het huismerk en dat zijn dus de focus dailies)
dat 30 en dat 90 kwam ik ook niet helemaal uit. de ene site spreekt over paar (dus dan 60 en 180) en de ander over stuks, dat scheelt nogal in prijs natuurijk (en ik heb aan beide ogen dezelfde sterkte -1,50)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:29

Zidore schreef:
thnx girely, jij snapt me. ;-) ik moet altijd lang wachten bij de opticien en ze zijn vaak niet op voorraad (heb gewoon het huismerk en dat zijn dus de focus dailies)
dat 30 en dat 90 kwam ik ook niet helemaal uit. de ene site spreekt over paar (dus dan 60 en 180) en de ander over stuks, dat scheelt nogal in prijs natuurijk (en ik heb aan beide ogen dezelfde sterkte -1,50)

Kijk nu je het uitlegt snap ik waarom je de voordeligste zoekt. Je gebruikt hetzelfde merk natuurlijk al. Als je dit in je OP had gezegd dan was onder andere ik er niet over gevallen dat je de goedkoopste zoekt ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:31

Suuskipje schreef:
Tsja ik heb een cillinder in mn oog dus kan helaas geen standaard lenzen hebben :Y)

dat heb ik ook, maar ik kan prima standaard lenzen bestellen, het is alleen zo dat de opticiens daar niet altijd eerlijk over zijn omdat ze je liever als klant houden.
Heb je een doosje van je (zachte) lenzen? Daarop kan je zien (staat op de sticker) welke lenzen jij hebt, op een lenzensite kun je kijken of je die lenzen kunt bestellen. Mijn lenzen zijn ook in verschillende cilinder sterkes te krijgen.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 12:37

ik wist dus eerst ook niet dat mijn lenzen online te bestellen waren (zie vorige topic van mij hierover) en toen hoorde ik het verhaal van een vriendin en die zei dat het dezelfde waren.

een opticien zal je echt niet gaan zeggen dat je ze op internet goedkoper kan krijgen!! ;-)

@suuskipje, daarom verwees ik al direct in mijn OP naar mijn eerdere topic, daar was ik op zoek naar dat merk!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:47

Zidore schreef:
ik wist dus eerst ook niet dat mijn lenzen online te bestellen waren (zie vorige topic van mij hierover) en toen hoorde ik het verhaal van een vriendin en die zei dat het dezelfde waren.

een opticien zal je echt niet gaan zeggen dat je ze op internet goedkoper kan krijgen!! ;-)

@suuskipje, daarom verwees ik al direct in mijn OP naar mijn eerdere topic, daar was ik op zoek naar dat merk!

oh okay mijn excuses dan heb ik daaroverheen gelezen!

Moet zeggen dat ik niet bijzonder veel betaal voor mijn maandlenzen, nog geen 30 euro per maand en krijg er telkens een fles vloeistof bij :) (die ik wel weer om moet ruilen bij Pearle zelf daar ik allergisch ben voor de gewone vloeistof en dus de No Rub moet hebben :P ) Verder heel tevreden over de lenzen, plus dat mijn linkerlens van een ander merk is dan mn rechter, dan moet ik alles apart gaan bestellen enzo en nu heb ik er geen omkijken naar. Krijg ze gewoon netjes elke maand rond de 27e thuisgestuurd.

Marchador

Re: Online lenzen bestellen, welke site is het goedkoopste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:37

Ik koop ze ook via internet, gewoon hetzelfde merk als bij de opticiën. Ook geeft mijn opticiën aan dat het voordeliger is en ze precies hetzelfde zijn. Dus waarom niet?
Heb je bij Toplenzen ook gekeken?
En naar de verzendkosten van de bedrijven?
Succes met je keuze in ieder geval.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:03

Bij Toplenzen krijg je ook 5 euro korting als je met iDeal betaald :j

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 15:05

geeft niks hoor suuskipje, ik heb ook al vaak op m'n mieter gehad door bokkers omdat ik niet goed had gelezen ;-)
maandlenzen zijn ook goedkoper dan daglenzen. las ergens dat die van de specsavers voordelig zijn?

Ik zie trouwens dat m'n topic hierdoor heel veel op deze lijkt whahahaha!!!!
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... w=previous

@marchador de prijzen van toplenzen staan op de vorige pagina enheb nog niet naar verzendkosten gekeken
iemand zin in?? ;-) (knip-oog hahaha!! :') )

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:09

Heb even voor je gekeken naar de verzendkosten bij Toplenzen bij mijn laatste order en ik betaalde geen verzendkosten.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 17:45

bij yourlenses.nl ook niet volgens mij bij lensbase ook niet, maar dat weet ik niet zeker.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 12:51

ik heb gisteren lenzen besteld bij lensexpress en ze zijn nu al binnen! (en ja het zijn exact dezelfde als bij de opticien (specsavers)) en ook dezelfde prijs en geen verzendkosten (maar wilde dit proberen omdat ik bij de opticien vaak lang moest wachten en ze ze niet altijd op voorraad hadden).
toch ook maar lenzen besteld bij yourlenses en daar kreeg ik nu een zweedse mail van. geen verzendkosten. als ze binnen zijn dan laat ik jullie het weten.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 12:02

ik heb nu ook al de lenzen van yourlenses binnen
zijn ook dezelfde en ook prima
online bestellen bevalt dus goed

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 12:08

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 12:36

Pfffft , Toplenzen en Lensexpress zijn echt schreeuwend duur !!

Ik bestel mijn torische Focus Dailies altijd bij Bestlenses.nl , die is echt supergoedkoop vergeleken met andere sites.

Bij Toplenses betaal ik voor 180 stuks (3 maanden) € 98,- ,
terwijl dezelfde hoeveelheid exact dezelfde lenzen bij de andere 2 aanbieders al 140 euro kosten !

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 14:19

kijk op dat soort tips zat ik nou te wachten pmarena!

focus dailies

30 stuks
€ 14,-

90 stuks
€ 35,50

180 stuks 71 euro + 4 euro verzend = 75 euro