Hoe kinderachtig..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:49

Er is nu ook een actie bij de AH! Voor 13,50 onbeperkt een dag reizen.. Kan zijn dat dat alleen hier in de omegving is maar dat lijkt me niet!
Je kunt de schoenmaker toch ook vragen of hij hem even op wil sturen?

Bienotje

Re: Hoe kinderachtig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:08

Je stuurt een sms en krijgt er geen reactie op. Terugsms-en is nog altijd niet verplicht. Maar als je dan zelf nog eens een sms achteraan stuurt waarin je hem gelijk voor kinderachtig uitmaakt, zet je zelf de toon al: Wie kaatst kan de bak terug verwachten, dat zal hij waarschijnlijk ook wel gedacht hebben ;)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:12

je kunt ook de schoenmaker bellen, vragen of je het geld + verzendkosten mag overmaken en dat hij de tas dan naar jou toestuurt ;)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:20

ik zou niet eens meer willen dat hij de tas ophaalde :n ... Voordat je het weet komt er 'per ongeluk' een grote kras op de voorkant...

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:33

Ik zou de tas van mijn ex ook niet ophalen, maar ik zou mijn gebaksvormpjes :+ ook niet meer terugvragen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:45

Ga lekker zelf je tas op halen. :) Volg zijn raad op, maak er een heerlijk dagje uit van met je vriend en als je nog steeds wrok gevoelens hebt daarna, sms dan je ex met een bedankje voor de goede raad. Dat je het heel leuk hebt gehad! En dan gewoon weer verder gaan alsof er niets gebeurt is. En die vormpjes lekker laten waar ze zijn. :)

Als je ex zo reageerd zou ik hem sowieso niet meer vertrouwen met iets wat emotionele waarde heeft... Voor je het weet maakt ie hem stuk of krijg je hem nooit meer terug... :\ Nu denk ik niet dat ik nog een sms er achteraan had gestuurd als hij niet reageerde op de eerste.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 16:57

Undefined schreef:
Er is nu ook een actie bij de AH! Voor 13,50 onbeperkt een dag reizen.. Kan zijn dat dat alleen hier in de omegving is maar dat lijkt me niet!
Je kunt de schoenmaker toch ook vragen of hij hem even op wil sturen?

nee is door heel nederland! zou dat gewoon doen, en anders indd gewoon opsturen!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 16:59

franka75 schreef:
weet je gelijk weer waarom je het uitgemaakt hebt, de eikel. heb je niet nog kleding van hem liggen en die dan even wassen op 90 graden

_O-

Alleen de onderbroeken is voldoende.
Die hint lijkt me subtiel genoeg. _O-

cyn23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:03

ik woon in venlo :D

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:08

ik woon ook in Venlo :)

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:26

Die man is duidelijk op zn ego getrapt. Lekker zelf tas gaan halen, laat hem maar joh!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:31

Is toch niet kinderachtig tis geen boodschappen service maar je ex,ik snap ook wel dat het een kleine moeite is maar voor hem blijkbaar een grote moeite.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:35

upendo schreef:
franka75 schreef:
weet je gelijk weer waarom je het uitgemaakt hebt, de eikel. heb je niet nog kleding van hem liggen en die dan even wassen op 90 graden

_O-

HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

ah joh, laten gaan die loser.. hup de trein in en tassie ophalen :) ben je overal van af :D

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:45

Ahja.. nu weet je ook meteen waarom het je ex is.
Zou inderdaad of even de schoenmaker bellen en het verhaal uitleggen. Of een lieve bokker vragen. Of zo'n goedkoop kaartje kopen!

Vind die onderbroekenactie trouwens wel een hele goeie! :p

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:56

ik weet natuurlijk niet onder wat voor omstandigheden jullie uit elkaar zijn gegaan maar ik vind zijn reactie ook wel een beetje kinderachtig. Helemaal als hij in eerste instantie zelf heeft aangeboden om de tas voor jou op te halen...
Gelukkig gaan mijn ex en ik nog heel goed met elkaar om. Hij haalt regelmatig medicijnen voor mij op bij de apotheek (zit bij hem op de hoek, voor mij 20 minuten fietsen) en brengt ze dan zelfs nog bij mij langs. En dat zou ik voor hem ook doen!
Maar in jouw geval zou ik de eer nu toch lekker aan mijzelf houden, koop dat treinkaartje met korting bij de Albert Heijn en dan de tas maar zelf op halen... En zijn gebaksvormpjes, tja, die gooi je gewoon lekker in de prullenbak :+ Tenzij je ze zelf nog kan gebruiken natuurlijk! ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:43

upendo schreef:
franka75 schreef:

_O-

:') :') Echt he.. Ik moest zo lachen om deze opmerking.. Want ik zou dan zelf ook even zo kinderachtig gaan doen! _O-