Buikje ---> Bikini, Tankini, Badpak?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Manon94

Re: Buikje ---> Bikini, Tankini, Badpak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:52

Tankini !! (heb ik ook :D )

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:53

Je besteld er gewoon een zooi en dan pas je ze thuis en als het niks is, stuur je ze terug :)

doerakjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:53

Ze hebben tegenwoordig echt hele gave badpakken hoor, niet meer zo ouderwets saai maar echt leuK!!

Ik kan me voostellen dat je je prettiger voelt als je buikje bedekt is, niet dat je je iets moet aantrekken van andere maar voor je eigen gevoel kan het wel fijner zijn, als je een bikini aan hebt en alleen maar met je armen voor je buik zit is dat ook niet fijn toch?

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:57

gewoon waar je je lekker in voelt! In maat 42 of 44 kan je vind ik gewoon in bikini. Ik heb zelf maat 44/46 en ga ook gerust in een binini hoor! Vind dat zelfs slanker tonen dan een badpak. Ik heb wel een bikin die wat hoger is, wat meer stof zeg maar ook om je buik. Vroeger had ik altijd van die touwtjes bikini's maar dat vind ik nu niet zo charmant meer..

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:57

Ik heb trouwens een leuke SAPPH bikini gekocht in de lingeriezaak en die zit echt netjes. Je moet er wel voor zijn uiteraard :)
Ik heb ook maat 44 bij benadering :)

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:42

Bikini kan echt heel goed hoor, maar als jij je daar onzeker in voelt straal je dat uit. Dan kan je idd misschien beter voor een leuke tankini/mooi badpak gaan. Dan zou ik wel een leuke vlotte doen. Maar alsnog, dat is alleen als je het zelf niet aandurft. Bikini kan heel goed hoor.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:44

ik draag met mijn 44/46 liever een bikini dan een tankini omdat een tankini juist mijn buik accentueert (kruipt op)

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:44

MamboBeach schreef:
vinurr schreef:
Moet zeggen dat ik een monokini ook wel heel leuk vind. :)

http://www.google.nl/images?q=monokini& ... 24&bih=589

Ja, is wel leuk! Alleen zou ik echt niet aan doen als je wat zwaarder bent maar dat is mijn mening. :)

Ik heb een maaaatje meer :D en ik zou inderdaad geen monokini aan doen heb zelf een tankini omdat mijn borsten daar beter in zitten dan in een gewoon badpak

maar bovenal vind ik dat je aan moet doen waar jij je prettig in voelt

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 12:37

Heb bij esprit een leuke bikini gekocht dit jaar met een short ipv een broekje.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 13:09

Net even flink geshopt bij de Wehkamp :D'
2 Bikini's en 2 Tankini's met id shorts ipv een broekje ;)

Vind dat bij de meeste Tankini's je mooi je buik verhuld hebt en dan zit er zo'n miniscuul slippie bij...
Ben benieuwd of er iets bijzit en anders sturen we het gewoon allemaal retour :)

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:28

Ik heb ook bij de wehkkamp een bikini gekocht en het broekje is wat hoger (geen heup dus) en dat scheelt echt enorm! Ben verlieft op m'n bikini (niet op m'n buik haha ;) ) En zoals eerder gezecht neem ik ook geen tankini omdat dan juist m'n buik meer accentueerd tussen het einde van het topje en het begin van het broekje krijg ik z'n gekke bult...

Maar goed dat je besteld hebt! Dan kan je op je gemak kijken wat het beste bij je past!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:31

Waar jij je het meest prettig bij voelt.
Maar als je het eerlijk wil weten; dan zou ik een bikini wel afraden. Ieders moet helemaal voor zich weten hoor, maar persoonlijk vind ik in dat geval een bikini dan niet zo gepast, dan zou ik eerder voor een tankini, monokini of een badpak gaan. En badpakken hoeven helemaal niet ouderwets te zijn hoor :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:37

Ik heb maat 36 maar een buikje door mijn beeb, en heb ook een tankini gekocht
gewelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:42

als het maar lekker zit,en pást.
desnoods broekje een maat groter kopen,zodat het niet snijdt..
moet je met ondergoed trouwens ook mee opletten,als je dat strak koopt krijg je ook onnodige rolletjes...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:02

monokini met een maatje meer vind ik écht lelijk! dan komen echt die lovehandles neer buiten springen van 'hier zijn wij!!!' heb er ook wel een 1 gepast. mijn hemel.... nee monokini is echt voor slankere dames.

Wat mij echt superlelijk stond waren de shortjes. Daarin leken mijn benen een keer zo dik.
In een noodgreep heb ik op vakantie een bikini gekocht met van die knooptouwtjes (er was geen andere in mijn (cup)maat en de zwempakken waren zó duur) onder het motto, 'dan kan ik tenminste zwemmen, dan maar oncharmant' maar to mijn grote genoegen stond het me prima (!)
Gewoon vanalles proberen, en iets met een lekker druk printje leidt ook goed af van eventuele vetrolletjes :P Maar laat je vooral niet tegenhouden door de mening van anderen, als ze het niet mooi vinden kijken ze maar fijn de andere kant op!

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:09

Ik wil ook nog even toevoegen dat je vooral moet dragen waar jij je prettig bij voelt!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:10

je moet gewoon aantrekken waar je jezelf prettig bijvoelt...

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:11

Tankini? :') dat staat wel heel charmant als je lovehandles hebt! voor een Tankini moet je echt een figuurtje a la mrs. Hilton hebben :')

Nee, lekker een bikini aantrekken! Ik heb ook een vet buikje, maar ik ga dat echt niet verstoppen.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:15

ik ben ook niet slank, maar heb toch echt bikini's, maar dan wel bikini's waarbij het broekje wat groter is zodat het over mijn buik valt.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 16:07

Pas het gewoon en koop dan waar jij je zelf het prettigs in voelt. Wat de een aantrekt wil niet zeggen dat jij je daarin prettig voelt.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 16:49

Zo zie je maar dat meningen blijven verschillen!
De een zegt een Tankini juist voor een maatje meer, terwijl de ander weer vindt dat het juist accentueerd...

Hmmm... Qua uitzien vind ik de Tankini's het mooist! Maar we zullen zien wat het beste staat!
(alhoewel geen enkele de vetrolletjes echt zullen laten verdwijnen ;) )

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 16:51

ik heb zelf maatje 42 en bikini bevalt me het beste... tankini vind ik eigenlijk voor geen meter staan als je een beetje gezet ben :P ( eerder geprobeerd)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 16:58

Ik heb maatje 42/44 en heb deze vakantie gewoon in bikini gelopen. Heb er zelfs geen moment aan gedacht om iets anders aan te doen. Mijn lijf, ik vind het prima, dat andere mensen daar een probleem mee hebben kan ik niet (meer) mee zitten. Wil je je graag in een bikini laten zien en gaat dat voor je idee niet omdat je niet strak genoeg in je vel zit dan moet je afvallen, simpel zat :)

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:54

Bikini of tankini.
iig geen badpak en zeker geen monokini. Dat vind ik alleen mooi als je echt heel strak bent.

ladyroxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:00

In april heerlijk op vakantie geweest naar Curacao en daar lekker rond gelopen in bikini met mijn maat 42.
Ik voelde me zelfs nog superslank vergeleken met sommige dames van de inlandse bevolking.. *D