Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:[/quote]Ik wou dat dat bij ons ook was..
De site is niet helemaal duidelijk hierin, dus misschien is het wel helemaal niet of juist wel
Ik hou van zwemmen en zou het graag willen doen..
http://www.zwembaddelfino.nl/
Bedankt
Ik wil hoef niet perse af te vallen, maar wil wel 3-4 kilo ervanaf hebben, en daarbij is zwemmen gewoon heerlijk!
Sjimmy schreef:Kun je dan niet rugslag (zonder armen) proberen
Al sinds mijn 7e, dus alweer 10 jaar. Nu in de vakantie is er geen training, maar kan toch wel merken aan mijn rug(heb rugproblemen) dat ik eigenlijk wel weer moet gaan trainen.. Nog een paar weekjes en dan kan het weer. Zonder trainer durf ik toch eigenlijk niet aan, omdat ik om mijn rug te ontlasten vaak verkeerd ga zwemmen. Als er dan een trainer bij is, kan die me gelijk corrigeren(die let daar ook súper op). Zonder trainer is de kans groot dat ik al snel meer last heb van mijn rug dan voor die tijd..
Saskiaa_ schreef:Ik zit op wedstrijdzwemmen.Al sinds mijn 7e, dus alweer 10 jaar. Nu in de vakantie is er geen training, maar kan toch wel merken aan mijn rug(heb rugproblemen) dat ik eigenlijk wel weer moet gaan trainen.. Nog een paar weekjes en dan kan het weer. Zonder trainer durf ik toch eigenlijk niet aan, omdat ik om mijn rug te ontlasten vaak verkeerd ga zwemmen. Als er dan een trainer bij is, kan die me gelijk corrigeren(die let daar ook súper op). Zonder trainer is de kans groot dat ik al snel meer last heb van mijn rug dan voor die tijd..
Wij doen 1 keer in de maand een 10 minuten test(10 minuten lang borstcrawl zwemmen zonder stoppen) en ik zit tegenwoordig op 26 baantjes.
.