Ik voelde al de hele dag iets aankomen, maar dat het dit was had ik niet verwacht. Dorine blijft altijd voortbestaan in onze harten!
Ik wil Peter en alle famillie en vrienden van Dorine heel veel sterkte wensen
Suzan
Geplaatst: 05-07-03 21:56
Dorine, iemand die zo'n indruk kon maken op zoveel mensen die je niet of nauwelijks in het echt gekend hebben, moet heel bijzonder zijn! Jouw positieve houding is een voorbeeld voor velen. Rust zacht.
Peter, familie en vrienden van Dorine heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies.
Suzan
IngridM
Geplaatst: 05-07-03 21:57
rust zacht lieve meid je hoeft niet meer te vechten..........nu heb je rust en geen pijn meer
lieve peter en familie, heel erg veel sterkte in komende tijden.....
snowdon
Geplaatst: 05-07-03 21:57
Wat vreselijk om dit te lezen... Ik wens hierbij dus ook alle familie en vrienden heel veel sterkte, dit verlies van deze posieflevende vrouw is niet eerlijk...
Joyce
Geplaatst: 05-07-03 21:58
Wat is het snel gegaan.. Weet bijna niet wat te zeggen.. Er zijn geen woorden om dit minder erg te maken.. Peter en familie, ontzettend veel sterkte! Meet weet ik op het moment niet te zeggen..
Supertje
Ik weet ook niet wat te zeggen, Ik heb de berichtjes altijd wel gelezen, maar zelden gereageerd, omdat ik nooit de juiste woorden kon vinden... Ik dacht telkens dat doe ik nog wel, maar nu kan het dus niet meer.
Peter en familie, heel veel sterkte met dit verlies.
organisator
ik kon Dorine niet maar bij deze een gedichtje wat mij aanspreekt
Peter wil ik veel sterkte toewensen en ik weet zeker dat jullie Peter zullen steunen
Minne
Er is een ster bijgekomen aan het firmanent Ik ben heel blij dat ik Dorine toch een beetje heb mogen kennen, en vergeten zal ik haar nooit.
Heel veel sterkte aan Peter en familie
Mosh
Geplaatst: 05-07-03 21:59
Nee,dit mag niet waar zijn.... Ik zit hier echt te huilen...
Dorine was de laatste tijd echt een stuk van bokt, the one and only Ik las al haar verhalen,toen ik hier net kwam zag ik het topic over haar kanker uitslag,sinds die dag lees ik alle verhalen vanDorine.. Ik wil alle familie,kennisen,en vooral Peter heel veel sterkte wensen... Dorine,ook al ben je er niet meer,in het hart van heel bokt zul je altijd het zonnetje blijven,zo optimistisch Dorine... rust zacht..
phoenix4ever
o nee dorine ik kende je niet zo goed, maar jewas wel in mijn gedachten en dat zal je blijven. ikzal je missen. ik wenspeter heelveel sterkte. dorine rustzacht en ik mis je schat.
Marjolein
dorine leeft in onze gedachte voort. Vechtend en positief tot het einde.
_Linda
Geplaatst: 05-07-03 22:00
ik wens peter, familie & vrienden heel veel sterkte toe met het verwerken van dit verdriet... ik las het bericht met kippenvel en tranen in mn ogen, ook al ken ik haar alleen via bokt...
Silvia
Geplaatst: 05-07-03 22:00
Dorine, Fijn, dat je nu van de pijn af bent meid. Want je hebt wat geleden dat laatste tijd! Peter en familie, heel veel sterkte!!
isabelle
Geplaatst: 05-07-03 22:01
voor peter - familie- vrienden -bokkers - heel veel sterkte met het verlies van deze prachtige moedige en sterke vrouw, dorine, we zullen je missen maar de pijn is eindellijke voorbij, je blijft een inspiratie voor iedereen en vergeten doen we je nooit!!!
ikzelf zit ook met tranen in mijn ogen maar als ik naar de zwarte hemel kijk en een ster zie glinsteren weet ik dat jij het bent die naar ons toe kijkt!!
veel sterkte voor iedereen!!!!
Percy
Geplaatst: 05-07-03 22:02
Dit bericht komt eigenlijk toch nog zo vreselijk onverwacht.
Ik ben blij dat ik Dorine nog heb mogen ontmoeten op de Dorine dag en dat ik op die manier een heel klein beetje heb mogen meewerken aan een mooie herinnering voor haar.
Peter, ouders, schoonouders en alle andere familie-leden: heel veel sterkte met dit ontzettend zware verlies. Ik wens jullie net zoveel kracht toe om dit verlies te dragen als Dorine had om tegen haar ziekte te vechten. Helaas was haar strijd zo oneerlijk.
Naz
Wat is dat snel gegaan.... er zijn geen woorden voor.
Heel veel sterkte toegewenst aan Peter en alle familie en vrienden.
Cathelijne
BLØF, Diamanten
Ze deed alsof ze sliep Niet te licht en niet te diep Elke man zou haar geloven Een dove die voorgoed verblind is
En jij, je wist niet wat je hoorde Je was opeens te stom voor woorden En je kon haar ook niet zien Een vijand die je goed gezind is Lijkt dan op een vriend
Een handvol diamanten Die te klein zijn om te splijten Wat zal het je dan spijten Dat ze weggleed als los zand?
Ze waakte als een leeuw Elke zucht een stille schreeuw Van genot en heerlijk lijden Een ingewijde die niets loslaat
En jij, een gokker zonder kansen Brak voor elke worp een lans Maar tevergeefs bij deze vrouw Die nooit voor iemand opstaat En zeker niet voor jou
Een handvol diamanten Die te klein zijn om te splijten Wat zal het je dan spijten Dat ze weggleed als los zand? Een handvol diamanten
Die te klein zijn om te splijten Wat zal het je dan spijten Dat ze weggleed uit je hand Ze was één diamant Tussen alle korrels zand
Sterkte...
LBroekhuizen
jeetje ik schrok echt heel erg!!! iedereen heel veel sterkte en gelukkig hebben we ook leuke herinneringen aan haar.
ben er stil van ....
toch wel de tranen in mijn ogen!!!
-x- iedereen ontzettend veel sterkte
opala
Ik ken haar niet persoonlijk, maar je schrikt je rot. Je kunt het verwachten, alleen zoooo snel, nee. Pijn wordt haar verder bespaard, dat wel. Alle nabestaanden hierbij gecondoleerd en sterkte gewenst.
Laatst bijgewerkt door opala op 05-07-03 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Sietez
Geplaatst: 05-07-03 22:03
dorine ook al kende ik je niet, in alle verhalen die ik over je heb gehoord, merkte ik dat je heel sterk was! erg knap ! k hoop dat je heb kunnen genieten van je laatste tijd met peter en bij deze wens in peter ook veel sterkte! ik schrok me rot toen ik het verhaal las, maar dorine rust zacht ik denk ook aan je!
Chantal1973
Geplaatst: 05-07-03 22:04
De bomen komen uit de grond En uit hun stam de twijgen En ied'reen vindt het heel gewoon Dat zij weer bladeren krijgen We zien ze vallen naar de grond En dan opnieuw weer groeien Zo heeft de aarde ons geleerd Dat ál wat sterft zal bloeien
- Toon Hermans -
Sterkte voor al haar nabestaanden en dierbare vrienden. Ben wel heel blij dat jullie die 15 juni zo onvergetelijk hebben gemaakt voor Dorine en velen.
Roxanne_
Geplaatst: 05-07-03 22:04
Heel veel sterkte voor Peter, familie, vrienden enz.. Dorine, rust zacht! Meer woorden heb ik er niet echt voor
Laatst bijgewerkt door Roxanne_ op 05-07-03 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Honeybee
Geplaatst: 05-07-03 22:05
De tranen stromen over mijn wangen.... Een brok in mijn keel en pijn in mijn hart... Dat Dorine dit moest overkomen... Zó sterk en zó positief... Een zonnestraal voor iedereen... Iemand die altijd voor een ander klaar stond... Dorine... die altijd een plaatsje in mijn hart zal houden...
En de pijn en het verdriet die ik nu voel, is natuurlijk niets in vergelijking met de pijn en het verdriet die Peter, familie en alle naaste personen voelen... daarom wens ik jullie allen ook ontzettend veel sterkte toe... voor nu... en voor de toekomst.
Tanjake
Geplaatst: 05-07-03 22:05
Ik schrik echt ongelooflijk, zo snel had ik nooit verwacht... Ik heb haar nooit persoonlijk gekend maar ik zal haar nooit vergten. Woorden schieten nu tekort. Tranen lopen over mijn wangen. Rust zacht lieve Dorine.
Peter, familie en vrienden: veel sterkte met die enorme verlies
Solvej
Geplaatst: 05-07-03 22:06
Pff.... Dat komt hard aan! Ik heb zojuist kippevel gekregen die niet meer wil weggaan...
Je hebt degene die je lief hebben verlaten en gaat naar degene die je lief hadden. Sterven is als het breken van een kristal... Je grijpt nog maar de scherven zijn er al.
Peter, familie, vrienden en bekenden van Dorien heel veel sterkte...