Kledingkastfrustraties...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Kledingkastfrustraties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:54

mijn riemen zitten in een schatkist _O-

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 00:12

Eh niet :')

Ik heb maar 1 plank en wat haakjes. En het is zo hoog opgestapeld dat ik het erbij moet proppen... want komt tot aan de bovenkant van de kast.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:19

Opzich is het prima te doen. Mijn vriend heeft een kleerkast zelf gemaakt, en hij is HUGE!
Linkergedeelte is van hem, rechtergedeelte is van mij, middengedeelte is hang+mijn laarzen.
Alle riemen heb ik op 1 kleerhangen gehangen met de gespen om het ophangding van de kleerhanger.
Al het beddengoed ligt aan mijn vriends kant onderin, alle handdoeken en theedoeken liggen aan mijn kant onderin. Verder alles gesoorteerd! Lange mouwen bij lange mouwen, korte mouwen bij korte mouwen, een stapel spijkerbroeken en een stapel 'andere broeken', onderbroeken en sokken in een rieten mandje van de Karwei... het lukt prima! :j

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:28

Gisteren toevallig nieuwe kasten gekocht. Jawel, de PAX... Meteen een superhandige indeling bedacht. Oja, ook nog 2 ladekasten erbij.

Kan niet wachten om het allemaal in te gaan delen. Al vrees ik dat een kast gewoon niet groot genoeg kán zijn... :o

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:06

Ik wil ook een PAX, elke modeblogger spuwt haar enthousiasme erover uit. :')
Mijn kledingkast is wel enigzins aan de grote kant, maar totaal niet fijn ingedeeld. Om de zoveel tijd kom ik totaal vergeten leuke nieuwe kleren tegen, wat wel een leuke verrassing is, maar ook wel balen af en toe. Ik wou dat ik gewoon een overzichtelijkere kast had waar ik al mijn kleren in zou kunnen herkennen. :P

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:25

PAX...?
*googled*

[edit]
Ja die is idd erg handig :j

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:32

Ow...ik heb ook dat probleem met mijn klerenkast :P Ik heb al een paar jaar een mooie 3-deurs kast, maar dan nog maak ik soms een zooitje van en ik kom ook weleens vergeten "nieuwe" kleren tegen in mijn kast en dan kan ik wel mezelf voor mijn hoofd slaan. :o

Ik heb ook nog eens oude kast kast op de zolder en daar bewaar ik mijn oude kleren die nog goed zijn, maar even niet mijn smaak is of teveel botst met de mode. Daarnaast gebruik ik hem voor mijn seizoenskleren. Dus in de winter verhuis ik al mijn zomerkleding naar mijn 2e kast en andersom in de zomer. ;)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:55

Als ik later groot ben (lees: rijk ben) wil ik ook een pax :j

Tot die tijd is het stapelen in een te kleine kast met de weinig planken... ofwel het is genoeg voor 3 mannen maar te klein voor mijn hoeveelheid kleding :D