Boze koe pikt mijn hoedje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:57

als het een heule grote was in vergelijking met de rest , kan het best dat er een handvat onder zat ipv een skippybal en was het geen clara maar een Karel

en idd, niet zomaar in een wei naar beesten toelopen, je weet maar nooit hoe ze gaan reageren zeker niet als er jong spul tussen loopt, of er misschien wel een kerel bij staat , potentiele pappakoeien kunnen ook nog wel eens heel bezitterig zijn

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:53

kiwi1990 schreef:
Dus ik dat weiland uit gevlugt, loop naar mijn stage begeleider aan, zegt hij: "Die zijn alleen maar nieuwsgierig, je hoeft echt niet bang te zijn voor die koeien die doen je niets"

Dat niet, maar koeien zijn heel anders als paarden. Paarden zullen niet snel over je heen lopen, koeien doen dat wel :o

Dagmar_1995 schreef:
Hoop niet dat je nu angsten hebt voor koeien! Dan is misschien een curses koeknuffelen wel wat!

Of koe fluisteren. Dat bestaat nog echt ook!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:00

Ik moet na het lezen van dit verhaal heel hard lachen. Moet ineens aan mezelf denken. Was een jaar of 10 en waren in oostenrijk aan de wandel. Moesten we door zo weiland met buffels. Zus gaf aan dat ze dat toch wel een beetje eng vond... Ik met mijn grote waffel.. "die doen niks hoor..... Ik ben niet bang, scheiterd" :') Halverwege de wei kwam er eentje op mij af lopen! Ben nog nooit zo snel de wei uit geweest en over een hek geklommen! btw, mijn ouders hadden het niet meer van het lachen en was ik gebombadeerd tot de grote scheiterd :+

unicorn_kiss

Re: Boze koe pikt mijn hoedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:20

Haha dit is heel herkenbaar :+
Ik ben ook al es 'aangevallen' door een koe, nog nooit heb ik zo snel gelopen, en als een ware ninja onder de prikkeldraad door gerold :')

Sonja_vR

Re: Boze koe pikt mijn hoedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:25

koeien vallen an sich wel mee, probleem is , als er alfjes zijn, of een stier...dan zou ik me gewoon maar verre van die dieren houden

en pinkestiertjes, die zijn ook hilarisch niet leuk zo af en toe :=
dus , ken je de beesten niet persoonlijk...blijf er van weg
een koe is schattig, maar je kunmt er ook heel wat minder prettig van af komen