Politie *zwaait* auto aan de kant...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:02

Ik verwacht ook niet dat ze zullen zeggen, sorry, we gaan er vandoor want er is ergens een loslopende TBS-er / pedofiel / burenruzie. Denk dat je gewoon op het goede moment op de goede plaats was.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:03

Je bent toevallig niet hun baas toch?
Geen wonder ze je geen boette aanslingeren.

Maar ik denk niet er wat belangrijk was waardoor ze wegrijden voornamelijk ze 15minuten stil bleven staan.
Je kan wel informatie bij het bureau halen wat er was.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Politie *zwaait* auto aan de kant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:05

Ik was gewoon achter ze aangereden naar het bureau, en had daar aan de balie even je rijbewijs laten zien met de mededeling dat ze dat vergeten waren :D
en vervolgens met een grote grijs op je gezicht weer het politiebureau uitwandelen :D

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:09

Cayenne schreef:
Ik was gewoon achter ze aangereden naar het bureau, en had daar aan de balie even je rijbewijs laten zien met de mededeling dat ze dat vergeten waren :D
en vervolgens met een grote grijs op je gezicht weer het politiebureau uitwandelen :D

Nu we het toch overhebben nu zie ik alleen maar in deze topic de politie banner reclame :o
Ah die adds banner reclame......

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:24

Tjong, ben je lekker mee. :+

Zo hadden wij vanmiddag een motoragent achter ons rijden. In tegenovergestelde richting kwam een auto met volle aanhanger aanrijden. Spul in de aanhanger was duidelijk niet afgedekt met een net, wat verplicht is. Motoragent kijkt achterom en rijdt door. :+ Tot ik 'm kwijt was in de spiegels, zie ik hem nog net dwars over een voetpad heen crossen. :roll: Hoe scheef kan je zijn, die kerel met die overvolle, niet afgedekte aanhanger had hij staande moeten houden en wat moet hij met zijn motor op een voetpad? :?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 23:31

Vue schreef:
*proest*

Zwaaiden ze niet gewoon omdat je een leuke meid bent? :D

't was een vrouw :Y)

Hij reed vlot, gewoon 50 wat je daar mocht zegmaar :))

We stonden niet direct in het zicht, een golfje is lager dan een vito bus.. Maargoed, ze had ons en de goudgele saxo achter ons aan de kant gezet, end aarna nog meer auto's. Denk dat ze de tel kwijt was :P

Stuur morgen een mailtje, waar de controle voor diende, omdat ik wel erg benieuwd ben na die 15 minuten aan de kant (wij hadden al verhalen over drugshonden en lijken in kofferbakken enzo _O- )

@broem; ach, langs de kant moest je wel, maar ze negeren je toch :')

Overigens, het was een vooropgezette ''fuik'' Busje aan de kant, spulletjes ernaast aantal lege parkeerplaatsen enz.
En de knalgele pliesies ernaast :P

Alex_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 23:43

Misschien waren de donuts bij de Mac in de aanbieding.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 00:20

Cayenne schreef:

_O- You made my day met deze opmerking!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 10:18

Alex_horse schreef:
Misschien waren de donuts bij de Mac in de aanbieding.

:') *ziet die amerikaanse agenten uit films voor zich*

Politiebureau binnenwandelen wou vriendje niet :)) *straks vinden ze toch nog iets om te zeiken* :')

91laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 12:41

pniekepnak schreef:
Cayenne schreef:

_O- You made my day met deze opmerking!

_O- Mijne ook!