Life is simply too short...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Life is simply too short...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 19:57

Heel veel sterkte, ik hoop dat je nog de gelegenheid krijgt om afscheid te nemen en dat het tzt een plekje krijgt.
Heel veel kracht toegewenst de komende tijd.

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 08:14

Allemaal heel erg bedankt voor alle steun.

Kreeg gisteren nog even gauw een mailt van mijn baas waar het op neer kwam dat ik op kantoor geen verdriet mag tonen, omdat ik een voorbeeldfunctie heb :( Ik kan hem wel wat #) .

Ik kreeg te horen dat zij nu helemaal niet meer reageert...als je haar roept doet ze wel haar ogen open, maar die draaien alle kanten op en ze verkrampt continue. Ik heb gisterenavond te horen gekregen dat ze nu officieel hersendood is, maar de familie wil haar nog niet laten gaan, omdat het in het totaal vanaf dat ze met migraine in het ziekenhuis kwam tot gisteren slechts 11 dagen heeft geduurd.

Dank je suus, dat is erg lief van je. En ik ben er ook nog steeds voor je hoor (wel lekker even wat afleiding). Mijn aanbod blijft gelden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 08:16

Lekkere baas heb jij? Denkt hij dat zijn personeel soms robots zijn?
ik kan me wel voorstellen dat de familie er nog moeite mee heeft om haar te laten gaan. Die zullen wel in shock zijn.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 08:24

Jeetje wat een verhaal! Natuurlijk mag jij ook verdriet tonen! Als mijn baas zoiets tegen mij zou zeggen , denk ik dat ik daar niet meer zou willen werken bah . En wat erg dat ze nu in coma ligt en hersendood is. Ik wil je veel sterkte wensen !

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 08:46

Dank jullie wel...mijn baas heeft tegen iemand gezegd, die een familielid als tiener heeft verloren:" Tja, sommige mensen hebben hun leven al geleefd als tiener!" Hoe kun je als mens zo weinig empathie hebben...ik snap er iig van niets van

Ik snap wat je zegt dat je niet eens voor zo'n baas wil werken, maar een oude schoen weggooien voor je een nieuwe hebt is ook niet ok, want daardoor kan ik mijn paarden o.a. wel onderhouden, toch?

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 08:49

Nee dat begrijp ik ook wel. Toch was dat de eerste gedachte die in me opkwam. Nogmaals veel sterkte!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 08:50

Lekkere baas heb jij zeg! :(

Wat verschrikkelijk dat ze nu in coma ligt en hersendood is. Ik wil je heel veel sterkte wensen! :(:)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 08:55

Wat vreselijk! ;( Heel erg veel sterkte, ik kan je helaas ook niet meer geven dan een virtuele knuffel :(:)

En je hebt al het recht om verdrietig te zijn, nogmaals heel veel sterkte! :*

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 09:02

eroslover schreef:
Nee dat begrijp ik ook wel. Toch was dat de eerste gedachte die in me opkwam. Nogmaals veel sterkte!

Ik dacht hetzelfde en had het liefste ontslag genomen, maar rationalistisch niet verstandig.

Voor haar rust beter dat ze overal een einde aan maken, maar ik begrijp heel goed dat ze dat nog niet kunnen en willen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 11:30

Jemig wat een idiote baas!
En heel vervelend nieuws :(

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 11:48

Lekkere actie weer van je baas.. Botte zak :)

Jeetje man wat een gedoe zeg, arm menske ,maar snap de familie ook wel...
Je kunt qua je werk indd moeilijk je eigen glazen ingooien :(:)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 11:51

Heel veel sterkte, tuurlijk mag jij ook verdriet hebben ook al is het geen familie, soms hebben mensen meer aan anderen dan aan hun eigen familie hoor.
het is een persoon die je lief is, daar mag je gerust je gevoelens voor laten gaan.
en als je baas zegt dat je op je werk geen verdriet mag tonen zeg je toch: prima, als ik mijn verdriet niet mag tonen ben ik niet in staat om te werken en meld ik mij ziek.

Heel veel sterkte meid, dikke knuffel

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 11:59

wow, wat een verhaal..
Ik wens je heel veel sterkte! :(:)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:51

Is er geen vertrouwenspersoon bij jullie op jullie werk waar je wel mee kunt praten als je problemen hebt? Iemand die losstaat van je baas?

De reactie van je baas vind ik niet kunnen, een van de managers bij mijn voormalige werkgevers heeft iets soortgelijks geflikt, en is ermee weggekomen.

Dus praat erover met hoofd personeelszaken oid. Dat je helemaal niets mag laten zien vind ik flauwekul. Ze mogen al blij zijn dat je er bent, je zou je netzogoed ziek kunnen melden....

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:05

Getverderrie wat rot! Heel veel sterkte, en laat je baas maar even lekker in z'n sop gaarkoken hoor, jij hebt wel wat anders aan je hoofd nu!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 23:24

Jeetje, heel veel sterkte!
En dan je baas nog met zon reactie..

:(:)

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 10:16

Cassidy schreef:
Is er geen vertrouwenspersoon bij jullie op jullie werk waar je wel mee kunt praten als je problemen hebt? Iemand die losstaat van je baas?

Dus praat erover met hoofd personeelszaken oid. ...

Uhm, dat is nu net het probleem, want dat ben ikzelf. Vandaar ook de voorbeeldfunctie ;(

Ik ben gebeld en mag langskomen. Euthanaseren doen ze niet, omdat ze de verkeerde verklaring hebben, dus hij moet op eigen krachten zichzelf uit zijn lijden verlossen, maar schijnbaar is aan alles te zien dat hij niet wil gaan en dat hij keihard vecht.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:05

Hij? Heb ik iets gemist.
Of ik ben nog niet goed wakker :o

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:26

Ik wil ook niet zeuren maar het is toch een zij? :o

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:31

jeetje wat heftig!
ik lees nog eventjes mee hoe het verder afloopt :)

heeel erg veel sterkte iig!

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 18:49

sorry, ik was degene die niet wakker was, was tegelijkertijd op Bokt en aan de telefoon.Een moederfiguur is altijd een zij.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 21:24

Ben je inmiddels bij haar geweest?
Toch wel fijn dat je daartoe in de gelegenheid wordt gesteld :) !
Sterkte meid, voor nu, maar zeker voor de tijd die komen gaat :(:) !

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 22:15

Vandaag zijn we gebeld dat vanaf morgen iedereen bij haar mag om afscheid te nemen zonder haar dit duidelijk te maken, want dan gaat ze vechten. Het is allemaal gecompliceerder dan verwacht.

Ik vind het soms zooo moeilijk om info te krijgen, dan héél erg verdrietig te zijn en vervolgens blijkt het weer anders.

De nieuwste info is dat zij op de ic ligt, zij incontinent is, niet meer kan bewegen of eten, niet meer kan spreken, maar zo nu en dan je wel gericht aankijkt. Ze is zeg maar een kasplantje met zo heeeel enkel met een beetje geluk een gerichte reactie dmv aankijken, maar veelal niet.

Zij heeft gezegd dat ze euthanasie wilde, maar dit gaat niet door, want het blijkt dat het papier dat ondertekend is in bijzijn van de arts slechts een wil om niet meer gereanimeerd te worden en niet op de ic te blijven liggen, wat nu overigens wel het geval is.

Super bedankt voor iedereen die meeleeft. Stom misschien maar het helpt wel om het aan anderen te vertellen dan degenen die alles meemaken.

Dank jullie wel.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 23:38

Wat akelig toch dat dat papier niet het juiste is. Wil je niet zo eindigen, laat je dat weten dmv een handtekening, mag het nog niet omdat er een andere tekst boven staat dan jij had bedoeld...
Voor jou mooi dat je toch nog even bij haar kan zijn morgen. Ik zou haar in elk geval wel zeggen dat je van haar houdt en dat nu echt de tijd voor haar is om te gaan, dat jij het nu zonder haar gaat redden, dat haar taken hier volbracht zijn.
Dit klinkt misschien zweverig en "makkelijk", dat is het zeker niet, maar ik weet uit ervaring dat mensen die niet willen gaan dit soort teksten toch nodig lijken te hebben. Ook als ze niet reageert hoort ze je, dat weet ik zeker. Wees even heel sterk als je bij haar bent, daarna kan je alles laten gaan, maar doe dat als het even kan niet in haar bijzijn.
Houd je taai en heel veel sterkte!

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:32

Heel veel sterkte en ik hoop dat het voor zowel de nabestaanden als de persoon zelf snel voorbij is. Ik weet het, het klinkt heel hard, maar voor alle partijen is het veel erger om iemand te zien vechten die gewoon echt niet meer kan en waarvan je weet dat ze ook nooit meer normaal zal kunnen leven.

Ik hoop dat een ernstige lijdensweg jullie allemaal bespaard blijft. Heb het zelf meerdere keren van heel dichtbij meegemaakt dus als je je verhaal even kwijt wil of wat dan ook mag je me altijd een PB sturen :(:)