Ik heb het echt een beetje gehad..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Ik heb het echt een beetje gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:07

hmm..
ik blijf me verbazen over de hoeveelheid topics die jij kunt produceren met allemaal een nieuw probleem erin beschreven.

ik denk dat je meer in het algemeen jezelf een schup onder je kont moet gaan geven en echt wat beter voor jezelf moet gaan zorgen, zo nodig met hulp van een proffesional.
hoeveel kleine drama's (van hordes vriendjes die het uitmaakten tot volgens mij laatst nog iets in de richting van psychische problemen) jij wel niet mee maakt is niet meer normaal.
dus neem het heft in eigen handen en zorg dat je sterker word en niet meer van ellende in ellende terecht komt.

toen ik net (voor ik deze las) je andere topic las over het knutselen dacht ik: jeetje, EINDELIJK een topic van jou waarin je je WEL goed voelt!
tot ik deze weer las.

ik hoop dat je het nu nog even een weekje vol kan houden maar ga daarna niet bij de pakken neerzitten.
als deze studie niet geschikt voor je is ga op zoek naar iets anders, misschien een iets makkelijkere studie? of met een andere manier van leren?
goed dat je naar de huisarts gaat maar als er niets te voorschijn komt uit bloedonderzoek ed denk dan niet: nja dan zal het wel. nee ga verder met hulp zoeken tot je je wel beter voelt, ook als je weer naar school moet of moet werken!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:34

Zo voelde ik mij ook de laatste weken voor de vakantie. Ik was gewoon even op en had het met alles even helemaal gehad. Nog even doorzetten en dan lekker uitrusten! Zorg dat je weer helemaal bijloopt met huiswerk, als je eventjes een middag hard werkt dan ben je daar vanaf en kun je dat stresspunt uit je hoofd zetten. Denk dat iedereen wel op is aan het einde van het jaar.