Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 

Altijd als ik hem zie krijg ik weer zo'n gevoel van; Oh wat is het toch een geweldige vent, en dan de kriebeltjes.
Maar toch hou ik ook al van hem, ik kan oprecht zeggen dat ik van hem hou.
En wat Laetitia zegt: dat kan echt een beetje pijn doen. Soms denk ik serieus dat ik uit elkaar barst van geluk en liefde als ik bij hem ben.
. laetitia schreef:Ik vind het behoorlijk beangstigend, me steeds "afhankelijker" te voelen van hem. Raakte er gister behoorlijk van in paniek.
Hoe meer je van iemand houdt hoe kwetsbaarder je wordt.

Destino schreef:Ik ben 4.5 jaar samen met mijn vriend, maar ik moet zeggen dat de vlinders écht weg zijn.
Ik hou erg veel van hem, maar die verliefde kriebels heb ik niet meer.
, maar er zit nog steeds beweging in. Een jaar geleden hield ik ook al van hem, maar ik kan niet zeggen dat het hetzelfde is als toen. Ook niet of het meer of minder is. En over nog een jaar zal het ook anders zijn.
Saskiaatje schreef:Destino schreef:Ik ben 4.5 jaar samen met mijn vriend, maar ik moet zeggen dat de vlinders écht weg zijn.
Ik hou erg veel van hem, maar die verliefde kriebels heb ik niet meer.
Dat vind ik wel typisch. Mijn ouders zijn 24 jaar getrouwd en mijn moeder zei laatst: "Soms, als je vader op een bepaalde manier naar me lacht, krijg ik nog steeds kriebels in m'n buik."
Dat is toch fantastisch.
)