Lang haar naar KORT haar?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:41

Mijn haar is perongeluk ook wat te kort geworden! Het was tot zo'n 20 cm over mijn schouders (heb krullen, dat scheelt ook nog in lengte) en nu tot net op mijn schouders... Auw... Maar wel heel handig!

pmarena

Berichten: 48498
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:53

Hee Denies !

Ik vind je haar nu leuk , past goed bij je Lachen

Maar ik heb ooit eens een CD-tje van Cosmo...iets Haha! ergens vandaan gehaald , als je dan een foto van jezelf inscand , dan kun je daar allerlei
kapsels enzo opzetten , is dat niks voor je om eens te lenen ?

Kun je lekker thuis mee mutsen , is wel grappig Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:01

SmithsGirl schreef:
ik heb het gedaan toen ik 12 ofzo was, omdat ze met judo op mijn haar trapten iedere keer....

Ik had van de ene op de andere dag stekeltjes... en het beviel niet... mijn moeder herkende me in eerste instantie niet... en ze scholden me uit voor JONGEN!!! Verdrietig


Toen ik 11 was had ik stekeltjes, dat was toen in. Echt verschrikkelijk! Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 21:18

pmarena schreef:
Hee Denies !

Ik vind je haar nu leuk , past goed bij je Lachen

Maar ik heb ooit eens een CD-tje van Cosmo...iets Haha! ergens vandaan gehaald , als je dan een foto van jezelf inscand , dan kun je daar allerlei
kapsels enzo opzetten , is dat niks voor je om eens te lenen ?

Kun je lekker thuis mee mutsen , is wel grappig Haha!


Hey

Dankje, maar ik ga morgenochtend even naar Knappe Koppen hier in de Briel.. waarschijnlijk gaat het er dan toch echt van komen Schijnheilig Haha!

pmarena

Berichten: 48498
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:27

He , jammer Lachen

Maar wie weet wordt kort ook wel leuk ,
je hebt volgens mij best een handig bakkes , denk dat er veel gewoon goed bij je staat

Hahaha , doe dan ook meteen oranje ,...of zuurstokroze.... Tong uitsteken

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 22:02

Haha dat hoop ik maar!

En natuurlijk komt er een leuk kleurtje in! Lachen

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:20

mijn haren zijn wel heel lang ja, op mijn kont komen ze Lachen misschien heb ik foto's van nu en vroeger, niet andersom. maar ik heb er spijt van dat ik ze eerst kort heb laten knippen *LOL*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:50

mijn haar was wel beetje ongelijk maar t varieerde van bijna onderaan mn rug tot ruim over mn broekrand, nu is het tot op mn bh-bandje....was we ff slikken, maar ja wel een stuk makkelijker!als ik het nu was, en de cremespoeling is op, kan ik t nogsteeds normaal uitkammen!

zit eraan te denken om t net op/over mn schouders in laagjes te laten knippen, maar k heb heel steil haar dus twijfel nog....heel lang haar vind ik ook gaaf, wel als t mooi dik&op 1 lengte is!

collegaatje van mij is van tot over dr bh-banje naar 5 cm gegaan, geen moment spijt gehad!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:01

Ik had het tot halverwege mijn rug, maar nu is het kort Lachen

En als het niet bevalt laat je het toch gewoon weer groeien?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:31

ja maar dat duurt superlang hoor!

en dat t bij kabouters anders is, ja die zijn veel kleiner dus hun haar is veel sneller tot halverwege hun rug!!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 01:44

ik vind niet echt duidelijke fotos. deze doen het misschien wel. beetje wazig maar ja.

eerst: Afbeelding
nu: Afbeelding

denk niet dat ik je er veel mee help maar misschien wel, ik heb er iig. heel erg veel spijt van gehad dat ik ze kort geknipt had. ik heb nu (nu ze zolang zijn) nog altijd heel dik haar dus dat is wel fijn.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 01:48

mmm... op die eerste zijn ze nog erg lang, ze waren echt heel erg kort maar vind daar echt geen foto van sorry.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 08:50

Ja dat heb ik vorig jaar gedaan mijn haar helemaal afgeknipt.
Mijn haar hing halvewege op mijn rug en ik heb het eind vorig jaar af geknipt tot een punkie model (wat toen zo in was)

In het begin vondt ik het onwijs leuk maar later kreeg ik er toch een beetje spijt van (dat heeft niet lang geduurd hoor)
Maar nu is het al wat langer en kan ik weer een klein staartje in.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:41

ik heb dat twee jaar terug gedaan. Ik had mijn haar zeker 20 cm over mijn schouders hangen en heb het laten afknippen tot kaaklengte aan de axhterkant en aan de voorkant op ooghoogte. Beviel op zich wel goed, maar ik krijg er erg snel een jongens koppie van. Voor foto's moet je maar even in mijn profiel kijken. Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 11:53

Zaterdag gaan ze eraf Lachen half 1 heb ik een afspraak Lachen

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:59

haha toevallig gaat me vriendin vandaag der haar knippen (ook echt extreem kort) ik ga vanmiddag naar haar toe om het te zien en dan gaan we foto's maken zal wel hierop zetten, mischien heb je er wat aan Lachen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 12:05

Lijkt me leuk! Lachen

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 12:16

Ik heb het in groep 8 een keertje gedaan. Wel een paar jaar geleden Tong uitsteken Ik had heel mooi haar tot de helft van mijn rug. Maar ik wou wel eens wat anders en besloot het af te knippen, lekker kort. Maar aangezien ik nogal springerig haar heb gingen 2 plukjes van voren toen het was langer was heel raar staan. Ik loste dat op met kokos vet, maar toch was ik er nietecht blij mee. Ik was blij toen ik me haar weer(met veel gel) tot een staartje kon pakken (ookal was ie maar 1 cm Haha! ) Maar ik moet toegeven. Het stond wel grappig opzich.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:02

Okkie1 schreef:


heb jij ff mooi haar!!!

dat lange zoals het nu is, is mooier dan dat kortere hoor!

mijn langste haar was ook zolang als het nu bij jou is, alleen was het dood, en ongelijk, nu is het korter dan op jouw 1e foto en ik ga t weer laten groeien!

maar neem nu geen vlechtjes meer, daardoor is mn haar afgebroken en echt ongelijk geworden, heb t al 2x flink moeten laten knippen....

nog een jaar/anderhalf jaar en k hoop weer mooi lang haar te hebben(t groeit opzich redelijk snel maar er moet ruim 20 cm aangroeien!)

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:04

ik laat eht nu denk ik ook weer groeien, ik vind die bossen lang haar, als ik dat zie, denk ik prompt: dat wil ik ook!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:09

Normaal heb ik ook altijd een dun bosje haar. Nu staat de zwangerschap erom bekend dat je haar ook kan veranderen. In mijn geval is dat duidelijk te merken: ik haar nauwelijks uit! heb nu dus eindelijk ook een vrij volle bos. Ben alleen bang dat het met een maandje met bakken vol eruit komt.....
Voordeel van lang haar vind ik dat je veel kunt varieren, 1 of meer vlechten, 1 of meer staarten,opgestoken (verschillende manieren), of natuurlijk los.
Kort haar is bij mij altijd: plat.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:19

beetje onduidelijk maar hier n paar lang haar foto's
Afbeelding
let niet op mn hoofd haha
Afbeelding
Afbeelding(hier ligt mn zusje heel chatmant erbij haha)
Afbeelding
hier kijk ik beetje voorovr maar t is dus ongeveer op de rand van deze lage heupbroek geweest


nu is het weer zo als hier(dees is ruim 6 jaar oud deze foto!)misschien nog ietsjes korter zelfs!er is echt en flink stuk vanaf
Afbeelding

als je bedenkt dat ik +/-1.80 ben, betekend het dus ook dat mn haar veel langer door moet groeien voor t weer onderaan mn rug is, dan bij iemand van 1.60 ofzo, maar ja geduld is een schone zaak Tong uitsteken

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:40

IKKEEEEE

toen ik van groep 8 naar de 1e ging heb ik het helemaal kort geknipt... vond het wel leuk.. wilde een nieuwe start maken in de eerste.. maar na de herfst toen het weken achter elkaar regende en me haar alle kanten opstond wilde ik het weer lang hebben.. en nu is het weer lang tot over me schouders.. ben ik toch wel blij mee hoor..

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 18:59

nee sorry ik niet maar mijn vriendin wel, die had eerst lang haar, en heeft het daarna kort geknipt echt heel kort, ze heeft het gewoon gedaan(je moet er wel het lef voorhebben natuurlijk) maar het is ontzettend leuk geworden!