Moeilijkste beslissing ooit, Uitgemaakt na 4,5 jaar.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Milky_Way

Re: Moeilijkste beslissing ooit, Uitgemaakt na 4,5 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:22

Je hebt PB van mij :)

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-10 21:03

Dank jullie wel, echt lief..
Hij was toestraks hier, en het was zo verdomd moeilijk... Hij reageerde eigenlijk niet verbaast over het hele verhaal. En zijn reactie erop was dat hij mij wel wilde blijven zien. Hij wilde niet dat ik helemaal uit zijn leven verdwijn.Dus hij vroeg of ik hem niet wilde gaan 'negeren' of uit de weg wilde gaan op feestjes enzo. Ook mocht ik hem altijd bellen als ik er te erg mee zat (dat ga ik niet doen, maakt het alleen maar erger).

Ik probeer inderdaad veel leuke dingen te doen. Maar nu, het pas vandaag is gebeurt enzo.. Ik weet niet, ik heb me nog nooit zo alleen en vreselijk gevoelt. Ik ben eigenlijk nog nooit 'single' geweest... bedoel ik was 13! Ik kan het me helemaal niet voorstellen. Ik weet serieus niet hoe het is om single te zijn. Vooral niet op deze leeftijd, in deze fase van mijn leven.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:08

jeetje wat een l*l zeg..als ik je verhaal zo lees geeft hij echt helemaal niets om je..ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om ermee te stoppen..hij is je niet waard..je kan veel beter krijgen..niet een hand vol maar een land vol he ;)
verdriet slijt..geef het tijd..gooi je emoties eruit en verwen jezelf lekker en zoek lekker afleiding..sterkte!

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 08:43

Ik weet niet of hij nooit iets om mij heeft gegeven Brenniie. De eerste paar jaren wel, ik denk alleen de afgelopen 4 maanden niet meer. Ik denk dat het voor hem goed geweest was.. maar hij misschien te laf was om het uit te maken, ik weet niet.

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 08:54

Hoe gaat het vandaag met je Judith ? :(:)

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 08:58

Het gaat. Net vroeg het buurmeisje van mn ex of het uit was.
Toen ik haar dat moest gaan uitleggen, kwamen toch weer de tranen. Maar over het algemeen, ik heb me zowiso er bij neergelegt, i kwas gister nog zo bezig van: moet ik hem bellen, dat het fout was, dat ik me vergist heb?
Toen kreeg ik een paar boze gezichten van mijn vrienden, dus dat heb ik toen ook maar niet gedaan. Achteraf, beter zo!

Ik heb het gevoel dat ik alleen ben, en ben bang voor wat gaat komen. Hoe alles nu verder moet.
Had vanacht gedroomd over mezelf, als een 80 jarige single. Brrrrr... eng.
Maargoed heb iniedergeval geslapen.
Om 11 uur ga ik naar de paardjes, dan zal het wel wat beter met me gaan. Als ik me goed ga concentreren op het rijden :)

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 09:14

Inderdaad lekker concentreren op andere dingetjes.
En het gevoel dat je "er alleen voor staat" is normaal wanneer je een relatie verbreekt na zo'n lange tijd!

Maar je mag in je handjes klappen dat je vrienden, en vooral M., voor je klaar staan !

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 09:33

Ja het is ook heel lief van ze, maar ik mis hem echt vreselijk erg.
Terwijl eigenlijk zou dat niet zo moeten zijn, want afgelopen weken heb k hem maar heel weinig gezien.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:25

MW => LZP

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:31

je mist het fijne en het goeie wat jullie samen hadden en het liefste wil je dat weer terug, blijf realistisch, het is nu anders, het is nu ook rouw en verwerken van een verlies want dat is het, sterkte, zoek afleiding en het moet slijten, sterkte !

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:41

Judith, al wat meer tot jezelf gekomen? :(:)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:44

Hele dikke virtuele knuffel :(:)

Hoe is het nu met je?

Weekend is eroverheen gegaan, kun je weer een beetje in je dagelijkse ritme komen?
Zoals ik uit je verhaal kan lezen begrijp ik dat jullie uit elkaar zijn gegroeid, heel moeilijk maar wel een verstandige keuze om het nu uit te maken en niet over een paar jaar..............

En single?
Meid kom op, er is nog een heel land vol allemaal lekkere kerels, zit er vast 1 bij die met jouw matcht :)) ook al denk je nu van niet ;)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:58

Ik heb het vorig jaar ook uitgemaakt na 6,5 jaar een relatie te hebben gehad. Heb echt weken gehad van: heb ik hier goed aangedaan..... Maar na een half jaar ofzo kon ik echt zeggen van: ja dit was een goede beslissing.
Het is in het begin echt super moeilijk! Maar ik denk terug aan toen een mooie tijd, en het is beter zo.
En vindt het vrijgezelle leven nu heerlijk!!!!!!!!!! :D In aug. is het een jaar uit, en vindt het eerst wel prima zo, heerlijk genieten!

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:35

Judith,

Dit is de beste beslissing die je had kunnen maken. Een 'vriendje' dat geen tijd heeft voor jou, overkomt alsof de relatie hem niks boeit, maar vooral; jou zo verdrietig en ongelukkig maakt, is het niet eens waard om je vriend te mogen zijn.

Ik wens je heel veel sterkte, want dat ga je hard nodig hebben, maar geloof me: Je komt er over heen :)

Je hebt voor je eigen geluk gekozen en dat is het beste wat je kan doen in het leven. En je kan het ook zo bekijken: Het be'eindigen van deze relatie brengt je weer een stap dichter bij de ware :)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:54

Wat rot voor je! Hoewel ik het zelf niet heb meegemaakt kan ik je toch goed begrijpen.
Ik was 14 toen ik m'n vriend leerde kennen en we hebben bijna 2 jaar een relatie, pas ging het echt heel slecht maar gelukkig is het weer goed gekomen. ;)
Maar ik zat erover na te denken hoe het zou zijn wanneer het uit was, en dan valt al het vertrouwde om je heen weg, ook gewoon de persoon waarvan je het meest zou (moeten) houden en die er altijd voor je moet zijn. ;)

Maar in jouw geval is je inmiddels ex niet de juiste persoon meer, uit je verhalen begrijp ik dat hij nu echt egoïstisch is en ik vind het heel erg knap van je dat je deze moeilijke beslissing hebt genomen!
Vanaf je 13e een relatie van 4,5 jaar is niet niks zeg! Je zal er nu aan wennen hoe het is om in deze levensfase single te zijn idd, en je bent nu in een moeilijke tijd.

Maar later zal het beter voor je zijn, omdat je iets veel beters verdiend dan iemand die niets om je geeft en geen tijd voor je heeft. ;)
Ik wens je heel veel sterkte met alles!

Fijn dat je vrienden voor je klaar staan, misschien kun je een cadeau/verassing maken voor je beste vriend, omdat hij je zo erg heeft geholpen!
Dan heb je gelijk weer wat extra afleiding. ;)
Ga zo leuk mogelijke dingen doen, ookal vind je het misschien in het begin niet zo leuk omdat je je verdrietig voelt.

Sterkte he! ;)

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 22:41

Hey iedereen, Ik was mijn eigen topic kwijt! (schaam) En maar zoeken en zoeken, kon het niet vinden.

Laat ik het zo zeggen, ik heb me er zo ver bij neergelegd dat ik niet de hele dag zit te huilen, en als iemand er naar vraagt ik gewoon volwassen kan antwoorden. Ik wil inderdaad iets speciaals doen voor mijn beste vriend.. Zowiso zie ik nu pas wat voor een lieve mensen ik om me heen heb, die allemaal er zo goed voor mij zijn als ik het moeilijk heb.

Ik merk wel dat mijn beste vriend het verschrikkelijk vind als ik over mijn ex begin. Ik heb mijn ex op msn gesproken, en in eerste instantie was ik helemaal van slag. Ik had mijn beste vriend toen alles verteld, en hij dacht toen dat ik misschien te veel ging twijfelen en hem dan weer 'terug' zou willen. Dus hoorde ik die zelfde avond nog via via dat hij zich zorgen maakte dat ik misschien weer bij die 'sump' zou gaan. hehe, al die zorgen. Opzich voel ik me dus al een stuk beter.

Alleen dat lege gevoel, dat blijft toch nog wel even... En het gevoel van: iedereen vind single zijn geweldig, maar wat moet ik er mee?

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:16

Lekker helemaal op jezelf gaan focussen ! :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 07:03

Inderdaad ga lekker helemaal op jezelf focussen en ontdek maar is dat single zijn helemaal niet zo vreselijk is :)

Tip voor het zoeken naar je eigen berichten kan door rechtsbovenin op "eigen berichten" te klikken.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 07:47

Wat rot meis, maar zo te lezen zeker de juiste beslissing!
Het zal even tijd kosten om aan die leegte te wennen, maar die kan je ook prima opvullen door leuke dingen doen, de paarden en vrienden :j Lekker even genieten en doen wat je wilt.
Je komt sterk over in je posts, gaat je zeker lukken :j

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 08:59

Ik probeer me inderdaad op mezelf te focussen, leuke dingen doen, nieuwe kleren, haren verven etc.

Gewoon een beetje 'opnieuw beginnen'.

Ineke2 bedankt voor de tip. Heb me rot gezocht!

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:17

Dat werkt inderdaad heel goed; nieuwe kleding, haren verven e.d.
Ga ook lekker een keertje stappen met vrienden, vriendinnen en flirt erop los :D
Hoeft niet ergens op uit te lopen, maar wel heeeul goed voor je ego :j