Ik heb ook wel weer eens zin om een wedstrijd bij te wonen (laatste was alweer eind mei ), maar NL eftal oefenwedstrijden zijn meestal niet heel spannend.. denk dan meer aan iets in de Eredivisie.
Hoorde trouwens dat Gio naar Jong Oranje gaat. Lijkt me echt wat voor hem!
paardKed
Geplaatst: 14-07-10 20:38
Narya schreef:
En voor degenen die het voetbal nu alweer missen: vanaf zondag op Eurosport, het EK onder 19 (met o.a. het broertje van Wesley Sneijder)
Tegen wie moeten ze spelen ?
Narya
Geplaatst: 14-07-10 20:40
In ieder geval tegen Frankrijk en volgens mij ook tegen Engeland. En ik heb geen idee hoe het broertje van is, ik kijk normaal alleen de Spaanse jeugdeftallen (want die spelen altijd oogstrelend voetbal )
Daar heb ik nou helemaal geen last van, van verveling. Ik wou dat mijn vakantie nog maanden duurde, dan had ik ten minste tijd om alles te kijken dat ik zou willen zien
Vind het zó jammer dat hij stopt met het NL elftal, maarja. Logisch aan de ene kant. Vind het een enorm stabiele, goede speler en vraag me af wie er nu op zijn plaats gezet wordt. Hoop in elk geval geen Braafheid. Gio was echt een aanvulling!
Wauw daar had ik ook wel graag heen gewild Mariss! Jammer genoeg moest ik werken en is het aardig ver weg voor mij. Leek me echt een super feest! Heb de samenvatting even op TV bekeken.
Kon je nog redelijk wat zien, ter plaatse? Het leek écht onwijs druk!
Mariss
Geplaatst: 14-07-10 20:55
Het was ook onwijs druk, maar we waren er op tijd bij. We stonden voorraan op de Herengracht, en er hing zo'n goede sfeer, mensen reorganiseerden zelfs een beetje om het anderen beter te laten zien.
Het was echt bijzonder, ik hoop dat we het na het EK nog even dubbel over doen, met de beker dan natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door Mariss op 14-07-10 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt
furious
Geplaatst: 14-07-10 20:55
Marrjjollein schreef:
Gelukkig is Octopus Paul met pensioen, dus nou gaat het ons lukken!
Niks staat meer in de weg het EK te winnen
Kyno
Geplaatst: 14-07-10 20:56
Haha dat reorganiseren klinkt wel erg sociaal! Mooi dat dat in Nederland klaarblijkelijk toch wel kán. Misschien zien we het ook wel wat te donker in met zn allen.
Hebben de spelers zich na de huldiging ook nog onder het publiek gemengd of dat niet meer?
Laatst bijgewerkt door Kyno op 14-07-10 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt