En inderdaad, breezy302, ze zijn 2e van heel de wereld geworden, gewonnen van de o zo gevaarlijke Brazilianen met 2-1 maarja, ze hebben het niet geprobeerd he

edit: typfout
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoriienRN schreef:en gister in amsterdam geweest.. ben niet bang voor grote massa's maar ben toch om 19.00 weg gegaan twas gewoon niet verantwoord!
Dus morgen ga ik er ook niet heen.. via de tv kan je het ook goed volgen
CoriienRN schreef:en gister in amsterdam geweest.. ben niet bang voor grote massa's maar ben toch om 19.00 weg gegaan twas gewoon niet verantwoord!
Rienn schreef:CoriienRN schreef:en gister in amsterdam geweest.. ben niet bang voor grote massa's maar ben toch om 19.00 weg gegaan twas gewoon niet verantwoord!
?? Volgens mij zijn er 0 rellen geweest in Amsterdam gisteren. Druk, ja dat was het zeker!
Overigens, wat zag het er mooi uit op de tv zondag. Al die mensen in het oranje.
kohtje schreef:Ik ga zeker niet.
Wat ik me af vraag...gaan jullie ook naar de huldiging als straks bv ons team de WEG wint?
Samy schreef:Helaas niet ... moet werken en ik had zeker wel graag er heen gegaan ... maar er is niks te regelen
En WEG is wel iets anders dan voetbal, voetbal is de nummer 1 sport van Nederland, waardoor er meer bekendheid aan wordt gegeven dan aan de paardensport.... Kijk naar het Schaatsen, is ook alleen belangrijk als er Olympische Spelen zijn ...