Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Marinke_ schreef:Ja maar dan meot die man wel in de buurt zijn, ik hou zo'n spin dan echt in de gaten tot er iemand is die hem weg kan halen. Laatst zat er ook 1 in de badkamer, op het randje van het bad.. die is verdronken..(was toen ook alleen thuis)..
vanLotje schreef:_Marinke_ schreef:Ja maar dan meot die man wel in de buurt zijn, ik hou zo'n spin dan echt in de gaten tot er iemand is die hem weg kan halen. Laatst zat er ook 1 in de badkamer, op het randje van het bad.. die is verdronken..(was toen ook alleen thuis)..
da's waar.
Ik heb het ooit gepresteerd om een bloempot op een spin te zetten (grote spin, grote pot), daar het allerdikste Stephen King boek dat ik had op te zetten & te wachten tot m'n man thuiskwam.
Hij heeft er smakelijk om moeten lachen. tot 'ie de spin zag. Was toch wel groot
loesje688 schreef:Ehm... zijn jullie niet lichtelijk aan het overdrijven
Even door de zure appel heen bijten, dus glas erover, papiertje eronder en buiten in de tuin zettenNiets helpt beter tegen een spinnenfobie
Citaat:da's waar.
Ik heb het ooit gepresteerd om een bloempot op een spin te zetten (grote spin, grote pot), daar het allerdikste Stephen King boek dat ik had op te zetten & te wachten tot m'n man thuiskwam.
Hij heeft er smakelijk om moeten lachen. tot 'ie de spin zag. Was toch wel groot
_Marinke_ schreef:loesje688 schreef:Ehm... zijn jullie niet lichtelijk aan het overdrijven
Even door de zure appel heen bijten, dus glas erover, papiertje eronder en buiten in de tuin zettenNiets helpt beter tegen een spinnenfobie
No way, ik heb er echt een grote angst voor..
Net als dat ik ineens een hele grote angst voor wespen had, net op het mometn dat er hier in de zomer zo'n vreselijke wespen plaag was..
Als klein kind heel bang van vliegtuigen en motoren geweest...
Sleeper schreef:Rock schreef:Je weet dat ze bijna altijd met z'n tweeen zitten
Nou niet bijna altijd hoor, altijd! Brrrrr
Seleentj schreef:Ik heb ooit iemand iets over haarlak horen zeggen maar vallen ze dan niet naar beneden?