shrimp schreef:Hem compleet negeren durf ik niet.. Hij heeft al een aantal keren gezegt: als je nu neit reageert dan kom ik je opzoeken, of dat nu thuis, stage, of bij je paard is dat maakt me niet uit.
En dan komt hij me uiteraard niet opzoeken om me in elkaar te slaan oid. Daar zie ik hem ook absoluut niet voor aan. Maar hij blijft aangeven dat hij niet tegen de stilte kan, die er nu om mij heen heerst.
Ik krijg intussen ook wat pbtjes, dus het antwoorden hier loopt niet al te vlugjes. Ik probeer het bij te houden.
Dan lijkt het me nog noodzakelijker om in een bericht te zetten dat het ECHT over is (in die bewoording) en dat daar niets aan te veranderen valt, wat hij ook doet. Want hij denkt kennelijk dat hij je om kan praten als hij naar je toe komt. Maak hem duidelijk dat dat niet zal werken en dus ook geen effect zal hebben. Duidelijkheid scheppen en daarmee inderdaad je grenzen aangeven. Hij denkt waarschijnlijk dat je niet reageert omdat je het niet aankan of dat je nog twijfelt (hij interpreteert dat in ieder geval zo denk ik - wishful thinking). Dus reageren en aangeven dat het je laatste reactie is en dat het OVER is.
En Verder is het niet jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat hij gelukkig is of niet
Laatst bijgewerkt door fargo op 07-07-10 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt