[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:47

Denkt A er wel eens aan dat hoe hij zich voelt dat B zich zo ook zou voelen? Probeer hem te negeren en voor je eigen toekomst te kiezen.

Daarbij waarom zou je het niet tegen D zeggen? Ik heb ook in een situatie gezeten dat ik de minares was, mijn vriend weet dit allemaal en al mijn vriendinnen trouwens ook. Daar hoef jij je niet voor te schamen dat je verliefd werd. De tijdsduur tov jullie relatie hoef je toch niet op tafel te leggen? Tussen dat ik mijn vriend tegen kwam en mijn relatie met die vent zat 3 weken ofzo. Ik wist ook al lange tijd dat het uitzichtloos was.

Mijn pb box staat open. Ik weet hoeveel reacties je zult krijgen dat je fout zit blablabla...... Ik ben ervaringsdeskundige :+ en mensen zouden dat van mij niet verwachten..
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 07-07-10 15:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:47

Nou zeg wat een verhaal....

A achter je laten hij is fout niet jij!!!
Ik zou het wel aan D vertellen aangezien hij wel je vriend ik op het moment als hij echt om je geeft zou hem dat niet uit maken mits je A echt achter je laat

Ik wens je veel geluk toe met D verder weet ik er ook neits op te zeggen heb het (gelukkig) nog nooit meegemaakt

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:48

Ik zou ook al het contact verbreken..
Misschien dat je wel beter je nieuwe vriend kan vertellen wat er is gebeurd.

En tja over A. als hij zoveel van je houdt waarom is hij dan nog met zijn vrouw samen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:48

Ts heeft even goed aandeel, het is niet omdat je jong bent dat je vrijgesproken word. Ze wou het gewoon even goed als je het leest. Zelfs een jong persoon zou weten dat het fout is om dit te doen, en lekker aan het tafel te zitten. Enigste slachtoffer is de vrouw..

Ik zou het aan d vertellen, al is het alleen voor verwerking. En hopen dat je hieruit geleerd hebt
Laatst bijgewerkt door lesilla op 07-07-10 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:49

fargo schreef:
Adil: Zij was jong en onzeker en nog gevoelig voor dat soort vlijerijtjes en dat doorziet een ervaren volwassen persoon echt wel, hij heeft haar bespeeld en zij is ervoor gevallen..

Hoe weet je dat ze jong was? Lees ik daarover heen? Ik heb zelf ook naar de leeftijd gevraagd, want dat interesseert me wel...Mocht ze inderdaad erg jong zijn geweest, kan ik me wel in jouw woorden vinden....Maar toch, wat is jong? Ze heeft wel een aandeel...
Laatst bijgewerkt door Adil op 07-07-10 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:49

eenmalig avontuur van een jaar lang sonja?

ik vind A, de getrouwde, echt een grote sukkel die probeert in te spelen op jouw gevoel en jou een schuldgevoel aan l.ult.
gewoon alle contact verbreken :j

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 15:51

Ik ben niet van plan om D iets te vertellen over hoe mijn relatie met A precies was :n

Hij weet dat ik een ex heb. En dat dat uit is. Maar meer wil ik hem niet kwijt.
Ik ga voor 100% voor D nu. En A hoeft daar wat mij betrefd niet meer bij in beeld te komen.

Wat ik nog wel erbij wil vertellen, is dat ik nog studeer, en dat dat een van de redenen was waarom A en ik nog niet samen konden.

Ik wil er ook bij vertellen dat A echt een lieve man is.. En ondanks al zijn woorden nu.. Weet ik dat hij echt een rottijd doormaakt.. Daarom weet ik gewoon niet meer wat ik er mee aan moet..

Ik ben nu zon vier weken officieel met D samen. Ik heb ook een aantal keer bij hem geslapen inmiddels. En ik weet dat het tussen mij en hem gewoon helemaal goed zit. Ik voel me zo fijn bij hem. Het feit dat ik ook echt de enige ben waar hij echt van houd is ook echt fijn.. Dit heb ik bij A nooit echt gehad. Hij hield meer van als van zijn vrouw, maar dat was toch wel anders..

Ik wil dus nu verder gaan met D. En hem niet te veel vertellen over A. D heeft zelf ook een ex waar ik weinig vanaf weet. Waar ook veel in gebeurt is.
We gaan samen verder in de toekomst, en het verleden willen wij beiden achter ons laten.

Maar mocht hij ooit vragen hoe alles gegaan is. Dan ben ik wel bereid hem op de hoogte te stellen. Maar ik zal hier niet uit mijn eigen in beginnen.

@adil18, Ik ben inderdaad net zo fout. Dat geef ik ook toe. Het is van beiden kanten niet goed geweest. Maar het voelde zo fijn en vertrouwd destijds..

Mijn preciese leeftijd geef ik liever niet bloot, omdat ik bang ben dat men anders mischien ideen krijgt over wie ik in het echt ben.
Maar laat ik zo zeggen, dat ik nog jong ben. En dat A een flink aantal jaar ouder is als ik.
A was mijn eerste echte liefde. Daarom heb ik me waarschijnlijk te veel bloot gegeven. En als ik meer ervaring had, had ik het mischien niet gedaan..

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:53

Adil18 schreef:
fargo schreef:
Adil: Zij was jong en onzeker en nog gevoelig voor dat soort vlijerijtjes en dat doorziet een ervaren volwassen persoon echt wel, hij heeft haar bespeeld en zij is ervoor gevallen..

Hoe weet je dat ze jong was? Lees ik daarover heen? Ik heb zelf ook naar de leeftijd gevraagd, want dat interesseert me wel...Mocht ze inderdaad erg jong zijn geweest, kan ik me wel in jouw woorden vinden....Maar toch, wat is jong? Ze heeft wel een aandeel...

Ik lees uit hoe ze het beschrijft dat ze in ieder geval jonger is dan het stel waar ze over de vloer kwam, de soort onschuld die daar nog uit spreekt. Nu zou ze niet zomaar meer gezellig met een man gaan wandelen en naar haar paard gaan denk ik (dat is nu de ervaring en kennis die ze heeft opgedaan)
Maar dat ontkent zij ook niet dat zij een aandeel heeft, maar zij ziet wel dat ze fout waren en dat ziet B absoluut niet, die wil gewoon verder op dezelfde voet..

Edit": zie dat ze zelf ook inmiddels heeft aangegeven dat ze nog jong is ;-)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:54

Klinkt toch goed TS...! Volgens mij weet jij al lang wat je wil, maar wil je gewoon nog een extra zetje in de rug... ;)

Bij deze! ;)

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 15:54

Adil18 schreef:
fargo schreef:

Ik heb inderdaad een aandeel in dit alles. Een te groot aandeel. Wat eigenlijk nooit had gemogen..

Ik ben inderdaad nog jong :j Ik was nog een tiener toen dit alles begon (Uiteraard oud genoeg).

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:55

fargo schreef:
Ik lees uit hoe ze het beschrijft dat ze in ieder geval jonger is dan het stel waar ze over de vloer kwam, de soort onschuld die daar nog uit spreekt. Nu zou ze niet zomaar meer gezellig met een man gaan wandelen en naar haar paard gaan denk ik (dat is nu de ervaring en kennis die ze heeft opgedaan)
Maar dat ontkent zij ook niet dat zij een aandeel heeft, maar zij ziet wel dat ze fout waren en dat ziet B absoluut niet, die wil gewoon verder op dezelfde voet..

Edit": zie dat ze zelf ook inmiddels heeft aangegeven dat ze nog jong is ;-)

Het was ook mijn vermoeden, vandaar mijn vraag naar haar leeftijd ;)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:56

A. had op álle fronten beter moeten weten. Hij is getrouwd, hij is hier de oudste.

Zie het als een groot dik leermoment TS. Je zegt al: met wat meer ervaring had ik het misschien niet gedaan. Nu heb je die ervaring, leer ervan en gebruik het.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:56

Zorg er in ieder geval dat D genoeg weet zodat je niet chantabel bent door A, want het klinkt alsof hij graag aan D wil verklappen hoe het allemaal zit. Dus het zou fijn zijn als er niet veel te verklappen meer was zodat A geen macht over je heeft.. en je geen geheimen hebt voor D want uiteindelijk breekt dat je op als er wel meer naar voren zou komen.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:59

Ik zie wel dat je weet wat je wilt dus ga voor D !!

Denk aan je toekomst en niet aan A ik heb dit ook gedaan ik denk altijd aan andere mensen ipv aan mezelf ik ben hierdoor echt gesloopt

Ga verder met D en zet A uit levenje zal er altijd een keer aan denken dat is normaal hij heeft toch een hele tijd deel uit gemaakt van je leven maar denk er niet teveel/tevaak aan

Heel veel geluk en liefde en goeds in je toekomst met D!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:00

ik geloof dat A hier nog het allermeest gechanteerd kan worden, zou me daar dus niet druk om maken dat hij haar gaat chanteren. dat zou wel heel dom zijn van em :=

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:00

Als je nog zo jong bent..gewoon lekker achter je laten..A. Het boek is dicht. HIj is al die tijd bij zijn vrouw gebleven en als hij echt helemaal blind verliefd op je was had hij toch d eniet makkelijkste weg gekozen en gescheiden. En dat doet hij niet. Dus dat boek dicht. Als het met D echte liefde is en hij is er helemaal voor jou..zo ik zeggen...genieten er van. Geef het andere een plaat in je hoofd met een slotje erop..en naar A toe niets meer reageren. Blijft hij volhouden...neem een ander nummer en ander msn account. Verdwijn voor hem van de aardbodem zodat hij ook niet op je gevoel kan blijven spelen.

als je nog zo jong bent..je hebt nog een heel leven voor je...dan moet je niet nu al zoveel sorres aan je hoofd hebben en kunnen genieten. Kan je dat niet..is het niet goed voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:06

Ik snap het wel, je bent jong, hij geeft je leuke aandacht, je bent verliefd en ziet in de eerste instantie niet dat dit gebeurd. Ik leg de fout voornamelijk bij hem, want hij is veel ouder dan jij bent, dus hij is voor het grootste deel verantwoordelijk vind ik.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:07

Hey,

ik heb je hele verhaal gelezen en vind het echt rot voor je.
Een rotsituatie. Ook vind ik niet dat jij zo fout bent. hij is immers getrouwd... en het gebeurd vaker dan je denkt.

Ik denk dat idd de 'relatie' met A&B verbreken een pijnlijke, maar goede optie is.
Je kan het B nooit vertellen en daar voelde je jezelf al schuldig over en met A komt het al helemaal nooit goed.
Begin gewoon een blanco bladzijde met D en pak je leven op de juiste manier op en ga verder.
Reageer idd ook niet op die SMS-jes van hem. Zeg tegen hem dat je hem gewoon nooit meer wil zien en dat het daarmee af is, hoe moeilijk het ook is maar je maakt deze keuze voor JEZELF. En dat is nu eenmaal de belangrijkste persoon in je leven.
Heel veel succes en sterkte!!
ps. uiteraard horen we graag hoe het verder met je gaat en je nieuwe liefde met D

en om je te troosten ik heb ook een ex waar ik veel van gehouden heb en veel verdriet van heb gehad die ik nu nooit meer zie, geloof me, je leven gaat verder!

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 16:10

Hem compleet negeren durf ik niet.. Hij heeft al een aantal keren gezegt: als je nu neit reageert dan kom ik je opzoeken, of dat nu thuis, stage, of bij je paard is dat maakt me niet uit.

En dan komt hij me uiteraard niet opzoeken om me in elkaar te slaan oid. Daar zie ik hem ook absoluut niet voor aan. Maar hij blijft aangeven dat hij niet tegen de stilte kan, die er nu om mij heen heerst.

Ik krijg intussen ook wat pbtjes, dus het antwoorden hier loopt niet al te vlugjes. Ik probeer het bij te houden.

Polivy

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:12

Shrimp, gewoon echt bikkelen. Ondanks wat hij zegt. Geef jij je eigen grenzen maar eens aan! En hij heeft zich daar aan te houden. Gaat ie vervelend worden, dan zijn er ook echt nog andere manieren om dat tegen te gaan.
Contact houden betekent dat er geen complete afsluiting zal komen. Althans niet zo snel als radicaal het contact verbreken. Ik weet dat het moeilijk is, al helemaal als hij dit soort dingen zegt, maar dit soort chantageuitspraken doen bij mij de nekharen overeind staan en ik zou er nog harder van wegrennen als dat ik normaal zou doen.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:16

Wat een lastige situatie.
Misschien is het inderdaad beter om het contact te verbreken.
Maar je bent ook vriendinnen met de vrouw toch?
Het lijkt me een beetje raar... Als je opeens zegt van... "Ja, we kunnen geen vrienden meer zijn". (Zonder een reden te geven)
De reden weten we wel, maar zijn vrouw niet toch? Dat zou ik een beetje tactvol aanpakken...
Maar ik denk dat hij verleden tijd is... En dat jij gewoon lekker verder moet gaan met je nieuwe vriendje!
Beetje jammer van de vriendschap tho... ;(

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:16

Maakt niet uit wat hij zegt TS, jij bent er klaar mee en jij moet voor jezelf gaan kiezen. Blijf je contact met hem houden dan werk je jezelf zo diep in de nesten.
Hij kan jou niets maken en hij is denk ik ook niet zo erg gekwetst als jij denkt. Hij heeft je gemanipuleerd omdat hij een zak is. Hij is geen lieve man, hij bedroog zijn vrouw. Knoop dat goed in je oren en ga niets voor hem goed praten omdat hij het zo zwaar had.
Hij heeft hoogstwaarschijnlijk ook tegen jou gelogen over zijn liefde voor jou. Ga verder met je leven en laat A. achter je.

Almighty

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:19

Zo houdt hij dus nog steeds controle over jou....met zijn dreigenmenten..je denkt veelste veel na hoe het voor hem is. Terwijl hij ook weet dat je jong bent en vast heus wel in zijn achterhoofd wist dat dit niet voor eeuwig kon blijven duren...

Vaak als ze veel en vaak roepen wat ze allemaal zullen doen..doen ze juist helemaal niets op het moment dat je het contact verbreekt. En anders gaat het op een stalker lijken en mag je aangifte doen.

En als je bang bent dat hij waar maakt wat hij zegt..zorg je gewoon dat je je vriend een aantal weken overal mee naar toe sleurd of een goede vriendin en negeer je hem nog steeds omdat je niet alleen staat met hem...als hij wel komt.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:19

shrimp schreef:
Hem compleet negeren durf ik niet.. Hij heeft al een aantal keren gezegt: als je nu neit reageert dan kom ik je opzoeken, of dat nu thuis, stage, of bij je paard is dat maakt me niet uit.

En dan komt hij me uiteraard niet opzoeken om me in elkaar te slaan oid. Daar zie ik hem ook absoluut niet voor aan. Maar hij blijft aangeven dat hij niet tegen de stilte kan, die er nu om mij heen heerst.

Ik krijg intussen ook wat pbtjes, dus het antwoorden hier loopt niet al te vlugjes. Ik probeer het bij te houden.

Dan lijkt het me nog noodzakelijker om in een bericht te zetten dat het ECHT over is (in die bewoording) en dat daar niets aan te veranderen valt, wat hij ook doet. Want hij denkt kennelijk dat hij je om kan praten als hij naar je toe komt. Maak hem duidelijk dat dat niet zal werken en dus ook geen effect zal hebben. Duidelijkheid scheppen en daarmee inderdaad je grenzen aangeven. Hij denkt waarschijnlijk dat je niet reageert omdat je het niet aankan of dat je nog twijfelt (hij interpreteert dat in ieder geval zo denk ik - wishful thinking). Dus reageren en aangeven dat het je laatste reactie is en dat het OVER is.

En Verder is het niet jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat hij gelukkig is of niet
Laatst bijgewerkt door fargo op 07-07-10 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:20

Ja moet NIET over je heel laten lopen!!!

Hij weet jou zwakke punten en daar moet je even over heen komen maar laat hem maar komen negeer hem dan ook ga desnoods op de toilet zitten als je hem ziet aankomen

Is hij gek geworden wat denkt hij wel niet!
En anders geef je hem aan als ''stalker''

Je kunt zijn nummer laten blocken en dan krijgt hij de smsjes terug dan weet hij dat je niets met hem temaken wilt hebben

Mailtjes stuur je ook gewoon terug geen boodschap aan hebben hoor