haardoneren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: haardoneren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 13:35

Dat dacht ik ook altijd maar ik vind het zo wel prima en bij mij groeit het wel weer aan en zo kan je mooi iemand anders helpen...

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:42

Wat ontzettend lief van je! Zulke dingen worden echt ontzettend gewaardeerd. :)

Zelf zou ik niet gauw mijn haar doneren (heb gezeik gehad met mijn gezondheid en daardoor ben ik nu hartstikke gelukkig met mijn, inmiddels heilige, haar), maar als dit mij niet was overkomen had ik het zeker weten gedaan!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:00

Ik ga in november mijn haar doneren...
En je zou misschien denken.. waarom in november?
Nou, degene aan wie ik mijn haar doneer heeft wel degelijk laten weten dat het belangrijk is, dat het haar 1 jaar lang verf-rust heeft gehad.
Anders is de kans heel erg groot dat de geverfde haren verloren gaan bij het zetten van de pruik, aangezien de haren dan erg breekbaar en poreus ( schrijf je dat zo?) kunnen zijn.

Mijn haar heb ik vorig jaar November/December laten highlighten, dus vandaar dat ik het in November doneer.

Van mijn haar word een pruik gemaakt voor iemand met een ziekte waarbij het haar uitvalt.
Degene waar ik mijn haar aan doneer maakt namelijk ook pruiken voor in musicalproducties, maar daar vind hij mijn haar te mooi/bijzonder/zeldzaam voor.

Dit was de lengte van mijn haar 2 maanden geleden.. dus het is nu nog ietsje langer..
Afbeelding

Ik weet niet of ik mijn haar zou doneren, zomaar aan een of andere instantie/instelling.
Gewoon het feit dat ik niet weet wat er precies met mijn haar gebeurd, waar het blijft.

En nu kan ik straks waarschijnlijk het hele traject volgen, aangezien het een bekende van mij is die mijn haren gaat gebruiken.

Oh trouwens, mijn haar zal korter worden dan dat van jou Geerte.
(waarschijnlijk een boblijn.. )

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 15:01

ik heb het haar nu net op de post gedaan...

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 15:23

Ik heb vandaag een brief gekregen daarin stond dat ze van 3 verschillende haarbossen een pruik maken en die dan in een vitrinekast zetten en dan kan het kind eentje eruit zoeken...