oh jee, hopen dat vriend het goed opneemt 
Vanish helpt hier vaak redelijk, maar ik denk niet dat het je hiermee gaat helpen.
Sterkte
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marjo_x schreef:Iris82 schreef:/Owow, hoe ga ik dit vertellen?
Schat! Wat ben ik blij dat je thuis bent.. wat ik nu weer mee heb gemaakt. Ik zat rustig tv te kijken, word er aangebeld.. een kudde boze inktvissenIk kon niks doen! Ze gingen regelrecht op jouw kokskleding af & ik heb ze nog zo gezegd dat niet te doen..

Iris82 schreef:Ik leef nog!
Ik heb het inktvissenverhaal verteld. Hij moest lachen, keek me aan, 'wat banketstaaf je nou?' En toen zag ie zn koksbuizen in de keuken (in een badje vlekkenverwijderaar), 'Je hebt WAT?'
En ikke: 'Jouw mamma zei: het is maar textiel. Hij mag niet boos worden (kijkt lief) en ik kon er echt echt echt niets aan doen'
Met een hoop gegrom gooide ie zn sloof in de wasmachine, 'zo, eerst maar eens kijken of die pen er al uit is'. Toen schudde hij zn hoofd en keek me moedeloos aan. "Echt weer een Iris-actie".
IK HEB HET OVERLEEFD!!![]()
Nou zn buizen nog...
Cayenne schreef:Als ie nog durft te klagen, zou ik hem hoogstpersoonlijk het wasmiddel in de handen duwen en een gebruiksaanwijzing voor de wasmachine. Kan ie het voortaan fijn zelf doen

Mirjamsel schreef:Héél snel de kleding verstoppen en een nieuwe kopen morgen?

Iris82 schreef:Ik kan hem iig de schuld geven.
Gelukkig maar...
We moeten denk ik wel de trommel er uit halen om de pen te zoeken. Want 2 wassen waren zonder vlekken er uit gekomen en nu dus weer 1 met vlekken. Ik ga het er niet op wagen hoor, dadelijk zit alles onder de vlekken!