Toen ben ik begonnen met het smsen naar iedereen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Winsel: Dank ik, ik kan het idd niet makkelijker uitleggen
Het gaat erom dat wij op een familie ruzie afstevenen omdat mijn pap niet gebeld heeft naar mijn neef om hem te feliciteren met zijn slagen of een hart onder de riem te steken wanneer hij gezakt zou zijn.
In mijn ogen lijkt mij het ook dat de geslaagde/gezakte de familie belt. Het is voor mij net hetzelfde dat als je jarig bent je familie gaat bellen om te zeggen dat je jarig bent..
Zijn er ook bokkers die hun familie niet gebeld hebben en hebben gewacht tot de familie hun belden? Zo ja waarom?
Ik voorkom namelijk liever een familie ruzie
Relaxed schreef:Als jij wilt bellen om iemand te feliciteren of een hart onder de riem te steken (nadat je hebt gehoord wat de uitslag was), dan bel jij..
Als zij jou de uitslag willen vertellen, dan bellen zij...
Zo simpel is het
lucifertje schreef:Relaxed schreef:Als jij wilt bellen om iemand te feliciteren of een hart onder de riem te steken (nadat je hebt gehoord wat de uitslag was), dan bel jij..
Zo simpel is het
Dan moet je wel weten of degene geslaagd of gezakt is.
Ik bel vandaag even mijn oma op om te vragen wat er nou precies gebeurd is en waarom iedereen zo boos op mijn pap is. Ik vind het namelijk niet leuk als hierdoor niemand meer komt naar de diploma uitreiking van mijn zus.
lucifertje schreef:Relaxed schreef:Als jij wilt bellen om iemand te feliciteren of een hart onder de riem te steken (nadat je hebt gehoord wat de uitslag was), dan bel jij..
Zo simpel is het
Dan moet je wel weten of degene geslaagd of gezakt is.
Ik bel vandaag even mijn oma op om te vragen wat er nou precies gebeurd is en waarom iedereen zo boos op mijn pap is. Ik vind het namelijk niet leuk als hierdoor niemand meer komt naar de diploma uitreiking van mijn zus.