Aaargh, wat ik nou zaterdag weer heb meegemaakt met MP

.
Via de mail een prijs overeen gekomen voor een prachtige antieke ladenkast van 2.20m lang, echt een prachtkast. Wel helemaal in Spijkenisse, maar de prijs was goed. Wij dus afgelopen zaterdagochtend vroeg op weg naar Spijkenisse.
Komen we bij de verkoper aan, dus ik zeg: we komen voor de ladenkast. Hij antwoord dat dat klopt en loopt naar zijn schuurtje. Ik vond het al vreemd -> klein schuurtje, grote ladenkast?
Doet hij de deur van de schuur open zegt ie: "ja dit is 'm."
Ik dacht: sh*t, dat is de ladenkast helemaal niet! Dus ik zeg: "uuuuuuhhh, dit is 'm niet."
Stond er een heel klein koloniaal ladenkastje ipv de grote ladenkast

.
"Oh nee," zegt ie, "heb ik vanmorgen aan de andere kopers de verkeerde ladenkast meegegeven!!! Dit gaat mijn vrouw niet leuk vinden."

Wat bleek nou, die ochtend was er iemand anders geweest voor dat kleine ladenkastje, alleen die man die hem kwam ophalen moest het kastje voor zijn vrouw ophalen en wist helemaal niet om wat voor kast het ging. Hij kwam met een vrachtwagen, dus de verkoper dacht, dat zal die voor de grote ladenkast wel zijn

. Heeft die vent dus de verkeerde ladenkast meegenomen

.
We hadden afgesproken dat hij me zou bellen zodra de ladenkast boven water was (leuke woordspeling, de kast komt uit een boot

), en dan zou hij hem naar ons komen brengen, hij vond het zo l*llig.
Uurtje later belde de verkoper al op dat de andere koper enorm op zijn flikker had gekregen van z'n vrouw

.
's Middags heeft de verkoper de kast meteen naar ons toe gebracht, ik denk dat hij ook enorm op zijn flikker heeft gekregen van zijn vrouw, want hij kwam hem brengen tijdens de wedstrijd van Nederland - Japan

.
Maar goed, overkomt mij weer

. Je moet ook alles eens meegemaakt hebben

.