Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:wij gaan in eerste instantie ook huren via woningbouw, hier ook verder geen paard, wel een auto, maar is van mijn vriend dus die betaald hij ook zelf (ik betaal wel de benzine als ik er mee rij)
Heb je ook al uitgerekend hoeveel huursubsidie je kunt krijgen?
moonsparkle schreef:Eleionomae schreef:wij gaan in eerste instantie ook huren via woningbouw, hier ook verder geen paard, wel een auto, maar is van mijn vriend dus die betaald hij ook zelf (ik betaal wel de benzine als ik er mee rij)
Heb je ook al uitgerekend hoeveel huursubsidie je kunt krijgen?
had t wel eens gedaan volgens mij was dat nog over de 100,- dat scheelt een hoop
Kimberleij schreef:Vaste lasten per maand:
5kamer appartement 331,95 inclusief servicekosten.
Gas/ electriciteit 120 ( is ruim geschat, laatst belde ik om beetje te vragen f ik goed zat, kwamen ze uit op 45 euro per maand)
Water 13.70
Telefoon 15/20 euro
upc ( internet + tv) 37,-
zorgVerzekering 98 ( krijg 65 terug van belasting)
woongarantverzekering 170 Per jaar( dacht ik)
Gemeentebelastingen zon 500 per jaar
Ik krijg 200 euro, huurtoeslag
Iris82 schreef:Toen ik nog een 2 kamer appartementje had:
- Huur incl GWL € 680,-
- Internet € 15,-
- Telefoon € 40,-
- Boodschappen € 300,-![]()
- Inboedel/WA verzekering : geen idee meer hoe duur dat was (was verplicht door de huurbaas)
Elicious schreef:Wij hebben het een paar weken geleden samen uitgerekend omdat we ons afvroegen waar al het geld toch bleef![]()
![]()
Hebben echt alle dingen meegerekend. Hypotheek, gas/water/licht, 2 auto's, benzine voor naar het werk, mobiele tel abo's, internet tv etc, boodschappen, verzekeringen (en jeetje die hebben wij nog al wat ). Kortom, alle vaste/maandelijkse lasten.
Schrik niet ...
dit kwam op ruim 3500 euro uit!