Ik vind het echt heel goed dat je het gedaan hebt.
Weet niet of ik hetzelfde zou hebben gedaan... maar ik zou het waarschijnlijk niet gemerkt hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Phormicola: Ik denk ook elke keer weer dat mensen eerlijk zijn, en bescheiden.
Dat mensen het waarderen als je iets goeds voor ze doet ipv dat heel normaal te vinden.
Gelukkig zijn er ook een hoop mensen die wél eerlijk zijn.
Het is alleen soms zo moeilijk afwegen.
Berdien schreef:Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaalFouten maken is menselijk, of je nu bij de AH of de buurtsuper van Fons werkt. Als het bedrag in de kassa niet overeenkomt met wat er in zou moeten zitten kun je daar de grootste problemen mee krijgen. Natuurlijk moet je opletten, maar net wat ik zeg.. fouten maken is menselijk.
Kun je iemand helemaal de hemel om in prijzen, maar ik vind het verontrustender om te lezen dat dit soort dingen niet meer als normaal worden verondersteld
KoudbloedKim schreef:Moet ik dan bij alles gaan wantrouwen en bot worden voor de gevoelens van een ander?
Ik weet het niet meer...
Citaat:na·ïef bn, bw; naïever, -st al te goed van vertrouwen
KoudbloedKim schreef:Ja, ik zat daar zelf ook al aan te denken.
Heb dat vroegah op school ook gehad, maar heeft bij mij niet echt gewerkt.
Ik ben gewoon een softie..
KoudbloedKim schreef:Ik ben altijd heel erg bang dat mensen boos op me worden of dat ik ruzie krijg.
Dat is echt iets dat ik altijd wil voorkomen.. en het lukt ook bijna altijd.
KoudbloedKim schreef:Het voelt nu zo. Maar dat soort gevoelens hoef je niet te houden hoor. Als jij je liever anders zou voelen, dan kun je daar stapje voor stapje naar toe werken.Het is misschien geen reële angst, maar zo voelt het voor mij wel.
Citaat:Ik wil alles onder controle houden, ik weet dat dat niet altijd lukt.
Maar als iemand boos op me is en daarover gaat praten met een ander die ook boos op me wordt, dan raak ik de controle kwijt.
Citaat:Klinkt vast heel kinderachtig of raar, maar het is echt een diepe angst van mij.