Is toch humor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Amen. Hier ook iemand met een godsgruwelijke hekel aan voetbal.Ik heb een godsgruwelijke hekel aan voetbal. En eerlijk gezegd zou ik niet kunnen leven met een vent die geen seconde van dat rotspelletje kan missen..Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik van dit soort dingen helemaal over mijn nek ga.. heb je wel gelezen wat er echt staat?
Dit is gewoon het belachelijk maken van de vrouwen.. Ha-ha, nou, grappig zegEen rotje aan de piemel van een vent binden vind ik ook grappig, maar zij totaal niet!
Tallie1979 schreef:Ik neem dit zeker serieus op, komt meer doordat ik voetbal dus echt vreselijk vind en mensen er momenteel echt weer in door vind slaan.
Als dit niet onder het mom van een grapje gebracht zou zijn en niet door het WK zou zijn, zou je het dan nog zo grappig vinden?
10 van de vrienden van je vent op jouw plee en jij alle zeikspetters opruimen zonder klagen?
Jij heel de avond rennen en er totaal niet om gewaardeerd worden?
Nou, grappig..Ik zie de lol er niet van in..
En normaal ben ik echt wel van de geintjes..
Tallie1979 schreef:Ik neem dit zeker serieus op, komt meer doordat ik voetbal dus echt vreselijk vind en mensen er momenteel echt weer in door vind slaan.
Als dit niet onder het mom van een grapje gebracht zou zijn en niet door het WK zou zijn, zou je het dan nog zo grappig vinden?
10 van de vrienden van je vent op jouw plee en jij alle zeikspetters opruimen zonder klagen?
Jij heel de avond rennen en er totaal niet om gewaardeerd worden?
Nou, grappig..Ik zie de lol er niet van in..
En normaal ben ik echt wel van de geintjes..
imd schreef:Snap echt niet dat sommige mensen hiervan zo over de zeik raken hoorIs toch alleen maargrappig, moet je een beetje de lol van kunnen inzien, want het is echt niet serieus bedoelt.
Ik had 'm knetterhard uitgelachen, en een tegencontract overtafel geschovenOf nog leuker: verdiep je in het voetbal en ga vervolgens tijdens wedstrijden naast je vent uitgebreid commentaar leveren. Zal 'ie leuk vinden