Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 11:29

Mijn vriend en ik nemen elkaar regelmatig in de maling hoor, vooral die enorme grijns op z'n kop toen ie ermee kwam aanzetten maakte alles direct al goed haha :D

Is toch humor :))

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:30

Ach ze moeten gewoon optyfen met dat k*t WK.
1. Er is ALTIJD al voetbal op tv.
2. We winnen toch niet :+.

Ik weiger dus elke WK medewerking. We moeten wel heel ver komen wil ik overwegen om te gaan kijken.

amyz

Ik vind m echt geniaal :D

Tallie1979

Ik heb een godsgruwelijke hekel aan voetbal. En eerlijk gezegd zou ik niet kunnen leven met een vent die geen seconde van dat rotspelletje kan missen.. :o Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik van dit soort dingen helemaal over mijn nek ga.. heb je wel gelezen wat er echt staat?

Dit is gewoon het belachelijk maken van de vrouwen.. Ha-ha, nou, grappig zeg :P Een rotje aan de piemel van een vent binden vind ik ook grappig, maar zij totaal niet! :))

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:31

geweldig :+

Neej

Oh ik ben ZO blij dat mijn vriend helemaal NIETS heeft met voetbal *\o/*

Wij gaan tijdens de wedstrijden lekker leuke dingen doen, er is dan toch geen hond op straat :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 11:31

Muhahahhaa mensen wat nemen jullie dit lekker serieus op :P
Ik vind het geweldig :D Hou er ook niet van als hij er door heen klept als er paardensport op tv is :o

amyz

Hihi, ik ben met wk en ek enzo de fanatiekste thuis hoor :P

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:32

Tallie1979 schreef:
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan voetbal. En eerlijk gezegd zou ik niet kunnen leven met een vent die geen seconde van dat rotspelletje kan missen.. :o Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik van dit soort dingen helemaal over mijn nek ga.. heb je wel gelezen wat er echt staat?

Dit is gewoon het belachelijk maken van de vrouwen.. Ha-ha, nou, grappig zeg :P Een rotje aan de piemel van een vent binden vind ik ook grappig, maar zij totaal niet! :))
Amen. Hier ook iemand met een godsgruwelijke hekel aan voetbal.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:32

Haha mooi toch !

Kzou er wel om kunnen lachen.. En idd voor de gein maybe contractje terug maken over paarden of meiden avonden ofzo..
Het vraagt wel een beetje om wraak }>

Sonja_vR

Re: Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:34

humor :P
ben wel heel blij dat er hier geen voetbal fan in huis ronddwaalt... :=
maar kan hier echt wel om lachen

Pasamba

Ik snap ook niet dat iedereen dit zo serieus opvat. Ik vind het wel humor. :D
Zit zelf ook voor de buis met het WK.

Breghje

Ik heb er ook echt een gruwelijke rothekel aan, maar hier zie ik dan wel de humor van in. Net wat ik al zei, ik zou dan een convenant tot scheiden teruggeven, of een contract van hetzelfde soort maar dan met paardentijd enzo. Lekker terugpakken!!

En stiekem ben ik heeeeeel erg blij dat mijn hubbie dus ook een gruwelijke rothekel aan voetbal heeft, en bij mijn kind heb ik het er ook meteen uitgeslagen. Er zijn grenzen. :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:35

Ik neem dit zeker serieus op, komt meer doordat ik voetbal dus echt vreselijk vind en mensen er momenteel echt weer in door vind slaan.

Als dit niet onder het mom van een grapje gebracht zou zijn en niet door het WK zou zijn, zou je het dan nog zo grappig vinden?

10 van de vrienden van je vent op jouw plee en jij alle zeikspetters opruimen zonder klagen?

Jij heel de avond rennen en er totaal niet om gewaardeerd worden?

Nou, grappig.. :+ Ik zie de lol er niet van in.. :P En normaal ben ik echt wel van de geintjes.. :D

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:36

Tallie1979 schreef:

Bedankt :Y) nu is mijn beeldscherm natgeproest.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:36

Hij zou me mijn kont kunnen kussen...........

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:37

Pff nee. En ik krijg van alleen het lezen van het woord WK al rode vlekken en een allergische aanval.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:37

Snap echt niet dat sommige mensen hiervan zo over de zeik raken hoor :') Is toch alleen maargrappig, moet je een beetje de lol van kunnen inzien, want het is echt niet serieus bedoelt.

Ik had 'm knetterhard uitgelachen, en een tegencontract overtafel geschoven :+ Of nog leuker: verdiep je in het voetbal en ga vervolgens tijdens wedstrijden naast je vent uitgebreid commentaar leveren. Zal 'ie leuk vinden :))

Kiwipitje

Re: Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:38

Me in voetbal verdiepen? Minuten van mijn tijd verneuken met voetbal die ik nooit meer ergens anders aan kan besteden? :+ Nee dank je :r.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 11:38

Tallie1979 schreef:
Ik neem dit zeker serieus op, komt meer doordat ik voetbal dus echt vreselijk vind en mensen er momenteel echt weer in door vind slaan.

Als dit niet onder het mom van een grapje gebracht zou zijn en niet door het WK zou zijn, zou je het dan nog zo grappig vinden?

10 van de vrienden van je vent op jouw plee en jij alle zeikspetters opruimen zonder klagen?

Nou, grappig.. :+ Ik zie de lol er niet van in.. :P En normaal ben ik echt wel van de geintjes.. :D

Mwah. We wonen nog niet samen, allebei nog op een studentenkamertje. Dus een vieze plee is er sowieso :')
Ik ga heus geen bier brengen ofzo haha, mocht 'ie willen! Weet hij ook dondersgoed. Ik ben z'n slaafje niet :') Het was echt puur een grapje, sjonge jonge beetje humor houdt je relatie leuk hoor :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:39

Hahaha heerlijk dat beetje humor :D
snap ook niet dat mensen zo serieus gaan reageren :')

die tekening ook _O-

ik zou een tegencontract doen en dan iets in de trant, ik ga akkoord met dit contract indien deze regels volgen gedurende 365 dagen:

De wc bril altijd naar beneden.
1x in de week een sexy striptease in een string

etc etc :')

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:39

Tallie1979 schreef:

Nounou komop zeg neem het niet zo serieus op... snap niet dat je daar zo moeilijk om moet doen... Als het WK of Ek kwam zat mijn pa ook altijd met een huiskamer vol, moeders vond het wel prima hoor, maar die deed de catering samen met mijn pa.
Het leukste was wel dat we een weddenschap hadden, als hij bij de koelkast stond en wij doelpunt riepen (terwijl het niet zo was) kijken in hoeveel seconden hij met bier terug kwam scheuren :')
Maar mijn vader had je sowieso al niks gevonden, die is een profvoetballer geweest _O-

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:40

Haha ik kreeg van mijn vriend vorige week precies dezelfde papieren.
Tjsaa Mannen en voetbal...bijna hetzelfde als Vrouwen en paarden :P

mariekie

imd schreef:
Snap echt niet dat sommige mensen hiervan zo over de zeik raken hoor :') Is toch alleen maargrappig, moet je een beetje de lol van kunnen inzien, want het is echt niet serieus bedoelt.

Ik had 'm knetterhard uitgelachen, en een tegencontract overtafel geschoven :+ Of nog leuker: verdiep je in het voetbal en ga vervolgens tijdens wedstrijden naast je vent uitgebreid commentaar leveren. Zal 'ie leuk vinden :))

Same here :Y)

mariekie

....
Laatst bijgewerkt door mariekie op 08-06-10 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt