ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 07:56

Nickyu toch!
Ik schrik me helemaal kapot van je bericht! ;(
Jullie hebben al zo veel meegemaakt en dan dit er ook nog bij...
Logisch dat je even instort, maar daarbij ook gelijk aangeeft dat je gaat vechten.
Met zo'n instelling komt dat wel goed.
En natuurlijk ga je daarom die 2 jaar halen, minstens.
Hele hele dikke troostende knuf van mij voor jullie allemaal en natuurlijk duim ik met jullie mee.

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 07:58

Wat een vreselijk bericht voor jou je paardje had de strijd al verloren en nu ben jij aan de beurt,ik wens je heel veel kracht zodat je nog zolang mogelijk bij je kleine en man en vader kan zijn.
Blijf positief al zou dit soms heel zwaar zijn en haal je kracht uit je gezin .
Heel veel sterkte de komende tijd.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 07:59

Wat een verschrikkelijk bericht. Ook ik heb al meerdere verhalen van je gelezen en heb altijd respect voor je gehad. Je hebt al zoveel geleden, maar het mocht niet genoeg zijn. Wat is het leven toch oneerlijk. Ik wens je veel kracht en sterkte toe de komende tijd. Ook al is het heel zwaar, geniet nog van de tijd die je met je gezin hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:00

Och Nicky, ik zit met tranen in mijn ogen, niet jij! Ik hoop dat je het nog een tijd goed gaat doorstaan.... |(

Dineoh

Re: ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:01

pfff moest even slikken. Heel veel sterkte de komende tijd.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:04

Wat een naar bericht. ;(
Laten we hopen dat je niet te ellendig wordt van de chemo, dat je nog genoeg tijd krijgt en de dingen die je wilt doen, nog kunt gaan doen.
Heel veel sterkte namens mij, en haal er nog uit wat erin zit!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:06

Lieve Nicky (ook al ken ik je niet)

Gieteren las ik nog je topic over misschien een ander paardje en was met je mee aan het denken. EN toen las ik ineens een anwtoord van jou dat door omstandigheden het nieuwe paardje er nooit meer zal komen. Ik dacht al: er is iets gebeurd, maar wat.

En nu lees ik dit bericht van jou en zit het met tranen te lezen. Als moeder zijnde van 2 kan ik me een beetje (en echt maar een klein beetje) indenken hoe dat voelt. En helaas heb ik in de kerkgemeenschap ook mee moeten maken hoe kinderen hun moeder verliezen.

Ik heb er geen woorden voor, maar zou je met zoveel woorden willen steunen, troosten, aanmoedigen. Zeggen dat het allemaal wel goed komt, maar wat is de zekerheid daarvan? Zeggen hoezeer ik je die 2 jaar gun, 3 en 4 en meer zelfs. Hoe ik hoop dat je toch nog geneest misschien...Hoezeer ik hoop dat man en kind zich hier goed doorheen gaan slaan.

Maar ik weet niet hoe...

"Sterkte" dekt de lading gewoonweg niet...

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:08

Ach, meid! Wat een verschrikkelijke nachtmerrie zeg! Ik hoop dat je goed uit de chemo komt.

Heel veel sterkte voor jouw maar ook voor je familie.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:09

Wow, ik ken je niet persoonlijk maar zie jouw berichtjes vaak voorbij komen... ook ik zat met een brok in mijn keel terwijl ik je verhaal las... Ik wil jou en je familie ontzettend veel sterkte toewensen en hoop dat je de tijd gegeven wordt om alle dingen te doen die je nog wilt doen!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:09

Tjemig wat een verdrietig bericht. Ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik wil je in ieder geval ontzettend veel kracht toe wensen.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:15

@ nickyu, ik heb je vorig jaar tijdens de 4 daagse gezien. (niet eens echt gesproken), dus kennen doe ik je niet, maar wat vreselijk voor jullie. Het leek zo goed te gaan.
Ik kan weinig verder bedenken om te zeggen , wil alleen zeggen ik leef ontzettend met jullie mee. Hou nog even vol meid, geniet van de voor sommige onbenullige dingen. Doe waar jullie je goed bij voelen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:16

pff, wat een mokerslag moet dit inderdaad voot jullie zijn... woorden schieten te kort, alles zegt veel minder dan ik eigenlijk bedoel...

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:20

Jeetje meis wat een verschrikkelijk bericht!

Ik hoop dat je kracht vind om je door de chemo heen te slaan, voor jezelf, voor je man, voor je kleine vent en voor de rest van jouw familie!

*knuffel*

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:21

Dit slaat vast in als een bom... Ik weet helemaal niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en kracht ook voor je familie.

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:23

wat heftig zeg.. inderdaad schieten woorden mij ook te kort..
toch wil ik het volgende nog even zeggen;
You'll never walk alone, keep on fighting!
Sterkte ookal zeggen deze woorden niet genoeg, ze zijn goed bedoeld :)

Gamble82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:23

Woorden schieten tekort. Ik wil jou en je gezin ontzettend veel liefde kracht en sterkte toewensen. Geniet van het leven en je gezin zolang je nog hebt en ik hoop dat dat nog een mooie fijne tijd gaat worden om alle zorgen heen. :(:)

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:25

Zit hier gewoon te janken om jouw verhaal |(
Heb net ook lekker mijn gezinnetje voor mekaar en uiteraard kan ik me het niet helemaal voorstellen, maar ik moet
er niet aan denken mijn alles gedag te zeggen.
Ik wens je ontzettend veel sterkte in deze ontzettende moeilijke tijd!
En respect dat je zo je verhaal kan neerzetten.

Myke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:27

|( Heftig Nickyu! Ik wens jou en je familie erg veel sterkte toe en ga ervoor, vecht ervoor en haal eruit wat er in zit. Veel wijsheid toegewenst. Loop al langer mee hier op het forum (idd bijna 10 jaar) en heb je berichten vaak gevolgd (ook over Pablo). We weten ook dat je -ondanks de slechte berichten en zoals je je nu waarschijnlijk ongetwijfeld moet voelen- een vechter bent :(:)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:30

texelse schreef:
pfffffffffffffffff, waar is m'n grote mond nou gebleven? Altijd m'n woordje klaar, maar na het lezen van je bericht weet ik echt niet wat ik moet zeggen. Ik kom niet verder dan dat wat je al zo vaak gehoord hebt, en nog heel vaak zult horen: Heel veel sterkte!!

dat heb ik nu dus ook ;(
Jeetje Wat erg zeg!
Vreselijk veel sterkte!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:30

Oh wat afschuwelijk... Juist nu het wat beter ging..
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Geniet inderdaad zolang je nog kan en ga er voor!
Je hebt al zoveel gewonnen, van een gevecht dat bijna niet te winnen is.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:31

wat ben ik blij dat ik heb meegelopen aan de samenloop voor hoop, nu komt het weer extra dichtbij en blijkt maar weer dat het nut van deze initiatieven groot is!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:33

Oef! Heftig zeg! Heel veel sterkte met alles waar je nog voor komt te staan! Ik hoop van harte dat de chemo goed zijn werk gaat doen

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:36

Jeetje wat is dit schrikken zeg!!! Net als vele anderen weet ik niet wat ik moet zeggen..
Maar ik wil je echt heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je ondanks alles nog kan genieten van dingen.
:(:)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:40

Wat een heftig bericht zeg. Pff.. woorden schieten tekort.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jullie allemaal. :(:)

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:44

Jeetje....ook ik ken je niet, behalve van je topics hier op bokt.
Ik zou zoveel willen zeggen, maar elk woord dekt niet de lading van wat ik zou willen zeggen...
Wat ik wel wil zeggen is dat ik je alle kracht toewens om hier mee om te gaan, kracht voor je kleine man, man en vader maar vooral voor jou in deze strijd. En ik hoop...nee ik ga ervan uit dat je de 2 jaar nog krijgt met je gezin...ik denk aan jullie....heel veel liefs