Heb ook altijd een bepaalde onrust in me, kan heel slecht "nietsdoen" (terwijl manlief daar gek op is
). Heb altijd zeer veel wilde plannen, maar helaas komt er weinig van terecht, soms denk ik dan: heb ik dan geen doorzettingsvermogen? maar in bepaalde dingen dus juist weer wel, zit vreemd in elkaar
. Ben ook een vreselijke denker, mijn hersenpan is de hele dag bezig met de meest onzinnige en zinnige dingen, en helaas gaat dat 's nachts ook vaak door, waardoor ik veel last heb van slapeloze nachten (tips zijn welkom). Doe me altijd groter en stoerder voor dan dat ik ben, wat niet altijd handig is. Heb bijvoorbeeld 5 jaar geleden een auto-ongeluk gehad, waar ik dus een whiplash aan heb overgehouden, maar door mijn eigen grootdoenerij is dat pas laat geconstateerd (hoe gaat het met je? ooo goed hoor!!! ondertussen gek wordend van de pijn). Ben ook iemand waar iedereen altijd met zijn problemen aankomt. Ook fijn, mensen schijnen te vergeten dat ik zelf ook niet altijd lekker in mijn vel zit, en over die problemen van anderen dan ook nog ga lopen piekeren. Verder ben ik toch wel redelijk positief, kan niet gauw chaggie worden om bepaalde dingen, helemaal als je er toch niets aan kunt doen. Bijvoorbeeld in de file zit ik altijd hard mee te zingen met de radio, terwijl om me heen iedereen vreselijk boos zit te kijken, ik heb dan zoiets van "kan er toch niets aan doen, en schiet er niets mee op als ik ook nog boos wordt, dus maken er maar het beste van". Ben wel vrij hard voor mezelf en soms ook tegen anderen, relaties die niet lopen bijvoorbeeld kap ik zo af! Niet aardig, maar wel meest effectief. Heb een erg eigen wil en kan deze ook vreselijk doordrammen (m'n moeder zegt dat ik als kind al met mijn voetjes stampte en daarbij riep "Vonne wil", en dat is nog zo). Soms duurt het erg lang, maar meestal krijg ik wat ik wilde (paard bijvoorbeeld wilde ik al toen ik 8 was, heb ik eindelijk op mijn 32e kunnen kopen). Verder heb ik een vreselijke hekel aan oneerlijkheid. Heb liever dat iemand me rechtstreeks iets naars zegt, dan eerst loopt ze slijmen en dan achteraf weer anders hoor. Wat betreft mijn uiterlijk ben ik twee uitersten (vreemd woord). Kan me vreselijk optutten, maar kan ook zin hebben om in joggingbroek van 20 jaar oud te lopen. En in mijn paardrijkleding met vies haar naar de winkel boeit me net als zovelen van jullie ook niet. 

ben best wel stil, maar als ik het naar me zin heb en me thuis voel ben ik wel drukker
en ik weet cker dat ik deze vakantie ga veranderen heb binnu 3 weken 16 nieuwe vrienden erbij

ennuhm.. verder weet ik 't niet eigenlijk hehe