Ideën/ tips gevraagt! Hoe kan ik dit leuk geven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: Ideën/ tips gevraagt! Hoe kan ik dit leuk geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:57

ik ben nu ook wel heeel benieuwd naar de auto in kwestie :D

Je kunt de sleutel ook meebakken in een cake en het hem dan lekker zelf laten uitzoeken...leuk kaartje erbij met een rijmpje wat ie met het cadeau kan doen o.i.d. :)

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:00

Girley_ schreef:
ik ben nu ook wel heeel benieuwd naar de auto in kwestie :D

Je kunt de sleutel ook meebakken in een cake en het hem dan lekker zelf laten uitzoeken...leuk kaartje erbij met een rijmpje wat ie met het cadeau kan doen o.i.d. :)

link naar het topic staat in beginpost;)

Dacht eerst ook dat het om een rij-auto ging, hahaha. Erg leuk gedaan. heeft je vriend z'n eigen auto altijd ope en vaste plek staan? Kan je niet zorgen dat zijn auto weg wordt gehaald, en je die daar neerzet?

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:07

Koop een rijbewijshoesje en stop daar de sleutel in met een verwijzing naar waar hij zijn exemplaar kan ophalen [autodealer bv?]
Laat hem daar vragen bij welke auto zijn sleutel past,zet hem dus wel uit het zicht :P

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:17

het idee van binky is leuk :D en dan hoeft de sleutel niet perse nut te hebben, dat begrijpt ie dan wel als ie de auto in kwestie ziet :D

maareh gaat ie niet onwijs balen als hij erachter komt wat voor soort 'auto' het is? Straks verheugt ie er zich onwijs op :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:29

Hij weet nog niet dat hij een auto krijgt, en heeft nog geen eigen auto. Hij werkt in een speelgoedwinkel, dus ik denk dat hij er de lol wel van in kan zien :P

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 18:10

binky schreef:
Koop een rijbewijshoesje en stop daar de sleutel in met een verwijzing naar waar hij zijn exemplaar kan ophalen [autodealer bv?]
Laat hem daar vragen bij welke auto zijn sleutel past,zet hem dus wel uit het zicht :P

Ik vind het een geweldig leuk idee om je autootje ergens bij een dealer te zetten en te vragen of deze persoon het spel even mee wil spelen. Mss idd de sleutel op voorhand aan je vriend geven en een stafkaartje dat hem de weg toont naar de autodealer.

Als je bang bent dat hij denkt dat hij een echte auto krijgt, kan je mss zo'n plastieken sleutels geven?

Afbeelding

Of heeft het autotje ook echte sleutels?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 18:17

Het autotje heeft geen echte sleutels, ook geen sleutelgat. Ik wou heb inderdaad een rammelaar sleutel geven. Kentekenbewijs is klaar, die zou ik zometeen even uploaden. Nu eerst eten!

Autopapieren/ rijbewijs hoesje heb ik 2 keer gekregen bij het CBR toen ik met mn rijbewijzen geslaagd was, hij niet. Die ene die ik over heb geef ik dus inderdaad aan hem, met daarin het kentekenbewijs van de auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:44

Bij deze het kentekenbewijs.

Origineel;
Afbeelding

Bewerking:
Afbeelding

Zoals te zien is het 1 en al photoshop, en is het originele er niet meer uit te halen! :Y)
Erg lastig wel, was het lettertype vinden wat ze op het kentekenbewijs gebruiken :+

Ook de achterkant is precies gelijkend geprint. En op de vouwlijnen heb ik het printje ook gevouwen zodat het net echt is allemaal!

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:54

Wauw, goed gelukt. Jij zou het niet slecht doen als beroepsfraudeur. :)
Nu nog wat sigarenrook op uitblazen dat ook oud ruikt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:34

Haha, ik rook helaas niet. Ik weet gen autodealers bij hem in de buurt, dus dat gaat em niet worden.. Ook de auto op een parkeerplek zetten gaat em niet worden.. Echt nog opzoek naar een manier om de auto zo leuk mogelijk bij hem thuis te geven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:59

Ik denk dat ik de sleutel maar achterwege laat.. Ik kan er geen goed nut voor bedenken..

Iemand nog goede tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:45

Niemand leuke ideën/ tips? Anders vraag ik em morgen gewoon of hij even wilt helpen met zn cadeau uit de auto halen..

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:55

Met een groot lint een strik erom heen leggen? En anders verschillende dozen halen en die er om heen doen.. Dat ie steeds een doos open moet maken en hem dan pas ziet staan.. :Y)

Ik weet niet of ie iets met paarden heeft? Kan je ook nog een trailer maken van een grote kartonnen doos? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:06

1 passende doos is al niet te vinden, laat staan een traileraanhangsel of doos in doos in doos!!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:41

En prutsmuts vind die het? hoe heb je de ''auto'' uiteindelijk gegeven?