LOreal Volume shocking mascara niet meer leverbaar.Welke nu?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:32

Lizzle schreef:
Pff, ik gebruik er standaard drie of meer.
Colossal is fijn om te beginnen, dan doe ik Clinique, dan een droog borsteltje om ze uit elkaar te halen, daarna weer de Colossal. :') Ik heb die Telescope View, maar dat is niks.
Ik gebruik nooit waterproof, het komt altijd onder mijn ogen (gewone niet), wat je er vervolgens niet af krijgt.

Vroegâh had ik altijd 2000 calories, die was wel fijn, maar weer eens kopen als ik door alles heen ben. :+

Pffff daar heb ik 's ochtends echt geen zin in.. :+
Heb gelukkig wel permanente make-up, als je nu ook nog eens permanente mascara kon laten zetten, was ik helemaal happy :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:33

Ik weet niet hoever je eventueel van de duitse grens af woont, maar daar is het vaak nog wel verkrijgbaar!

En door het verschil in belasting vaak nog flink wat goedkoper ook!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:36

Paashaas schreef:
Lizzle schreef:
Pff, ik gebruik er standaard drie of meer.
Colossal is fijn om te beginnen, dan doe ik Clinique, dan een droog borsteltje om ze uit elkaar te halen, daarna weer de Colossal. :') Ik heb die Telescope View, maar dat is niks.
Ik gebruik nooit waterproof, het komt altijd onder mijn ogen (gewone niet), wat je er vervolgens niet af krijgt.

Vroegâh had ik altijd 2000 calories, die was wel fijn, maar weer eens kopen als ik door alles heen ben. :+

Pffff daar heb ik 's ochtends echt geen zin in.. :+
Heb gelukkig wel permanente make-up, als je nu ook nog eens permanente mascara kon laten zetten, was ik helemaal happy :D

Haha, maar ik doe het ook niet netjes. Alles wat er naast gaat haal ik weg met een wattenstaafje.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:38

Ik gebruik altijd l'oreal double extension mascara, de blauwe is waterproof. Ben er zeer tevreden over, geeft niet af en blijft de hele dag goed zitten.

Afbeelding

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:38

Angela_ schreef:
Ik weet niet hoever je eventueel van de duitse grens af woont, maar daar is het vaak nog wel verkrijgbaar!

En door het verschil in belasting vaak nog flink wat goedkoper ook!

Dat is inderdaad een goede tip, Aken is een half uurtje rijden.
Dankjewel!

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:39

Lizzle schreef:
Haha, maar ik doe het ook niet netjes. Alles wat er naast gaat haal ik weg met een wattenstaafje.

En ik maar denken dat ik de enige wat die dat deed :') Ik smeer maar raak en haal het weer weg waar het niet hoor te zitten, dat gaat een stuk sneller dan dat ik het netjes probeer :+

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:40

Lizzle schreef:

Hihi, doe precies hetzelfde, heb standaard wattenstaafjes en een flesje vloeibare makeup reiniger waar ik het wattenstaafje indep.
Het is me nog nooit gelukt om mascara op te brengen zonder zwarte oogleden.. :+
Misschien als ik het heel secuur zou doen, maar dan heb ik mijn wimpers weer niet zo als ik wil.
En een wattenstaafje is nog altijd sneller en gemakkelijker, dan netjes en precies.. :D

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:45

SadyLady

Re: LOreal Volume shocking mascara niet meer leverbaar.Welke nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:52

Ik heb echt heerlijke mascara van Clinique die 100% waterproof is, maar wel gewoon met warm water afgewassen kan worden :D

Het vormt een soort hulsjes om je wimpers, en met warm water kan je die hulsjes zo verwijderen.
Maar als je er niet aan komt (bv ivm zwemmen) dan blijven ze ondanks warm water gewoon zitten. Echt ideaal!

Alleen ik moet zeggen dat er mascara's zijn met betere volume/lengte, dat is dan weer een beetje jammer van deze macara.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:53

bente_ schreef:
Via google kwam ik hier uit;
http://link.marktplaats.nl/351553786

Super bedankt, ga ik zometeen direct 2 stuks bestellen.
Jammer dat ze niet langer goed blijven dan 1 jaar, anders had ik er wat meer kunnen kopen.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:28

Ik gebruik alweer een paar jaar Masterpiece van Max Factor, die vind ik erg ideaal omdat het een heel fijn borsteltje heeft wat je wimpers goed scheidt, en ook nog eens veel kleur/volume geeft (ik wil wel een mascara waar je wat van ziet :+ ). Ik hou niet van waterproof dus ik heb altijd de 'gewone', die is prima. Mijn (kritische) vriendinnetjes zweren ook bij deze, en we hebben er met zn allen al aardig wat gehad :D.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:32

Oehh ik had altijd de Rimmel Magnif'eyes....is een errug fijne mascara. Ik krul ze ook altijd met tang en daarna die mascara erop, valse wimpers: eat your heart out! :P Echt geweldige wimpers kreeg ik ervan :D Ik heb nu ff een ander (gekregen, en tja die moet toch ook op) maar daarna ga ik gelijk weer terug naar die Magnif'eyes.
Ik weet alleen niet meer of 'ie ook waterproof is, dacht het wel maar weet het niet meer zeker.

Succes met je zoektocht ;)

Lauraa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:35

Oooo die je gaat bestellen heb ik ook! Ik vind wel dat je daarvan echt brokke in je wimpers krijgt, ik doe daarna ook met n droog borsteltje nog even alles van elkaar afhalen zeg maar! Ik gebruik 2 mascara's, sexy curve van rimmel en daarna die gele van maybeline. Dat werkt echt super goed en die gele krijg je niet zomaar er vanaf!

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 21:51

Ja, als ik hem niet goed aanbreng heb ik inderdaad ook brokken, maar dat ligt dan aan mezelf.. en als er toch iets zit haal ik de haartjes met een pinnetje uit elkaar.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:39

Ik heb de Colossal en de Volume Express Mascara, allebei van Maybelline. Ik vind ze allebei prima werken, alleen ze zijn niet waterproof..!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:30

Marijee schreef:
The Collosal vond ik echt bagger, deed niks bij mijn wimpers. Ja klonteren en mijn hele ogen zwart maken :D
Wel vond ik hem onwijs lekker ruiken, naar viooltjes :D

Ik vond hem naar honing ruiken :))
*en in de verte naar poepjesspray omdat dat ook een soort rare honinggeur had _O--
The Colossal valt mij ook zeer tegen. Idd vooral klonteren en uitlopen, daar is hij dan weer erg goed in :j .

Ik hou het nog steeds bij Yves Saint Laurent, Clinique, Helena Rubinstein of Lancôme. Dat zijn mijn favoriete merken. Bij duurdere merken is het ook altijd zo: Niet waterproof is wel (regen, huil, spat)water proof. Terwijl bij de goedkope ik altijd merk dat de mascara meteen loslaat, bij 1 druppel water, en helemaal oplost in zwart "vezel" water.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 09:58

Welke van de duurdere merken vind je het beste? En welk model dan?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:01

lindatje schreef:
Ik gebruik altijd l'oreal double extension mascara, de blauwe is waterproof. Ben er zeer tevreden over, geeft niet af en blijft de hele dag goed zitten.

Afbeelding

Die heb ik ook, maar dan de rode, die beauty tubes ofzo. Is mijn absolute favoriet tot nu toe!
Het zijn een soort buisjes om je wimpers, dus je ziet er niet uit als een panda als je ermee onder de douche staat, die buisjes gaan er gewoon af als het ware (alleen met warm water overigens, in de regen blijft het zitten).

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:31

Focussed schreef:
Marijee schreef:
The Collosal vond ik echt bagger, deed niks bij mijn wimpers. Ja klonteren en mijn hele ogen zwart maken :D
Wel vond ik hem onwijs lekker ruiken, naar viooltjes :D

Ik vond hem naar honing ruiken :))
*en in de verte naar poepjesspray omdat dat ook een soort rare honinggeur had _O--
The Colossal valt mij ook zeer tegen. Idd vooral klonteren en uitlopen, daar is hij dan weer erg goed in :j .

Ik hou het nog steeds bij Yves Saint Laurent, Clinique, Helena Rubinstein of Lancôme. Dat zijn mijn favoriete merken. Bij duurdere merken is het ook altijd zo: Niet waterproof is wel (regen, huil, spat)water proof. Terwijl bij de goedkope ik altijd merk dat de mascara meteen loslaat, bij 1 druppel water, en helemaal oplost in zwart "vezel" water.

Mijn moeder en ik vroegen ons ook al af waar haar Mascara naar rook, honing vonden wij ook in de buurt komen hahah :P

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:42

Ik heb Hypnose van Lancôme en wil echt geen andere meer. Hij maakt mijn wimpers héél lang, de wimpers worden mooi gescheiden en ik heb nog nooit last van klontjes gehad. Gaat ook lekker lang mee. Ja perfect. :)

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 11:09

Geeft deze ook veel volume? of meer lengte?

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:14

Allebei. :)

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 11:14

Is hij ook in waterproof?
En wat kost hij als ik vragen mag..

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:17

Jep hij is ook waterproof. Voor de prijs moet je even op internet kijken, dat weet ik niet uit m'n hoofd. :)

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 11:31

Klinkt goed, ook goede recensies op internet.
Binnenkort maar eens langs de Douglas gaan, daar kun je het laten opbrengen en kan ik kijken of ik het iets vind.