Lol, gezellig zo met alle Hellevoeters bij elkaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mirgino schreef:ik heb begin dit jaar 2x een nare ervaring gehad op de busbaan
de eerste keer stopte de bus op een halve meter voor het paard met piepende banden
en de 2 de keer was bij Liz voor de deur dat de bus keihard op de toeter hengste waardoor mijn paard bokkend de watermanseweg in schoot

Delias schreef:Jeetje wat een geluk dat je er goed vanaf bent gekomen!
Het is een rot weg! Vroeger ging ik met de hond vaak een heel eind lopen langs het kanaal en dan werden we ook al voor de sokken gereden.
Ook ik help graag mee indien er hulp nodig is!
Mirgino, volgens mij woon jij een straat verderop bij mij? MCD Vissenbuurt?
En "horse top shop" heb ik ook al gezien in dr winkel, erg leuke en vooral grote winkel! Ik ben je zo hier en daar al het promoten. Hoop dat je snel bericht hebt over de pfiff laarzen.
en dan moet je naar de leiding gevende vragen
)
Toen nog daarop gereageerd- nooit meer wat gehoord... succes dus, hoop dat het jullie beter afgaat, want dit is gewoon levensgevaarlijk!
Delias schreef:Nou inderdaad, als het op het kanaal erg druk is wil ik nog wel eens "afsnijden" om daar te gaan rijden vanaf de "groene brug" maar zelfs ik in mijn niet al te kleine auto bibber als er een bus komt langs scheruen.
Wat ik mij afvraag...dat huis met die paarden aan de weg, die moeten toch gillend gek worden van die bussen vlak langs hun huiskamer?