Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paula schreef:Tallie1979 schreef:Ik deed stemwijzer en kwam uit op PVV bovenaan, daarna TON en dan SP..
Het word dus PVV.
Bedoel je hiermee dat je alleen op de uitslag van zo'n stemwijzertje afgaat?
Tallie1979 schreef:MamboBeach schreef:Bij mij kwam er ook PVV uit.
Maar ik ben geen stemmer.
Je gaat helemaal niet stemmen? Zonde zeg!!
Ik vind persoonlijk altijd dat ik MOET stemmen, anders heb ik ook geen recht van klagen
MamboBeach schreef:Tallie1979 schreef:Je gaat helemaal niet stemmen? Zonde zeg!!
Ik vind persoonlijk altijd dat ik MOET stemmen, anders heb ik ook geen recht van klagen
Dat hoor ik wel vaker maar ik vind dat een beetje gel*lwant ik ben het met geen 1 partij helemaal eens. En dan kun je wel op een partij gaan stemmen maar als je het niet eens bent met iets vind ik dat weer stom.
Maargoed, als ik zou moeten kiezen zou het PVV worden denk ik hoor, dat had ik wel in mijn gedachten maarja, houdt me ook weer tegen... Moeilijk!
HorseTopShop schreef:miep1979 schreef:Ik ben het met sommige dingen van Wilders wel eenshij brengt het alleen een beetje rot
maar ook ben ik angstig voor wat er gaat gebeuren mocht hij MP worden
Dat wordt hij niet hoor. Geen enkele partij wil samen gaan met hem
verootjoo schreef:Apoc schreef:Ik heb net ook maar even de stemwijzer gedaan en bij mij was SP en PVV gelijk. SP heb ik niks mee, dus word dan toch PVV denk ik.
Dat is wel een hele grote tegenstellingHoe krijg je dat voor elkaar met de stemwijzer