Wat ik nu toch voor rare reactie heb gehad..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:55

je hebt dit goed afgehandeld. Wat een rare man.

rockwitch

Re: Wat ik nu toch voor rare reactie heb gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 19:59

Ieuw daar wordt je ook niet vrolijk van nee. Hopelijk belt hij niet nog eens.
Ik heb toen ik klein was wel eens zo'n viespeuk aan de telefoon gehad, toen heb ik em ook mijn vader gegeven, gelijk opgehangen natuurlijk.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 20:17

Valt me op dat dit dus best vaak voorkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:20

Wat ben jij naïf. :oo Bij mij waren al gelijk de alarmbellen gaan rinkelen als hij iets anders vroeg dan paarden, en zeker als 'ie vroeg of ik een vriend had.. Ik zet nooit m'n nr op internet, mensen mailen maar..

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 20:24

Ik heb wel vaker mensen gehad die vroegen wat ik nog meer voor hobby's had, gewoon om een beetje een beeld te vormen hoeveel vrije tijd ik heb en wat ik zoal doe buiten school. Ik zette inderdaad al mijn vraagtekens bij die vraag over een vriend.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:27

Juul schreef:
Wat ben jij naïf. :oo Bij mij waren al gelijk de alarmbellen gaan rinkelen als hij iets anders vroeg dan paarden, en zeker als 'ie vroeg of ik een vriend had.. Ik zet nooit m'n nr op internet, mensen mailen maar..

is niets raars aan hoor :=
ikzelf heb sinds 2 weken 2 bijrijders, en die heb ik van tevoren ook volledig uitgehoord over wat ze voor werk/school deden, en eventuele vriendjes etc.
wil wel weten wat ik over de vloer krijg, en hoe wat ze soms zouden kunnen meenemen ( of in mijn geval; buitengebied, 2 meiden.. vriendjes zijn dan best veilig/handig om ze sávonds op te halen :j )

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:32

Als hij nog een keer belt moet je gewoon heel onnozel zeggen: Paard te koop? Ik heb helemaal geen paard, volgens mij heeft u het verkeerde nummer gedraait :S. Als hij dan nog een keer belt moet je hem gewoon vriendelijk verzoeken om niet meer te bellen omdat je écht geen paard hebt en moe wordt als hij heel de tijd belt.
Vroeger op een avond belde ook iemand heel de tijd mij op (waarschijnlijk een of andere grap van iemand, maar het was wel iritant). Dus ik zeg dat tegen mijn moeder, en hij belde voor de 3e keer ofzo en toen nam m'n moeder op, toen vroeg hij of ik thuis was. Zegt m'n moeder: Lindy? Die woont hier niet hoor, wij hebben geen kinderen. Nou die jongen schaamde waarschijnlijk zijn oren uit z'n kop bij z'n vrienden :P

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:35

Ik had dit ook eens met een (aanstaande man) van een klant van mij. ( is ondertussen nu haar man.)
Die belde mij ook iedere dag op, met de raarste dingen. Te vragen wat mijn cubmaat was, wat mijn lievelingskleur was, of ik ook stringen droeg, wat voor corset zijn vriendin moest bestellen voor onder haar trouwjurk enz. Hier gaf ik steeds geen antwoord op en zei dat ik me hier erg ongemakkelijk onder voelde, ook omdat zijn vriendin bij mij een trouwjurk had gekocht en hij ook mee was.
Was ik savond een film met mijn vriend aan het kijken wordt ik gebeld en krijg ik te horen dat hij naakt onder de douche zat en een stijve van mij had gekregen, ik dacht echt van "what the f*ck" dus mijn vriend al kwaad. En toen ik dat vertelde hing hij op. Dag erna is hij getrouwd.

Nou leuke man heeft ze nu. :r

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:41

Op de een of ander manier zijn het toch alleen maar mannen he, die dit doen..... God heeft een steekje bij sommige mannen niet goed vast genaaid! :+

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 20:46

Ik vond de vragen buiten school om ook niet zo raar, die stellen wel meer mensen die mij contacten over dit.

annttje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:54

Dit is een rare snuiter.
Ik heb ook een advertentie gezet op marktplaats met telefoonnummer. Ik ben ook gebelt maar heb het heeeel snel afgekapt heb ook gelijk me telefoonnummer van me advertentie verwijderd.

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:25

Ja vieze mannetjes zitten overal , maar je kan ook bij je advertentie zetten 'bellen alleen met nummerherkenning '
zodat je wel door serieuze mensen gebeld kan worden .

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:31

Kan je toch zetten je nummer later per mail of msn krijgt?
Dat zal wat handiger zijn.

Op marktplaats zet ik mijn 06 nooit neer wie weet wat voor capriolen er mee wordt uitgehaalt.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 18:10

Ik heb een reactie gehad op mijn advertentie van een aardige vrouw om haar paard te doen. Dus hopelijk kan mijn advertentie binnenkort helemaal van Marktplaats. :D

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:18

Ik zou meteen al opgehangen hebben zodra die man begon te vragen of je een vriend hebt. Ik zet op mp ook nooit mijn telefoonnummer. Als iemand serieus een reactie stuurt, wil ik dat altijd via de e-mail en daarna kun je altijd nog bellen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:22

nou ik heb es een advertentie gezet op mp gevraagt ruitermaatje,dus gewoon iemand die mee wou buiten rijden op eigen paard!
Je wil niet weten hoeveel ranzige mailtjes ik gekregen heb,te erg voor woorden.
Tegenwoordig moet je vreselijk oppassen,zulke fatso's liggen overal op de loer!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:26

Heb ik ook een keer gehad, ben er nog steeds behoorlijk van op de hobbel. Kreeg een telefoontje van een man die een paar paarden had en of ik intresse had deze te rijden, hij had een hengstenhouderij en zocht een wat oudere meid om hem te helpen. Maar hij begon nogal te zwetsen over 'de edele delen'' en bleef daar maar over doorgaan, en of ik het erg vond om zulke dingen aan te raken (durf er nog steeds niet goed over te praten) of ik dat wel eens gedaan had.. . Heb het gesprek snel geeindigt en toen direct mijn telefoonnr verwijdert van marktplaats.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:29

Dat is de reden dat ik mijn telefoon nummer er niet bij heb O:)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:20

[VSW] Wat moet ik hier van denken?

Ik heb het ook deze week mee gemaakt op marktplaats. Alleen reageerde ik op een advertentie waarbij een leuke pony werd aangeboden die een bijrijdster zocht.

Vreemde boel...

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 19:23

Ik heb je verhaal gelezen en ben bang dat we er niet achter zullen komen wie het is, ik heb namelijk geen naam, email, helemaal niks. :n

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:23

heh gatverdamme...
ik hoop dat je wat vind!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 19:24

Weet jij al meer?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:25

nee, ik wacht nog even met antwoorden.
Weet eerlijk gezegt niet hoe ik moet reageren hier op :S

Emily_Kayty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:29

dan schrik je....... oke ik zal never nooit mijn telefoon nummer er neer zetten!!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 19:33

EngeltjeS schreef:
nee, ik wacht nog even met antwoorden.
Weet eerlijk gezegt niet hoe ik moet reageren hier op :S

Nee dat begrijp ik, wat diegene wilt inidegeval niet gebruikelijk.