Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lielle schreef:Je geeft het IMO niet uit aan die ene dag, maar aan de beleving en de herinnering. Ik heb een waanzinnig leuke bruiloft gehad en die was iedere cent waard. Overigens was dat op geen stukken na 20.000 euro, dat zou ik er ook niet voor over hebben.

piewie schreef:wij willen dit jaar ook trouwen. OOk lowbudget.
We houden het klein. We willen gratis trouwen, boekje kost dan 22,50 met kaligrafie. Daarna lekker uit eten met iedereen circa 10man en huwelijksnacht in eigen bedje. Daarna lekker kijken voor een comfortabel weekendje weg.
Klinkt allemaal erg sober, maar is echt wat we beiden willen.
Groot feest hoeft niet, als het maar gezellig is.
Met een luxe ontbijt de volgende ochtend, dat maakt het wel nog een extra dagje erbij
Relaxed schreef:Lielle schreef:wij hadden een goed hotel en dat was toch ook wel erg leukMet een luxe ontbijt de volgende ochtend, dat maakt het wel nog een extra dagje erbij
Plus dat de kans bestaat dat ze je huis op de kop hebben gezet, dus dan kan je iig slapen na een fantastische dag
En weer in een prachtige jurk, mooier dan de eerste aangezien die mijn schoonmoeder had uitgekozen. Toen we de winkel binnenkwamen ze gelijk zei dat hij niet de open en te bloot mocht zijn. Dus de jurk waar ik nu in getrouwd ben, was open en bloot
Mijn nieuwe schoonmoeder was ook er nu ook bij maar die vond mijn jurk helemaal het einde en heeft hem zelfs ook uitgekozen 
) van de C&A van 75 euro. Schoenen 50 euro, mijn schoenen van de markt, 10 euro.

piewie schreef:wij willen dit jaar ook trouwen. OOk lowbudget.
We houden het klein. We willen gratis trouwen, boekje kost dan 22,50 met kaligrafie. Daarna lekker uit eten met iedereen circa 10man en huwelijksnacht in eigen bedje. Daarna lekker kijken voor een comfortabel weekendje weg.
Klinkt allemaal erg sober, maar is echt wat we beiden willen.
Groot feest hoeft niet, als het maar gezellig is.

Hadden op zich wel alles erop en eraan, zijn getrouwd op een zaterdag ( dat was wel pittig
), en hebben daarna gewoon thuis geluncht met de daggasten en 's avonds een diner en groot feest gehad. De uitnodigingen, auto, muziek, fotograven e.d zaten allemaal binnen de 'bekenden'kring en m'n jurk heb ik in de uitverkoop gekocht. Het diner en feest hebben we in de binnenbak gehouden, dus dan hoef je alleen maar de aankleding en inrichting te regelen en dat scheelde een hoop. Hebben op deze manier toch iedereen uit kunnen nodigen wie we wilden zonder dat het duur werd, wilde nl. niet 'bezuinigen' op de gastenlijst.