Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daantjuh88 schreef:Ik heb dat afgelopen 3 weken gehad! Vanochtend belde ook weer een onbekend nummer, wederom opgenomen! lange stilte en toen klik, kreeg ik een mevrouw van de LOTTO aan de telefoon. Super snel afgehandeld, gedram......
Pop schreef:Ik heb ook hetzelfde probleem..al wel 3 maand wordt ik gebeld door een onbekend nummer.. als ik opneem hoor ik niets, maar blijven ze wel aan de lijn. Heel erg vervelend. Weet niet wat ik er mee moet.

Heel vervelend voor ons, aangezien wij echt wel een aardig callcenter zijn.
Wil je niet meewerken? Prima toch.
We vragen wel altijd even de reden, zodat als er een misverstand is, we die uit de wereld kunnen helpen. Je zit ook nergens verplicht aan vast oid. En we blijven altijd vriendelijk. Nu de mensen aan de andere kant van de lijn nog..
Alleen wat mensen vaak vergeten is dat als je bij bijv. KPN zit, KPN je dus mag bellen. (Hi, Telfort etc. mogen dat dan weer niet) 
xKatleentjex schreef:Een bokker die ooit hetzelfde aan de hand had, had als advies gekregen om op te nemen, maar ivp iets te zeggen loeihard op een fluitje te blazen. Dat schijnt wel succesvol te zijn.
(maar dan moet je wel zeker zijn dat het niet toevallig iemand is die je wèl wilt spreken).
, heb maar even duidelijk laten weten dat ik niet geinteresseerd was