Vechten voor je leven

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GoGo

Berichten: 204
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Haarlem

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:03

Wat een verhaal zeg, ik heb veel respect voor jullie.
Heel veel sterkte de komende tijd!!!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:05

Jeetje meid, wat heb ik met je te doen!
Ik weet hoe je je voelt, toen ik 14 was kreeg mijn moeder eierstokkanker, je beschrijft de gehele periode precies zoals ik hem ook beschreven kon hebben, echt te bizar en daarom heb ik ook gewoon even moeten huilen zojuist!
Ik heb echt met je te doen, en ik hoop van harte dat het bij jullie net zo afloopt als dat het bij ons afgelopen is, mijn moeder is in februari inmiddels 10 jaar kankervrij en de band met mijn familie is sterker dan ooit te voren!
Ik kon ook nooit met mijn vader door 1 deur, maar na deze hele zware periode ga je anders denken en andere kanten van iemand zien. Ik hoop dat je ooit met net zoveel trots kan terugkijken op deze periode, trots omdat jij deel uit mag maken van een geweldige, sterke familie die voor elkaar door het vuur gaan! Ik gun het je meis, ik gun het je!
Sterkte in deze moeilijke periode, mijn pb box staat open :)

astridelise

Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-04-09
Woonplaats: Elst overbetuwe

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:10

Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen.

thaampjee

Berichten: 572
Geregistreerd: 14-01-09
Woonplaats: Laag Zuthem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:21

Respect voor jou! Dat je dit zo kan en durft te schrijven!
Ik had het niet beter kunnen doen!
mijn vader is op dit moment ook ziek, hij heeft longkanker.
Het gaat nu beter met heb nadat hij een infectie in zijn long heeft gehad na de chemo.
Ik hoop dat het bij je moeder snel wat beter wordt! En dat je nog heel lang van haar mag genieten!
ze zie je maar weer! Elke dag is een dag waar je van moet genieten!
Dat heb ik zo langzamer hand ook wel geleerd!
Ik hoop dat je ook nog een beetje aan je zelf kan denken in zo'n tijd! Vergeet dan ook niet!
Zelf leef je ook, en ik denk dat je moeder ook wil dat je goed voor jezelf zorgt!
Sterkte ermee! Blijf altijd positief denken!

Emmaa

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-04-05

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:01

Pfhoe wat een verhaal, zit met tranen in mijn ogen te lezen..
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!

Dakario

Berichten: 1625
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:29

mijn moeder had ook kanker gehad (en mijn opa). en ik weet hoe dat voelt. heel veel beterschap! mijn moeder had ook gevochten tegen kanker en heeft het wel gehaald na lange tijd. (mijn opa niet).

ik duim mee hard voor u en uw moeder!!!!

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:33

Ik ben hier ook helemaal stil van, wat vreselijk om zoiets mee te moeten maken.
Ik heb erg veel bewondering voor jullie en wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen.

Angelaa2
Berichten: 4238
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:36

Zo wat heftig zeg! Zit met tranen in mn ogen. Heel veel sterkte de komende tijd :(:)

eroslover

Berichten: 3642
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:39

Heel erg veel sterkte in deze zware tijd!

fionaa

Berichten: 1874
Geregistreerd: 12-06-05
Woonplaats: St. Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:41

Woow.. heftig.. En lees ik dit in een ziekenhuisbed...!
Heb er geen woorden voor, maar het is heel knap dat je zo sterk kan zijn en zo hard als je maar kan om voor je eigen leven te vechten!
Wat goed dat t nu de betere kant op gaat! Dat is positief! Jullie hebben alle 3 goede wilskracht om er voor te vechten, hoe zwaar het ook is!

Heb hier heel veel bewondering voor, want dit is niet niks om mee te maken! Heel erg veel sterkte komende tijd!
Ik zal aan jullie denken!

Groeten Fiona

Desty

Berichten: 5722
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:41

ik heb zoveel respect voor jou en je vader!,
geweldig dat je bijv. dat soort kleine dingetjes ook doet voor je vader zoals om 10 uur op staan.
ik weet zeker dat hij dat geweldig vind!
super knap...
ik hoop op een super goed herstel van je moeder en ik volg dit wel mee!

IngridB
Berichten: 2376
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: Terheijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:50

Meid. ik zit hier met kippenvel je verhaal te lezen en met tranen in m'n ogen.
Ik vind je ongelooflijk sterk en geweldig dat je voor je vader zo goed klaarstaat.

Ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen en dat het heel snel goed zal gaan met je moeder.
We duimen allemaal met je mee!


( ook voor degene die een bericht hebben geplaatst en een ziek familielid hebben, heel veel sterkte!)

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 10:55

Heel veel sterkte en kracht gewenst!!

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:00

Respect Respect Respect respect
Jeetje wat jij moet doorstaan!
ik heb met tranen in mijn ogen gelezen
ik ben dn wel nog maar 13 maar mn Pb box staat altijd voor jou/iedereen open!

Carmen
Berichten: 2626
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:05

Respect meid, heel veel respect voor jou en je ouders.

Veel sterkte en ik duim voor jullie!

Stumper_

Berichten: 1348
Geregistreerd: 16-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:12

Ik weet wat je doormaakt. Mijn vaders longkanker was in het laatste stadium pas gesignaleerd en overal uitgezaaid. Hij kreeg nog 3 tot 6 maanden volgens de dokter. Bij ons was de hoop eigenlijk al opgegeven, maar inmiddels zijn we een jaar verder en hij is er nog! We hebben rotperiodes gehad, dagen waarop het bijna leek of hij al gestorven was. Maar hij heeft zich erdoorheen geslagen met een nieuw medicijn en nu heeft hij het gevoel dat hij nog jaren meekan.

Hier heb je natuurlijk niks aan, maar misschien is dit ergens toch een verhaal hoe het er hopelijk snel uit komt te zien voor jullie... Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe en ik heb respect voor jullie doorzettingsvermogen. Probeer te genieten van elke dag die je nog samen hebt en laat je ouders zien dat je ze bijstaat, al zie ik dat je dat goed doet. Het is voor je vader vast ook een ontzettend fijn gevoel dat jij hem zo steunt. Als je het even niet meer ziet zitten, gooi het er allemaal uit als het nodig is. Dat kan soms opluchten.

Nog veel sterkte en succes toegewenst, als het ooit nodig is staat mijn pb-box altijd open!

Lovely1

Berichten: 2725
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Nijmegen/Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 11:18

Meid, heel veel sterkte en wat een kracht hebben jullie! Ontzettend goed dat je er zo voor je vader bent (ook al heb je het idd niet altijd makkelijk met je ouders op die leeftijd). Denk je ook goed aan jezelf?

K.imberly

Berichten: 635
Geregistreerd: 21-01-09

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:39

Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar wel begin en eind. Ik weet hoe dit voelt. In het begin wil je het niet geloven, want het idee.. Ik dacht altijd dat ons nooit zoiets zou overkomen, in mijn beleving kón dat gewoon niet. Maart 2007 kreeg ik te horen dat mijn moeder kanker had.. We hebben een jaar gevochten, maar uiteindelijk heeft het bij mijn moeder toch gewonnen..
Je mag me altijd pb-en hoor,

groetjes.

_Ananas_

Berichten: 3862
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Regio Utrecht

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:49

Jeetje zeg wat heb jij dit knap opgeschreven en sla je je erdoorheen! Wat kan ik meer zeggen dat heel veel sterkte en beterschap?!

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:58

Ik heb geen reacties gelezen, maar wilde meteen zeggen dat je een werelddochter bent. Wat ben je ongelooflijk sterk!!!

Ik hoop dat het nu alleen nog maar beter zal gaan met je moeder en dat ze maar snel opknapt en lekker weer naar huis mag.

Heel veel sterkte en je ouders zullen echt onwijs blij zijn met zo'n lieve en sterke dochter.

Succes

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:40

Heel veel sterkte voor jullie allemaal, hoop heel erg dat ze er weer gauw bovenop komt.

Krol
Berichten: 71
Geregistreerd: 21-01-09

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:45

Wat een ellende allemaal. Heel veel sterkte!

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:40

Ik hoop het allerbeste voor jullie :(:)
En dat je moeder snel weer gezond is!

libra

Berichten: 981
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: limburg

Re: Vechten voor je leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:44

Jeetje, Heel veel sterkte.
Hopelijk komt je moeder er weer boven op.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 23:46

Je hoopt dat het nooit binnen je gezin gebeurd en als het dan toch gebeurd krijg je een slag met een hamer......
Heel veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke tijd, ik hoop dat je moeder zich wat beter gaat voelen en geneest van deze nare aandoening.

Je vader en jij zullen het ontzettend moeilijk hebben, zoek steun bij elkaar want dat hebben jullie allebei nodig om dit te kunnen verwerken en de kracht te behouden om tot steun te zijn voor je moeder.
Probeer er als je daar behoefte aan hebt over te praten anders komt de klap nog harder aan als het allemaal achter de rug is of als jullie in rustiger vaarwater belanden.

Sterkte!