Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krips schreef:Als je hypotheek niet telt vind iik je studieschuld ook niet tellen. Het is natuurlijk wel een schuld. Maar ook een investering in de toekomst die vaak ook zeer goede terugbetaal mogelijkheden heeft en dus ook niet een al te grote last op je schouders legt. Het is tenslotte ook een investering. Dat is meer wat ik bedoel.
juval schreef:nee, ik zou niet weten hoeveel rente ik moet betalen, een paar euro per kwartaal ofzo, veel meer zal het niet zijn.
Lianne84 schreef:betssa schreef:128.000 euro ong. (studie) schuld.... dramatisch he? Gelukkig onder het mom van 'investering in de toekomst'....
En dan ben je nu toch hopelijk we chirurg of piloot of rechter ofzo..?
Ik dacht dat ik veel studieschuld had, maar dat is een schijntje vergeleken bij jou..
betssa schreef:128.000 euro ong. (studie) schuld.... dramatisch he? Gelukkig onder het mom van 'investering in de toekomst'....
Arabesk schreef:OMG 128.000
Als je straks 250 euro per maand gaat betalen duurt het 43 jaar (!!!) voor je alles afbetaald hebt en dan is de rente nog niet eens meegerekend. (Met 500 euro per maand nog 'maar 22 jaar')