Ik denk dat ik nu misschien net genoeg heb, maar ik wil zelf ook nog wel iets over houden, dus wacht ik nog eventjes
Ik denk dat ik het in de zomervakantie ergens af laat knippen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voorlopig ben ik toch nog iets te gelukkig met de huidige lengte, zeker omdat mijn gala er aan zit te komen. 
moet ze nog krijgen. ik moet zeggen dat ze het bij de kapper erg leuk vonden om te doen 

Alleen de dode puntjes, maar met moeite..
Ik doe het nu ook meestal maar vastzetten met knipjes zodat het weer meer een deel van m'n haar lijkt..
Leanee schreef:Knap dat je dit doet zeg, zou het zelf nooit kunnen.![]()
Ik ben van mening dat mijn haar een deel van mij is.
Als ik mijn haar zou afknippen dan zou ik een deel van mij weghalen..
ikenindi schreef:xBiondaa schreef:Ik ben al een keer of 4/5 scheef geknipt, waardoor het inplaats van tot mn kont, tot mn schouders was....
dat merk je toch als ze niet de juiste lengte aanhouden???

Paar jaar geleden is het van broeksrand lengte naar boven de schouders gegaan..
Ik zou ze gewoon aanklagen! 

Mijn haar is daar niet lang genoeg voor en denk ook niet dat ik het zou kunnen..) Meisje op school heeft het ook gedaan. Ze heeft nu nog steeds tot op haar schouders.Leanee schreef:Alleen de dode puntjes, maar met moeite..
Heb enige tijd geleden een pony laten knippen omdat dat volgens iedereen zo leuk zou zijn. De eerste tijd vond ik het leuk, maar man wat heb ik een spijt..Ik doe het nu ook meestal maar vastzetten met knipjes zodat het weer meer een deel van m'n haar lijkt..